doeiquote:Op zondag 18 april 2004 16:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Welke profeet? Bedoel je niet de zelfbenoemde profeet Mohammed?
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 18 april 2004 17:30 schreef missmoneypenny het volgende:
Sorry hoor maar die mensen lopen echt achter, ze zouden bij alle mannen die vinden dat vrouwen besnijden 'gezond' is, een extra vinger ofzo weg moeten halen. dit is gewoon niet gezond, degene die dit vertaald heeft is ook niet goed bij zijn hoofd. Trouwens een beetje vreemd dat groen links vindt dat het verboden moet worden. Links & zo'n opvatting hebben klopt niet helemaal in mijn optiek maar dat zal wel weer aan mij liggen![]()
![]()
Maar wel je digitale. En die betekent toch overtuigd van? Nou daar doelde ik op.quote:Op zondag 18 april 2004 15:02 schreef convinced het volgende:
[..]
Je kent mijn naam niet.
Op Fok! staan nog veel afschuwelijker dingen. Wil GroenLinks die dan ook gaan verbieden?quote:Op zondag 18 april 2004 23:36 schreef Tikorev het volgende:
In de koran staan nog veel afschuwelijker dingen. Wil GroenLinks die dan ook gaan verbieden?
Youssef waarmee heb ik je beledigd? Zijn mijn vragen wellicht moslimvijandig?quote:Op zondag 18 april 2004 16:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat loop je nu slap te lullen. Wat dacht je van: Vrouwenbesnijdenis was een wijdverspreid begrip en de profeet verbood uiteindelijk deze manier van vrouwenbesnijdenis. Vervolgens voegde hij zelfs toe dat vrouwen geholpen konden worden aan een betere toekomst door zo een besnijdenis toe te staan dat de vrouw er alleen maar een voordeel mee heeft.
quote:Op zondag 18 april 2004 23:37 schreef Ype het volgende:
[..]
Op Fok! staan nog veel afschuwelijker dingen. Wil GroenLinks die dan ook gaan verbieden?
Vandaag vroeg ik twee jonge Turksen naar hun mening over, vooral mannelijke. goedkeuring van vrouwenbesnijdenis. De één merkte op: " In het Boek staat niets over vrouwen besnijdenis. "quote:Op zondag 18 april 2004 17:30 schreef missmoneypenny het volgende:
Sorry hoor maar die mensen lopen echt achter, ze zouden bij alle mannen die vinden dat vrouwen besnijden 'gezond' is, een extra vinger ofzo weg moeten halen. dit is gewoon niet gezond, degene die dit vertaald heeft is ook niet goed bij zijn hoofd. Trouwens een beetje vreemd dat groen links vindt dat het verboden moet worden. Links & zo'n opvatting hebben klopt niet helemaal in mijn optiek maar dat zal wel weer aan mij liggen![]()
![]()
Overtuigd van wat?quote:Op zondag 18 april 2004 22:53 schreef Sater het volgende:
[..]
Maar wel je digitale. En die betekent toch overtuigd van? Nou daar doelde ik op.![]()
Datgene wat je post.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:26 schreef convinced het volgende:
[..]
Overtuigd van wat?
GroenLinks zit met een enorm dillema. Ze zijn altijd de allochtonenpartij van Nederland geweest, hadden zelfs een jihad-aanhanger in de Kamer zitten *, en moeten nu tot hun spijt constateren dat het niet allemaal zo rooskleurig is wat vreemde godsdiensten en culturen naar dit land mede brengen. Daarom nu de oproep tot verbod van dit boek, terwijl er talloze haatpredikende moslimboeken in omloop zijn.quote:Op zondag 18 april 2004 23:37 schreef Ype het volgende:
[..]
Op Fok! staan nog veel afschuwelijker dingen. Wil GroenLinks die dan ook gaan verbieden?
Dus groenlinks heeft nu eindelijk pas door dat buitenlanders ook wel niet goede dingen met zich meebrengen? No shit. En wat boeit het dat het de allochtonenpartij (?) van Nederland is? Omdat ze het voor allochtonen opnemen mogen ze maar geen kritiek hebben op slechte dingen van allochtonen? Is allochtonen verworden tot een eenheidsworst waar je één uitsluitende mening over moet hebben ofzo? Please.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:07 schreef R@b het volgende:
[..]
GroenLinks zit met een enorm dillema. Ze zijn altijd de allochtonenpartij van Nederland geweest, hadden zelfs een jihad-aanhanger in de Kamer zitten * - en moeten nu tot hun spijt constateren dat het niet allemaal zo rooslkleurig is wat vreemde godsdiensten en culturen naar dit land mede brengen. Daarom nu de oproep tot verbod van dit boek, terwijl er talloze haatpredikende moslimboeken in omloop zijn.
-
* Mohammed Rabbae. Een van de grootste schandalen uit de parlementaire geschiedenis dat hij Kamerlid is geweest. Hij was zelfs GL duo-lijsttrekker met oud-communiste Ina Brouwer . Rabbae toonde zeer veel begrip voor de ter dood veroordeling van Salman Rushdie, naar aanleiding van zijn Duivelsverzen, wegens het ''belachelijk maken'' van de islam. Hij voelde zich persoonlijk gekrenkt door de kritiek op de islam. Deze Nederlander van Marokkaanse komaf was inderdaad ooit lijsttrekker van GL........ Hij haalde twee jaar terug nog het nieuws omdat hij vond dat er geen grapjes mochten worden genaakt over Bin Laden...... Kwam hem op parodiën bij Kopspijkers te staan.
Groenlinks is een partij voor iedereen en niet specifiek voor allochtonen. Het is wel zo dat GL meer opkomt voor 'zwakkeren' in onze samenleving, maar dat heeft in principe niets met afkomst te maken. En iedere partij heeft wel leden waarvan je je kunt afvragen of hun standpunten wel overeenkomen met de standpunten van de partij.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:07 schreef R@b het volgende:
GroenLinks zit met een enorm dillema. Ze zijn altijd de allochtonenpartij van Nederland geweest, hadden zelfs een jihad-aanhanger in de Kamer zitten *, en moeten nu tot hun spijt constateren dat het niet allemaal zo rooskleurig is wat vreemde godsdiensten en culturen naar dit land mede brengen.
Maar soms moet het OM wakker geschut worden. Dan is het dus zaak om bij de hoogst-verantwoordelijke voor het OM, de minister van justitie aan te kloppen.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:16 schreef digitaLL het volgende:
Ik snap de ophef over die boeken niet zo. Als het strafbaar is moet het OM tot vervolging overgaan.
Men wierp zich jaren heel selectief op voor de allochtoon. Alles wat ook maar enigszins negatief kon uitpakken was racistisch.quote:Op woensdag 21 april 2004 23:43 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Groenlinks is een partij voor iedereen en niet specifiek voor allochtonen.
Rabbae was niet zomaar een lid. Hij was Kamerlid en lijsttrekker, het boegbeeld. Dat geeft wel aan hoe verzot op allochtonen GL was, dat men deze jihad-promoter, deze religieuze censuurfascist, niet uit de partij heeft gekieperd.quote:. En iedere partij heeft wel leden waarvan je je kunt afvragen of hun standpunten wel overeenkomen met de standpunten van de partij.
''Al was ik de laatste moslim in Nederland, dan nog zou ik mijn best doen het boek te laten verbieden''.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:00 schreef SCH het volgende:
Jezus, wat een flauwekul schrijf je weer R@b. Informeer je even wat beter.
Rabbae een jihad-promoter, je zou je moeder nog zo noemen als dat je strijd ten goede zou komen. Wat een bullshit.
Meneer Rabbae nam geen afstand van de ter dood veroordeling, de jihad, die Rushdie ten deel viel.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:10 schreef SCH het volgende:
Ach, ach, ach - meteen een fascist ook nog eens. En dit is de jihad? Wauw, daar moeten we dan echt wel heel benauwd voor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |