Oh ja, door juist dat soort boeken te lezen krijge je een objectieve kijk op de maatschappij?quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik las vroeger inderdaad veel boeken van Uitgeverij Noer, dat heeft er voor gezorgd dat ik een objectieve en neutrale edoch eerlijke kijk heb op de samenleving c.q. maatschappij...
Ze geven islamitische boeken uit. Maar dat kon je inderdaad al zien op de website.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, wat geven ze voor iets uit?
Dan ben je aardig afgezet want ik hem heb gezien voor 17,50!quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ze geven islamitische boeken uit. Maar dat kon je inderdaad al zien op de website.Er was er nog eentje, ik heb hem gehaald voor ¤19,50
Ik heb hem inderdaad ook op die pagina gezien, maar iedere investering in de islam is er geen teveel.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan ben je aardig afgezet want ik hem heb gezien voor 17,50!
Als je graag in pompeuze en enigszins lachwekkende bewoordingen met je vermeend intellect pocht, zorgt dan op z'n minst dat je correct Nederlands gebruikt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik las vroeger inderdaad veel boeken van Uitgeverij Noer, dat heeft er voor gezorgd dat ik een objectieve en neutrale edoch eerlijke kijk heb op de samenleving c.q. maatschappij...
quote:Op zondag 11 april 2004 14:00 schreef Xeus het volgende:
Waarom het boek verbieden als uitvoeren van wat in het boek staat toch al verboden is?
Dit is het enige relevante punt in de hele discussie, denk ik.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:40 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Origens maakt het allemaal niet zo verschrikkelijk veel uit, want allicht zullen de meeste mensen die dit boek lezen ofwel nieuwsgierige progressieven zijn die hierdoor niet van mening gaan veranderen, ofwel reactionairen die toch al geen probleem hadden met het slaan van hun vrouw.
Dus als extreem-rechtsen Mein Kampf willen, moeten we ook Mein Kampf maar toestaan?quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:40 schreef Meh7 het volgende:
Waarom zou er uberhaupt zon gigds op de markt komen als dit is wat veel moslims vinden?
Waarom zou je dat boek willen hebben?quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bemachtig voor mij ook een exemplaar
Ik heb 'm gelijk besteld. Ben wel benieuwd wat er nu precies allemaal instaatquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:44 schreef Koos Voos het volgende:
en hier staan ze ' allemaal' : http://tinyurl.com/2pcuc
islam-boeken.nl (eerste domein)
Registrant DCIB
Hudsonstraat 97 a
3025 CE ROTTERDAM
Netherlands
Uitgeverij Noer
Dirk Costerplein 247
2624 VB Delft
voor de mensen die belangstelling hebben natuurlijk...![]()
Wat mag wel en wat mag niet uitgegeven worden?quote:Op zondag 11 april 2004 16:45 schreef francia het volgende:
[..]
Dus als extreem-rechtsen Mein Kampf willen, moeten we ook Mein Kampf maar toestaan?
Ik ben het met GL eens dat dit boek verboden moet worden.
Ja, natuurlijk.quote:Op zondag 11 april 2004 16:45 schreef francia het volgende:
[..]
Dus als extreem-rechtsen Mein Kampf willen, moeten we ook Mein Kampf maar toestaan?
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 11 april 2004 16:45 schreef francia het volgende:
Ik ben het met GL eens dat dit boek verboden moet worden.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:11 schreef Kaensterle het volgende:
Nee het belichaamt de invulling die de meeste moslims in Nederland aan de islam geven.
Je doet wel dom lieverdquote:Op zondag 11 april 2004 17:56 schreef Manweth het volgende:
Niet om dom te doen hoor
maar zelfs bol.com verkoopt Mein Kampf
Kijk
edit: toch niet. Een studie naar mein kampf
Dat doen zoveel boeken, ook die waar GL niet tegen is, bijv. alle religieuze geschriften waar dit in principe een aanvulling op is.quote:Op zondag 11 april 2004 18:29 schreef motown het volgende:
Dit boek roept mensen op om mensenrechten te schenden en daarom is GL ertegen.
Hoe weet jij dat GL daar niet op tegen is? Alleen omdat je ze er niet altijd over hoort?quote:Op zondag 11 april 2004 18:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat doen zoveel boeken, ook die waar GL niet tegen is, bijv. alle religieuze geschriften waar dit in principe een aanvulling op is.
had ik al gezien ff laterquote:Op zondag 11 april 2004 18:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Je doet wel dom lieverd.
Dat is namelijk niet het orgineel. Dat is wel te koop bij Proxis.be
[afbeelding]
Proxis prijs: 20.72 EUR
Het probleem is dat GL zich niet consequent opstelt. Pas nu durven ze (eindelijk) hun pijlen te richten op Islamitsche literatuur, dat (blijkbaar) zaken aanspoort, die tegen de wet ingaan. Wie kennen allemaal nog Mohammed Rabbae, die vooral vond dat de duivelsverzen van Salman Rushdie verboden moest worden.quote:Op zondag 11 april 2004 18:29 schreef motown het volgende:
Dat GroenLinks-gebash hier ook.
Volgens de meeste rechtse keffers hier op het topic is het ook nooit goed.
GroenLinks is mooi wel een van de weinige partijen die de Mensenrechten hoe dan ook boven economische belangen laten gelden.
Misschien moeten heel veel bevooroordeelden hier eerst maar eens het volledige partijprogramma van deze partij lezen voordat ze wederom overhaaste conclusies gaan trekken.
quote:Op zondag 11 april 2004 18:29 schreef motown het volgende:
Dat GroenLinks-gebash hier ook.
Volgens de meeste rechtse keffers hier op het topic is het ook nooit goed.
GroenLinks is mooi wel een van de weinige partijen die de Mensenrechten hoe dan ook boven economische belangen laten gelden.
Misschien moeten heel veel bevooroordeelden hier eerst maar eens het volledige partijprogramma van deze partij lezen voordat ze wederom overhaaste conclusies gaan trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |