Mijn dure 60's lamp hebben ze gewoon onder het afdakje gezet toen we weg waren.. Vind ik al helemaal geen stijl.. Als zoiets gejat wordt staat er mooi op zijn (de postbode) papiertje "Afgeleverd"..quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:48 schreef NorthernStar het volgende:
Tis treurig met de post idd. Vroeger boden het het altijd 2 keer aan. Kreeg je een briefje wanneer ze weer langskwamen, maar da's er ook al niet meer bij.
hij moet nu wel 4 dagen wachten anders..quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:52 schreef StrayDog het volgende:
Haal je het de volgende dag toch zelf ff op, klaar.
Poeh poeh, wat een ellende![]()
Misschien wel een beetje vervelend ja, maar ook weer geen ramp.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
hij moet nu wel 4 dagen wachten anders..
hangt er vanaf wat het is, hoelang ie daar al op heeft zitten wachten etc..quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:57 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Misschien wel een beetje vervelend ja, maar ook weer geen ramp.
Vind ik
Het waren mijn nieuwe Puma voetbalschoenenquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:57 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Misschien wel een beetje vervelend ja, maar ook weer geen ramp.
Vind ik
Zal ik het allemaal even uitleggen? Ik ben namelijk zelf part-time postbode om mijn studie te kunnen bekostigen:quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:48 schreef NorthernStar het volgende:
Tis treurig met de post idd. Vroeger boden het het altijd 2 keer aan. Kreeg je een briefje wanneer ze weer langskwamen, maar da's er ook al niet meer bij.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:06 schreef detulp050 het volgende:
Bij mij werd de postbode boos "ja, ik heb al drie keer aan de bel getrokken". Mijn vriendin zegt dus: "Wat vreemd, want ik heb niets gehoord". Zegt hij: "ja, eerst drie keer hiernaast, en nu hier één keer". Goh, vreemd he dat ik niet open doe als je bij de buren aanbelt
Ja, en dan elke keer voor elk briefje naar het postkantoor zekerquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:13 schreef Inspiration het volgende:
Allemaal afschieten die postbodes
Boy, 9, killed mailmanquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:13 schreef Inspiration het volgende:
Nou... Zeker niet alle.quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:13 schreef Inspiration het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |