lijkt me een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:56 schreef u2petre het volgende:
als jeje echt bedreigd voelt kun je ook gelijk aangifte doen, maar als diegene gelijk weer buiten staat heb je de poppen aan het dansen.
mijn beste advies dus: MELDING doen bij de politie (inclusief de mp3), en ALTIJD je mobiel bij je hebben en zorgen dat je niet in een rustige straat (vaak) alleen loopt.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:59 schreef Mr_Knoxville het volgende:
is het geen treiterlijn![]()
Mailen die hap! martinbl[at]home.nlquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:57 schreef Flamey het volgende:
Hij klinkt in dat gesprek echt als een wannabe-ganster-sukkel...
Nee joh. Het zijn echt een paar stoere bikkels waar je niet mee moet fokken. Dus niet fokken hequote:Op vrijdag 9 april 2004 01:59 schreef Mr_Knoxville het volgende:
haha nee jammer genoeg nietquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:59 schreef Mr_Knoxville het volgende:
WIe heeft erom gevraagd dat die gozer belt dan? Mag ie zn eigen telefoongesprek niet afluiteren en ermee doen wat ie wil? Volgens mij wel, als ik dat gesprek stiekem op had genomen en hier neer zet is t weer wat anders...quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:44 schreef Light het volgende:
In Nederland hebben we behalve briefgeheim ook telefoongeheim. Het afluisteren van telefoongesprekken mag niet, en om een opname aan derden te laten horen is toestemming van beide partijen nodig. Of het dus slim is die opname online te gooien betwijfel ik.
Overigens denk ik niet dat die opname zelf een probleem is. En 't kan ook helpen bij de politie.
Ja ik wel 't ook wel horen eigenlijkquote:Op vrijdag 9 april 2004 02:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mailen die hap! martinbl[at]home.nl
Pleur ik het wel online![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |