abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18517783
Sorry hoor maar die mensen lopen echt achter, ze zouden bij alle mannen die vinden dat vrouwen besnijden 'gezond' is, een extra vinger ofzo weg moeten halen. dit is gewoon niet gezond, degene die dit vertaald heeft is ook niet goed bij zijn hoofd. Trouwens een beetje vreemd dat groen links vindt dat het verboden moet worden. Links & zo'n opvatting hebben klopt niet helemaal in mijn optiek maar dat zal wel weer aan mij liggen
you want it? come and get it :)
  zondag 18 april 2004 @ 17:31:06 #227
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_18517797
quote:
Op zondag 18 april 2004 16:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Welke profeet? Bedoel je niet de zelfbenoemde profeet Mohammed?
doei

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 18 april 2004 @ 17:32:39 #228
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18517829
quote:
Op zondag 18 april 2004 17:30 schreef missmoneypenny het volgende:
Sorry hoor maar die mensen lopen echt achter, ze zouden bij alle mannen die vinden dat vrouwen besnijden 'gezond' is, een extra vinger ofzo weg moeten halen. dit is gewoon niet gezond, degene die dit vertaald heeft is ook niet goed bij zijn hoofd. Trouwens een beetje vreemd dat groen links vindt dat het verboden moet worden. Links & zo'n opvatting hebben klopt niet helemaal in mijn optiek maar dat zal wel weer aan mij liggen
Waarschijnlijk wel ja.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  zondag 18 april 2004 @ 22:53:27 #229
90365 Sater
hoipoloi
pi_18525077
quote:
Op zondag 18 april 2004 15:02 schreef convinced het volgende:

[..]

Je kent mijn naam niet.
Maar wel je digitale. En die betekent toch overtuigd van? Nou daar doelde ik op.
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_18526080
In de koran staan nog veel afschuwelijker dingen. Wil GroenLinks die dan ook gaan verbieden?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  zondag 18 april 2004 @ 23:37:55 #231
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18526109
quote:
Op zondag 18 april 2004 23:36 schreef Tikorev het volgende:
In de koran staan nog veel afschuwelijker dingen. Wil GroenLinks die dan ook gaan verbieden?
Op Fok! staan nog veel afschuwelijker dingen. Wil GroenLinks die dan ook gaan verbieden?
  maandag 19 april 2004 @ 07:52:10 #232
90365 Sater
hoipoloi
pi_18529454
quote:
Op zondag 18 april 2004 16:37 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wat loop je nu slap te lullen. Wat dacht je van: Vrouwenbesnijdenis was een wijdverspreid begrip en de profeet verbood uiteindelijk deze manier van vrouwenbesnijdenis. Vervolgens voegde hij zelfs toe dat vrouwen geholpen konden worden aan een betere toekomst door zo een besnijdenis toe te staan dat de vrouw er alleen maar een voordeel mee heeft.

Youssef waarmee heb ik je beledigd? Zijn mijn vragen wellicht moslimvijandig?
Je wilt respect? Verdien dat dan door normaal volwassen en respectvol te reageren!

M.b.t. je opmerking dat de Profeet over betere toekomst voor vrouwen en toegestane besnijdenis.
Zou je dit nader kunnen toelichten? Versta en begrijp ik goed: je staat niet achter vrouwenbesnijdenis?
  maandag 19 april 2004 @ 10:14:55 #233
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_18541246
quote:
Op zondag 18 april 2004 23:37 schreef Ype het volgende:

[..]

Op Fok! staan nog veel afschuwelijker dingen. Wil GroenLinks die dan ook gaan verbieden?

That makes fucking sense, man!
  maandag 19 april 2004 @ 20:32:01 #235
90365 Sater
hoipoloi
pi_18544847
quote:
Op zondag 18 april 2004 17:30 schreef missmoneypenny het volgende:
Vandaag vroeg ik twee jonge Turksen naar hun mening over, vooral mannelijke. goedkeuring van vrouwenbesnijdenis. De één merkte op: " In het Boek staat niets over vrouwen besnijdenis. "
De ander, een kappende handbeweging makend, sneerde: " Ze moeten mannen die vrouwenbesnijdenis goedkeuren de ballen afhakken!"
pi_18594486
Recent: Het Journaal meldt: de Tweede Kamer overweegt mogelijkheden of de moskee El Tahweed strafrechtelijk kan worden vervolgd. Mogelijke aanklacht: aanzetten tot vrouwvijandige bejegening [vrouwenbesnijdenis] en homohaat.
pi_18595389
quote:
Op zondag 18 april 2004 22:53 schreef Sater het volgende:

[..]

Maar wel je digitale. En die betekent toch overtuigd van? Nou daar doelde ik op.
Overtuigd van wat?
PE#1
pi_18595518
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:26 schreef convinced het volgende:

[..]

Overtuigd van wat?
Datgene wat je post.
  woensdag 21 april 2004 @ 22:07:26 #239
272 R@b
No-nonsens
pi_18596480
quote:
Op zondag 18 april 2004 23:37 schreef Ype het volgende:

[..]

GroenLinks zit met een enorm dillema. Ze zijn altijd de allochtonenpartij van Nederland geweest, hadden zelfs een jihad-aanhanger in de Kamer zitten *, en moeten nu tot hun spijt constateren dat het niet allemaal zo rooskleurig is wat vreemde godsdiensten en culturen naar dit land mede brengen. Daarom nu de oproep tot verbod van dit boek, terwijl er talloze haatpredikende moslimboeken in omloop zijn.

-
* Mohammed Rabbae. M.I één van de grootste schandalen uit de parlementaire geschiedenis dat hij Kamerlid is geweest. Hij was zelfs GL duo-lijsttrekker met oud-communiste Ina Brouwer . Rabbae toonde indertijd zeer veel begrip voor de ter dood veroordeling van Salman Rushdie, naar aanleiding van zijn Duivelsverzen, wegens het ''belachelijk maken'' van de islam. Hij voelde zich persoonlijk gekrenkt door de kritiek op de islam. Deze Nederlander van Marokkaanse komaf was inderdaad ooit lijsttrekker van GL........ Hij haalde twee jaar terug nog het nieuws omdat hij vond dat er geen grapjes mochten worden gemaakt over Bin Laden...... Kwam hem op parodieën bij Kopspijkers te staan.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 21 april 2004 @ 22:11:33 #240
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18596579
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:07 schreef R@b het volgende:

[..]

GroenLinks zit met een enorm dillema. Ze zijn altijd de allochtonenpartij van Nederland geweest, hadden zelfs een jihad-aanhanger in de Kamer zitten * - en moeten nu tot hun spijt constateren dat het niet allemaal zo rooslkleurig is wat vreemde godsdiensten en culturen naar dit land mede brengen. Daarom nu de oproep tot verbod van dit boek, terwijl er talloze haatpredikende moslimboeken in omloop zijn.

-
* Mohammed Rabbae. Een van de grootste schandalen uit de parlementaire geschiedenis dat hij Kamerlid is geweest. Hij was zelfs GL duo-lijsttrekker met oud-communiste Ina Brouwer . Rabbae toonde zeer veel begrip voor de ter dood veroordeling van Salman Rushdie, naar aanleiding van zijn Duivelsverzen, wegens het ''belachelijk maken'' van de islam. Hij voelde zich persoonlijk gekrenkt door de kritiek op de islam. Deze Nederlander van Marokkaanse komaf was inderdaad ooit lijsttrekker van GL........ Hij haalde twee jaar terug nog het nieuws omdat hij vond dat er geen grapjes mochten worden genaakt over Bin Laden...... Kwam hem op parodiën bij Kopspijkers te staan.
Dus groenlinks heeft nu eindelijk pas door dat buitenlanders ook wel niet goede dingen met zich meebrengen? No shit. En wat boeit het dat het de allochtonenpartij (?) van Nederland is? Omdat ze het voor allochtonen opnemen mogen ze maar geen kritiek hebben op slechte dingen van allochtonen? Is allochtonen verworden tot een eenheidsworst waar je één uitsluitende mening over moet hebben ofzo? Please.
  woensdag 21 april 2004 @ 22:16:40 #241
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_18596737
Ik snap de ophef over die boeken niet zo. Als het strafbaar is moet het OM tot vervolging overgaan. De kamer maakt een hoop stofwolken en zich waarschijnlijk weer belachelijk. Dit is populistische ad hoc politiek Als men het in de politiek niet met de gerechtelijke uitspraken eens is moet men de wet aanpassen.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
  woensdag 21 april 2004 @ 23:43:27 #242
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_18599114
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:07 schreef R@b het volgende:
GroenLinks zit met een enorm dillema. Ze zijn altijd de allochtonenpartij van Nederland geweest, hadden zelfs een jihad-aanhanger in de Kamer zitten *, en moeten nu tot hun spijt constateren dat het niet allemaal zo rooskleurig is wat vreemde godsdiensten en culturen naar dit land mede brengen.
Groenlinks is een partij voor iedereen en niet specifiek voor allochtonen. Het is wel zo dat GL meer opkomt voor 'zwakkeren' in onze samenleving, maar dat heeft in principe niets met afkomst te maken. En iedere partij heeft wel leden waarvan je je kunt afvragen of hun standpunten wel overeenkomen met de standpunten van de partij.

Ik denk dat GL helemaal geen dilemma heeft, ze nemen wat betreft de gids een duidelijk standpunt in. Het is geen partij zoals het CDA, waar men principes nog wel eens wil verruilen omwille van de populariteit onder de (potentiële) kiezers.
  woensdag 21 april 2004 @ 23:46:44 #243
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_18599195
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:16 schreef digitaLL het volgende:
Ik snap de ophef over die boeken niet zo. Als het strafbaar is moet het OM tot vervolging overgaan.
Maar soms moet het OM wakker geschut worden. Dan is het dus zaak om bij de hoogst-verantwoordelijke voor het OM, de minister van justitie aan te kloppen.
  woensdag 21 april 2004 @ 23:55:51 #244
272 R@b
No-nonsens
pi_18599380
quote:
Op woensdag 21 april 2004 23:43 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Groenlinks is een partij voor iedereen en niet specifiek voor allochtonen.
Men wierp zich jaren heel selectief op voor de allochtoon. Alles wat ook maar enigszins negatief kon uitpakken was racistisch.
quote:
. En iedere partij heeft wel leden waarvan je je kunt afvragen of hun standpunten wel overeenkomen met de standpunten van de partij.
Rabbae was niet zomaar een lid. Hij was Kamerlid en lijsttrekker, het boegbeeld. Dat geeft wel aan hoe verzot op allochtonen GL was, dat men deze jihad-promoter, deze religieuze censuurfascist, niet uit de partij heeft gekieperd.

Tot voor kort was het zelfs nog ergens wethouder. Maar na een blunder van de eerste orde verdween hij als een dief in de nacht.

Maar ja de allochtonen van GL: Rabbae en Singh Varma. Neem er nog eentje
pi_18599455
Jezus, wat een flauwekul schrijf je weer R@b. Informeer je even wat beter.
Rabbae een jihad-promoter, je zou je moeder nog zo noemen als dat je strijd ten goede zou komen. Wat een bullshit.
  donderdag 22 april 2004 @ 00:08:55 #246
272 R@b
No-nonsens
pi_18599601
quote:
Op donderdag 22 april 2004 00:00 schreef SCH het volgende:
Jezus, wat een flauwekul schrijf je weer R@b. Informeer je even wat beter.
Rabbae een jihad-promoter, je zou je moeder nog zo noemen als dat je strijd ten goede zou komen. Wat een bullshit.
''Al was ik de laatste moslim in Nederland, dan nog zou ik mijn best doen het boek te laten verbieden''.

Was getekend Mohammed Rabbae, die de Duivelsverzen van Salman Rushdie wilde verbieden, want kritiek op de profeet en zijn vrouwen, dan mocht niet van deze religieuze censuurfascist. Die het nog zou schoppen tot lijsttrekker van GL ook.

Wat betreft het verbieden van lectuur is GL indedaad dicht bij de bron gebleven. Men is alleen 180 graden gedraaid, en richt zijn pijlen nu op islamitische haatzaaierij.
pi_18599629
Ach, ach, ach - meteen een fascist ook nog eens. En dit is de jihad? Wauw, daar moeten we dan echt wel heel benauwd voor zijn.
  donderdag 22 april 2004 @ 00:14:41 #248
272 R@b
No-nonsens
pi_18599690
quote:
Op donderdag 22 april 2004 00:10 schreef SCH het volgende:
Ach, ach, ach - meteen een fascist ook nog eens. En dit is de jihad? Wauw, daar moeten we dan echt wel heel benauwd voor zijn.
Meneer Rabbae nam geen afstand van de ter dood veroordeling, de jihad, die Rushdie ten deel viel.

Tja, GL was een vreemd partijtje in die jaren. Maar dat kun je verwachten van een brouwsel van communisten, linkse evangelisten, politieke radicalen en pacifisten.
  donderdag 22 april 2004 @ 01:15:54 #249
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_18600538
Hahha, eindelijk nog iemand die Mohammed Rabbae echt een ENORME eikel vond. Oh, in de jaren '90, toen ik nog 'kind was', heb ik al groen en geel geërgerd aan die vent (een kind van hem zat nog bij mij op school), dus hij was 'the man' bij ons en kritiek op hem werd inderdaad weggehoond.

Hij heeft toch ook gezegd dat homohaat in de Islamitsche wereld voorkomt en dat we vooral moesten accepteren? En altijd kritiek op de Nederlandse cultuur, dat wij zo slecht waren, bah bah bah.

Hij is terecht van de lijst geweerd in 2002, GL had ook door dat hij niet de Marokkaanse gemeenschap vertegenwoordigt en dat hij errug discutabel was. Wat wil je, als je zelfs in KOPSpijkers finaal wordt uitgelachen als GL-politicus.

Hij is inderdaad naar Leiden opgerot (arme Leiden), maar is op 1 april opgestapt. Ben benieuwd waar hij nu weer naar toe wordt 'gepromoveerd', zal weer een soort commissie Maximaatje worden ofzo.
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_18602234
Recent journaal: Kamer wil inhoudelijk debat over inhoud (gewraakte) Islamgids.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')