Zeg daar volmondig ja op. Benadruk dat de, terecht gewraakte Gids, aanzet tot het plegen van misdrijven. (zoals jodenhaat.) Aanzetten tot is strafbaar. Vooral als er minderjarigen bij betrokken zijn (wetboek van strafrecht)quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:33 schreef whosvegas het volgende:
Eindelijk zegt GL is goeds
Interessante gedachte. Je meent dat hier artikel 7(?) vrijheid van drukpers wordt aangetast. Dit lijkt, mijns inziens, sterk op de discussie rond artikel 23 vrijheid van onderwijs. (VVD contra CDA onderwijsminister Maria van der Hoeven)quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het boek verboden wordt, ga je ook tegen de grondwet in.
Een walgelijke opmerking met racistische bijsmaak.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:31 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Vreemd, ik had eigenlijk een andere zekere bevolkingsgroep in gedachten. (rara wie)
Een beschaafd gevoerde discussie graag! Steek (laat) derhalve uw zwaard in de schede!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:53 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Gezien zijn obsessie met de katholieke kerk zijn twee conclusies mogelijk:
a.) Hij is gefrustreerd doordat hij door een pastoor in zijn kont geneukt is;
b.) Hij is gefrustreerd doordat hij niet door een pastoor in zijn kont geneukt is en jaloers is op de mensen die wel genomen zijn door zo'n geile Brabantse dorpspastoor.
Met respect voor je mening: waaruit blijkt verkettering Islam? GroenLinks wil slechts dat de justitiminister beveelt dat de Gids voor Islamitische opvoeding uit de handel wordt gehaald.quote:Op maandag 12 april 2004 17:22 schreef Faolan het volgende:
Al die geloven richten wat aan in onze wereld. Zelfstandig denken is er niet meer bij, hoe je dient te leven wordt je voorgekauwd en je hebt het maar te slikken want anders loopt het als je dood bent slecht met je af, hel en verdoemenis en meer van dat soort onzin. Verbieden heeft echter nooit zin, je tegen die onzin verzetten wel en doe er vooral niet aan mee. Maak je vrij en leef verder als vrij denkend mens, die niet gelooft in de sprookjes van Jezus, Mohamed, Boedha of hoe ze ook mogen heten. Alleen de Islam verketteren doet geen recht aan de afschuwelijke geschiedenis van de andere geloven.pas op daar komt ie.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Heeft niets met het modern zijn te maken. De voorbeelden die gegeven zijn zijn simpelweg niet islamitisch.
Samenvatting uit het Parool van 16 - 04 - '04 (...) toevoeging Sater: Moskee teruggefloten. Wethouder Aboutaleb zegt El Tawheed wacht aan na rumoer over boek vrouwenonderdrukking en - besnijdenis. De (fundamentalistische) moskee neemt inmiddels afstand van het boek dat aanleiding was tot de laatste rel.quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:33 schreef whosvegas het volgende:
Eindelijk zegt GL is goeds
Ach, niet doen schatje!quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:45 schreef schatje het volgende:
Ik heb de bewuste gids vanochtend binnengekregen. Ik zal het komende week eens doorkijken.
Pcies, want voor de FOK huis-fundi's is er immers niks mis met vrouwen besneidenis.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ach, niet doen schatje!Straks merk je nog dat er grotendeels helemaal niets mis met het boek is!
![]()
Als je het nieuwsbericht gelezen had dan had je kunnen weten dat het boek ongeveer 300 pagina's omvat en ongeveer 5 daarvan worden aangehaaldquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Pcies, want voor de FOK huis-fundi's is er immers niks mis met vrouwen besneidenis.
Wat zeg ik, voor onze huis-fundi's is't ondenkbaar dat er ook maar 1 negatief aspect vastzit aan hun grootse geloof.
Al was het 1 pagina, het boek is al verpest.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als je het nieuwsbericht gelezen had dan had je kunnen weten dat het boek ongeveer 300 pagina's omvat en ongeveer 5 daarvan worden aangehaald
Ik zal het eerst eens lezen, voor ik hier verder over oordeel.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:29 schreef Ype het volgende:
[..]
Al was het 1 pagina, het boek is al verpest.
Je kunt best een prachtig boek gaan schrijven over alles wat goed is in de wereld, maar als je één pagina er inzet waarin de meest gruwelijke dingen gepredikt worden, is het boek verpest, bam!quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zal het eerst eens lezen, voor ik hier verder over oordeel.![]()
De vraag is of het gruwelijk isquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:32 schreef Ype het volgende:
[..]
Je kunt best een prachtig boek gaan schrijven over alles wat goed is in de wereld, maar als je één pagina er inzet waarin de meest gruwelijke dingen gepredikt worden, is het boek verpest, bam!
Het is in ieder geval niet gepast.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
De vraag is of het gruwelijk is
Exact.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als je het nieuwsbericht gelezen had dan had je kunnen weten dat het boek ongeveer 300 pagina's omvat en ongeveer 5 daarvan worden aangehaald
Heeft Youssef het (gewraakte) boek inmiddels zélf gelezen? Zo ja, dan kan hij vast en zeker het hoe en waarom aangeven van: verzoek minister Vreemdelingenzaken aan Openbaar Ministerie naar (te wraken) uitspraken over vrouwenonderdrukking -besnijdenis en jodenhaat in Islamgids is onterecht Zelfde vraag geldt eneveens voor: GroenLinks wil verbod op Islamgids. @ Stel vraag ook t.a.v. mijn opmerking, (gesloten topic) m.b.t. aanzetten tot misdrijf.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:41 schreef Sater het volgende:
[..]
Heeft Youssef het (gewraakte) boek inmiddels zélf gelezen? Zo ja, dan kan hij vast en zeker het hoe en waarom aangeven van: verzoek minister Vreemdelingenzaken aan Openbaar Ministerie naar (te wraken) uitspraken over vrouwenonderdrukking -besnijdenis en jodenhaat in Islamgids is onterecht Zelfde vraag geldt eneveens voor: GroenLinks wil verbod op Islamgids. @ Stel vraag ook t.a.v. mijn opmerking, (gesloten topic) m.b.t. aanzetten tot misdrijf.![]()
Zinloos.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad eerst eens het boek lezen.
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad eerst eens het boek lezen.
De eerste alinea's vond ik inderdaad al zeer leerzaam en interessant.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:52 schreef Sater het volgende:
[..]
Heel verstandig.![]()
Als je, nadat je het boek uit hebt, een vrouw slaat, sla ik je persoonlijk terug.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
De eerste alinea's vond ik inderdaad al zeer leerzaam en interessant.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |