Ach, niet iedereen is zo ontwikkeld als wijquote:Op donderdag 8 april 2004 22:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[HOMO] 844 - The Guy Who Loved Me
niet dat iemand weet wat een meme is...![]()
dat zijn meMMen met twee m'enquote:Op donderdag 8 april 2004 22:51 schreef blublub het volgende:
als je grote memen hebt, heb je grote borsten.
dus een meme zal wel 1 borst zijn
ja dus, dan is t mindervoud (quote:Op donderdag 8 april 2004 22:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat zijn meMMen met twee m'en
![]()
Memquote:Op donderdag 8 april 2004 22:52 schreef blublub het volgende:
ja dus, dan is t mindervoud () toch gewoon meme
quote:Op donderdag 8 april 2004 22:51 schreef blublub het volgende:
als je grote memen hebt, heb je grote borsten.
dus een meme zal wel 1 borst zijn
Dan heeft het een accentje nodigquote:Op donderdag 8 april 2004 22:53 schreef Timmah het volgende:
En Francais betekent het: Zelfs
Iets minder vaak naar de mac, Andyquote:Op donderdag 8 april 2004 22:53 schreef Andyvie het volgende:
ik las supersized
Miss, supersize my ballsquote:Op donderdag 8 april 2004 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Iets minder vaak naar de mac, Andy
Weer wat geleerd...quote:Op donderdag 8 april 2004 22:55 schreef wizarddragon het volgende:
Meme: http://maxwell.lucifer.co(...)l
Slim mennekequote:Op donderdag 8 april 2004 22:57 schreef Timmah het volgende:
Weer wat geleerd...![]()
Ja ok, dat betekent het in JOUW wereld. Maar wat betekent het in de echte wereld dan?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Niet dat iemand dit lezen zal... maar wat the heck... ff snel van Memecentral geplukt...
Tis dat ie hier op loopafstand vandaan is.......quote:Op donderdag 8 april 2004 23:11 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga bijna nooit naar de Mac![]()
De verleiding! Zit ik even goed hier, in m'n MacLoze dorpje.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis dat ie hier op loopafstand vandaan is.......
Ik moet er een heel eind voor met de auto, dus ik kom ook niet in de verleidingquote:Op donderdag 8 april 2004 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis dat ie hier op loopafstand vandaan is.......
Ik had m'n pc per ongeluk de hele dag ingelogd laten staan.... dan heb je ineens 1.248 berichten waarvan er 16 hetzelfde zijn "Waarom zeg je niets?"quote:Op donderdag 8 april 2004 23:14 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm waarom is iedereen nu op gee.nl?....hhmmm lama foute vraag.
En het is OOK nog eens een MacDrive, dus hup in de ootoo en zoeffff langs dat raampje.... ze maken het veeeels te makkelijk!quote:Op donderdag 8 april 2004 23:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De verleiding! Zit ik even goed hier, in m'n MacLoze dorpje.
En dan zeg jij natuurlijk uiteindelijk terug "Ik ben te populair om snel te reageren met m'n 1.248 berichten"?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had m'n pc per ongeluk de hele dag ingelogd laten staan.... dan heb je ineens 1.248 berichten waarvan er 16 hetzelfde zijn "Waarom zeg je niets?"
Mensen van hier die een www.gay.nl profiel hebben.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:16 schreef Idril-2 het volgende:
Hier
Irc
MSN
Weet ik veel, er is zoveel te .nl-len
Ja zoietsquote:Op donderdag 8 april 2004 23:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En dan zeg jij natuurlijk uiteindelijk terug "Ik ben te populair om snel te reageren met m'n 1.248 berichten"?
*meldt*quote:Op donderdag 8 april 2004 23:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mensen van hier die een www.gay.nl profiel hebben.
Zijn d'r dat veel dan?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
En dan worden lastig gevallen door enge mannen van tegen de 40.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wie bent u dan daarzo?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:20 schreef Andyvie het volgende:
[..]
*meldt*
Ach, ik krijg toch bijna nooit berichtjes
Daarom moet je ook een disclaimer bijzetten.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En dan worden lastig gevallen door enge mannen van tegen de 40.![]()
dat begreep ik wel hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 23:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"Ik heb geen behoefte aan oude mannen in hun onderbroek"?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een disclaimer bijzetten.
Ik vermoedde al zoietsquote:Op donderdag 8 april 2004 23:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik had m'n pc per ongeluk de hele dag ingelogd laten staan.... dan heb je ineens 1.248 berichten waarvan er 16 hetzelfde zijn "Waarom zeg je niets?"
Zoiets jaquote:Op donderdag 8 april 2004 23:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
"Ik heb geen behoefte aan oude mannen in hun onderbroek"?
Da's dan niet iets exclusief-gee.nl's hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 23:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dezelfde als hier? Op internet heb ik altijd deze nick al gehadquote:Op donderdag 8 april 2004 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie bent u dan daarzo?
"En al helemaal niet aan oude mannen zonder onderbroek"quote:Op donderdag 8 april 2004 23:23 schreef LeBeau het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:25 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Da's dan niet iets exclusief-gee.nl's hoor
Was't niet leuk in de AH of zo?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:.
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:.
G_Equote:Op donderdag 8 april 2004 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:.
"slapen"quote:Op donderdag 8 april 2004 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Was't niet leuk in de AH of zo?
Ik ben slapenPupje schreeuwt om aandacht.
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
"En al helemaal niet aan oude mannen zonder onderbroek"
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:.
Ieuw...quote:Op donderdag 8 april 2004 23:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
"En al helemaal niet aan oude mannen zonder onderbroek"
ik vin da zon een lieve mutsjequote:
'k ben niet naar de AH geweest, dat doe ik morgen overdag wel.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was't niet leuk in de AH of zo?
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding].
ja, SLAPEN, ja!~quote:Op donderdag 8 april 2004 23:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
"slapen"
Klinkt erg gezellig.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn laatste avondmaal op Witte Donderdag..
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
liev hè?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:31 schreef blublub het volgende:
[..]
ik vin da zon een lieve mutsje
maar ook wel beetje zielig zo van, kijk het is feest maar ik kijk sipquote:
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:33 schreef Ang3l het volgende:
ja, SLAPEN, ja!~
![]()
![]()
*opschrijf op Post-it doe*quote:Op donderdag 8 april 2004 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Awww..... Maar dat duurt nog even hoor.
. Nog 21 nachtjes slapen.
.
Mjah, dat was het ook wel, alleen gaan m'n collega's dan altijd zitten vissen naar details over mijn privéleven, waar ik normaal gesproken heel sneaky omheen kwebbel.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Klinkt erg gezellig..
Maar vanavond niet?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, dat was het ook wel, alleen gaan m'n collega's dan altijd zitten vissen naar details over mijn privéleven, waar ik normaal gesproken heel sneaky omheen kwebbel..
Dat komt aardig overeen met hoe ik om me heen kijk op mijn verjaardag.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:34 schreef blublub het volgende:
[..]
maar ook wel beetje zielig zo van, kijk het is feest maar ik kijk sip
waarom doe je dat? ik heb dit jaar mn verjaardag gewoon helemaal niet gevierd eigenlijkquote:Op donderdag 8 april 2004 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat komt aardig overeen met hoe ik om me heen kijk op mijn verjaardag..
Nou ja.... Ik bedoel, gewoon op het werk is er altijd wel een kans om opeens de telefoon op te nemen ofzo. Maar als je zo aan tafel zit tijdens een etentje, dan kun je niet weg.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar vanavond niet?
Meer leuke mensen uitnodigenquote:Op donderdag 8 april 2004 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Dit is ook een G_E-verjaardagachtige smileyquote:Op donderdag 8 april 2004 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dus ze weten nu alles over G_L en bambisex?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou ja.... Ik bedoel, gewoon op het werk is er altijd wel een kans om opeens de telefoon op te nemen ofzo. Maar als je zo aan tafel zit tijdens een etentje, dan kun je niet weg ofzo..
Mijn verjaardag is in dit topic meer gevierd dan bij mij thuis.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:38 schreef blublub het volgende:
[..]
waarom doe je dat? ik heb dit jaar mn verjaardag gewoon helemaal niet gevierd eigenlijk
"kut, wéér koekhappen"quote:Op donderdag 8 april 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dit is ook een G_E-verjaardagachtige smiley
ik was te verdrietig toen en wilde gewoon niet. vind mn moeder nog steeds niet leukquote:Op donderdag 8 april 2004 23:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is in dit topic meer gevierd dan bij mij thuis.
Nouwquote:Op donderdag 8 april 2004 23:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is in dit topic meer gevierd dan bij mij thuis.
Nee... Uiteindelijk lukt het me wel hoor, om heel vaag en ontwijkend te blijven, maar ik vind dit soort sociale verplichtingen altijd wel vermoeiend. Kan ook nooit lekker drinken, want dan kwebbel ik misschien mijn mond voorbij.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus ze weten nu alles over G_L en bambisex?
heb je zulke grote geheimen dan?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee... Uiteindelijk lukt het me wel hoor, om heel vaag en ontwijkend te blijven, maar ik vind dit soort sociale verplichtingen altijd wel vermoeiend. Kan ook nooit lekker drinken, want dan kwebbel ik misschien mijn mond voorbij..
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:41 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Nouw![]()
*aaioverbolletjesmileyzoek*
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:43 schreef blublub het volgende:
[..]
heb je zulke grote geheimen dan?ik kwebbel altijd veel over mn leven enzo eigenlijk. ik rem t juist een beetje af..
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding] voor Beab & Bluv.
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
"kut, wéér koekhappen"
Zou het zo erg zijn als ze wisten van G_L?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
.
quote:
Ik vind dat net een raar mannetje met vlechtjes en een snor, die zijn middelvinger opsteekt.quote:
ik vind het een liev onschuldig Britney-Baby-One-More-Time-kostschool-achtig meisje.quote:
Hmmz... Nou ja... Hoe out ben jij dan, hmmz?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
Zou het zo erg zijn als ze wisten van G_L?
dat ben ik ookquote:Op donderdag 8 april 2004 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik vind het een liev onschuldig Britney-Baby-One-More-Time-kostschool-achtig meisje.
Denk dat je vooral die bambi-sex informatie beter voor jezelf kan houden.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Nou ja... Hoe out ben jij dan, hmmz?
Maar ik vind het ergens ook prettig om een stevige scheiding tussen privé en werk te hebben, in ieder geval één kant op. Want wat gaat het collega's en klanten nou aan wat ik in mijn privé tijd doe?
Het was maar een vraag hoor. Je zegt dat je het zo zwaar en moeilijk hebt met er om heen te kwebbelen enzo, daarom vroeg ik me af of je het zelf misschien niet prettiger zou vinden als ze het wisten.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar ik vind het ergens ook prettig om een stevige scheiding tussen privé en werk te hebben, in ieder geval één kant op. Want wat gaat het collega's en klanten nou aan wat ik in mijn privé tijd doe?
Doe je ook van die leuke dansjes?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:50 schreef blublub het volgende:
dat ben ik ook
jaquote:Op donderdag 8 april 2004 23:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe je ook van die leuke dansjes?
Blubneyquote:Op donderdag 8 april 2004 23:54 schreef blublub het volgende:
[..]
ja
Het gaat ze op zich niets aan. Maar wat is er tegen om mensen beter te leren kennen en ze jou beter te leren kennen? Je hoeft ze niet alles te vertellen, maar het komt nu zo over alsof je heel hard en krampachtig jezelf aan het afzonderen bent.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, voor je het weet wil Kugari-Ken je piemel me(e)ten...quote:Op donderdag 8 april 2004 23:50 schreef LeBeau het volgende:
Denk dat je vooral die bambi-sex informatie beter voor jezelf kan houden.
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blubney
hou nou eens oh-hop, die heb ik toch nie-hiet!quote:Op donderdag 8 april 2004 23:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet wil Kugari-Ken je piemel me(e)ten...
Ik had het toch niet over jouhouquote:Op donderdag 8 april 2004 23:58 schreef blublub het volgende:
hou nou eens oh-hop, die heb ik toch nie-hiet!
Zolang ie um maar nie mee naar Moldavie wil nemen.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet wil Kugari-Ken je piemel me(e)ten...
Ik gaf ook gewoon maar antwoord.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was maar een vraag hoor. Je zegt dat je het zo zwaar en moeilijk hebt met er om heen te kwebbelen enzo, daarom vroeg ik me af of je het zelf misschien niet prettiger zou vinden als ze het wisten.
nou eh-en! ik wil ook meedoe-hoen!quote:Op donderdag 8 april 2004 23:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik had het toch niet over jouhou
Er zit nog ook wel wat tussen stilzwijgen en de voordeur openzetten.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik gaf ook gewoon maar antwoord..
Mjah... Maar het Koninklijk Huis heeft het ook moeilijk om de roddelpers buiten de deur te houden. Je kunt dan ook zeggen, gooi de voordeur open, laat ze allemaal binnen, kom maar kijken... Alleen dat zie ik dan toch als een soort toegeven.
Is dat een soort uitnodiging ofzow? Slet.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zolang ie um maar nie mee naar Moldavie wil nemen.
Koop zo'n voorbind dingquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:01 schreef blublub het volgende:
[..]
nou eh-en! ik wil ook meedoe-hoen!
Heb je Patrick ook.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is dat een soort uitnodiging ofzow? Slet.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Koop zo'n voorbind ding
Patrick is er al heel de tijd hoor! Jullie letten alleen niet op mij.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je Patrick ook.
Jij wou meedoen, nou niet gaan zeuren...quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:03 schreef blublub het volgende:
Oops I did it again..quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:03 schreef blublub het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gekkiequote:Op vrijdag 9 april 2004 00:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Patrick is er al heel de tijd hoor! Jullie letten alleen niet op mij.![]()
* Idril-2 negeerde gewoon jouw opmerkingquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik reageerde net nog op jequote:Op vrijdag 9 april 2004 00:03 schreef LeBeau het volgende:
bier is viesquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:03 schreef Jerruh het volgende:.
bier is lekker.
*grrr*quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oops I did it again..
*Blubney aai*
Watjequote:Op vrijdag 9 april 2004 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
Oops I did it again..
*Blubney aai*
Maar dat meende ik natuurlijk wel op een hele positieve en lieve manier hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:05 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Idril-2 negeerde gewoon jouw opmerking
Ik doelde ook vooral op Rillerd.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik reageerde net nog op je
En nu weer, ook, dus, eigenlijk, toch...
Hoi Jerruh@fokquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:03 schreef Jerruh het volgende:.
bier is lekker.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:06 schreef blublub het volgende:
[..]
*grrr*
Ik reageer al de hele tijd op je, Patrick.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik doelde ook vooral op Rillerd.
Tuurlijk sgatjequote:Op vrijdag 9 april 2004 00:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar dat meende ik natuurlijk wel op een hele positieve en lieve manier hoor.
Geen piemel, houdt niet van bier... Ben je soms een ehm... kom, hoe heet dat ook al weer, zo'n twink, maar dan met van die knieën...quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:06 schreef blublub het volgende:
[..]
bier is vies
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Watje
maar wel lief
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]homo
.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen piemel, houdt niet van bier... Ben je soms een ehm... kom, hoe heet dat ook al weer, zo'n twink, maar dan met van die knieën...
Je bent toch geen vrouw hè? [afbeelding]
Nou volgens Kugari's redenering:quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:09 schreef blublub het volgende:
[..]
ben ik een homo?
Waar las ik dat nou? Je bent een homo want:quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:09 schreef blublub het volgende:
[..]
ben ik een homo?
quote:hoi jongens,
ik wordt opgewonden van jongens die polo's met de kraag omhoog dragen. ik wil graag mailen met jongens die dit ook hebben. wie verrast mij met een mooie foto " polo met kraag omhoog"
groetjes, mark
jah, ik hou zeker meer van meneren dan van mevrouwenquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou volgens Kugari's redenering:
1. Je post in het [HOMO] topic.
2. Je houd meer van meneren dan van mevrouwen.
Dat zou je dus homo maken ja.
ja, je lust geen bierquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:09 schreef blublub het volgende:
[..]
ben ik een homo?
jaquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:12 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Waar las ik dat nou? Je bent een homo want:
Je houdt meer van mannen dan van vrouwen
Je post regelmatig in dit topic
je bent niet te vrijgevig met foto's
Snap jij het nog, Blubje?![]()
kraag omhoogquote:
En welke kleur heeft de jouwe Andy?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:13 schreef Andyvie het volgende:
Blub? Wat is dat met vrouwen en seks? Tijdens het etentje is het gesprek ruim een uur gegaan over vibrators
Ik ga de schoolfoto van mijn tienjarige zoon (blond haar en blauwe ogen) in rugbyshirt met kraagje omhoog verstoppenquote:
dat zijn nou nichtenquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:13 schreef Andyvie het volgende:
Blub? Wat is dat met vrouwen en seks? Tijdens het etentje is het gesprek ruim een uur gegaan over vibrators
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:14 schreef blublub het volgende:
[..]
kraag omhoogdoe ik ook altijd!
[flauw]Ow? verwacht je dan 1?[/flauw]quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:13 schreef blublub het volgende:
[..]
ja
*broek open ritst
*kijkt
nope, nog steeds geen piemel. en ik vind meneren leuker dan mevrouwen, dus ik KAN geen homo zijn
Ik denk dat-ie iets oudere jongens bedoelt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:14 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Ik ga de schoolfoto van mijn tienjarige zoon (blond haar en blauwe ogen) in rugbyshirt met kraagje omhoog verstoppen![]()
Bij voorbaat ... (quote vorige post) dusquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie iets oudere jongens bedoelt..
ik heb een Blue Tornadoquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En welke kleur heeft de jouwe Andy?
Zouden de gevoelens van die Mark erger worden als je twee kraagjes hebt?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie iets oudere jongens bedoelt..
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
*ook doe*
of 6!quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zouden de gevoelens van die Mark erger worden als je twee kraagjes hebt?
Een blauwe! Die is voor jongetjes!quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:17 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb een Blue Tornado [afbeelding]
nee hoor, ik heb er geen...![]()
6 gaat me weer te ver.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:18 schreef blublub het volgende:
[..]
of 6!
geen idee, ik heb t eigenlijk nooit over viberators, daar ik er niets vanaf weet eigenlijk....quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:13 schreef Andyvie het volgende:
Een stuk in je kraag krijgt ineens een hele andere betekenis...quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:17 schreef beaverhausen het volgende:
Vraag het 'm!quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb er geenquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En welke kleur heeft de jouwe Andy?
Het is een optie.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:17 schreef NathaN het volgende:
Zal ik maar eens gaan slapen?
heb je mn foto wel eens gezien? ook kraagje omhoogquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
6 gaat me weer te ver.
neehee, het IS een jongetjequote:Op vrijdag 9 april 2004 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een blauwe! Die is voor jongetjes!
ik ken hem niet. en straks vraagt ie of ie m'n kraagjes mag zienquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vraag het 'm!.
wat dan weer komt omdat je het er nooit over hebt...quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:19 schreef blublub het volgende:
geen idee, ik heb t eigenlijk nooit over viberators, daar ik er niets vanaf weet eigenlijk....
Welke kleur wil je, dan?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:19 schreef Andyvie het volgende:
ik heb er geen![]()
OKquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
Het is een optie.
Hij staat op www.expreszo.nl, en het is volgens mij juist het hele idee dat je elkaar juist leert kennen. Dat met die kraagjes is slechts een aanleiding.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik ken hem niet. en straks vraagt ie of ie m'n kraagjes mag zien
nee, dat komt omdat ik er zelf geen heb..quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
wat dan weer komt omdat je het er nooit over hebt...
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:20 schreef blublub het volgende:
maar wat wou je daar mee doen dan Beavje?
Ik niksquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:20 schreef blublub het volgende:
[..]
neehee, het IS een jongetje
maar wat wou je daar mee doen dan Beavje?
Dan mis je toch echt watquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:21 schreef blublub het volgende:
[..]
nee, dat komt omdat ik er zelf geen heb..
Er staat verder helemaal niks bij over die Mark. Of ie zelf ook kraagjes heeft en zo ja, hoeveel etc.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij staat op www.expreszo.nl, en het is volgens mij juist het hele idee dat je elkaar juist leert kennen. Dat met die kraagjes is slechts een aanleiding.
Zoals een leuke jongen?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:23 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Dan mis je toch echt wat![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:23 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Of je hem nou wel of niet hebt, je mist toch iets, lijkt mequote:Op vrijdag 9 april 2004 00:23 schreef Idril-2 het volgende:
Daar gaat m'n beeld van de onschuldige Idril!quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:23 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Koos illusieloosquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:25 schreef LeBeau het volgende:
Daar gaat m'n beeld van de onschuldige Idril!![]()
Trusten Nate!quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Koos illusieloos
Anyway, trusten, mensen
Truste Nate!quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Koos illusieloos
Anyway, trusten, mensen
quote:Werk jij bij een reisbureau in Z'bommel? Mail me dan even en vertel me hoe je eruit ziet?
Ik hoor van je,
greetz
oh nee, die jij bedoelt dat is de Tarzanquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik niks
Ik moest eigenlijk denken aan Sex & The CIty. Daarin hebben ze het ook over een vibrator.(volgens mij was het dezelfde die jij liet zien. En als Charlotte hem voor het eerst ziet zegt ze: "Oh, its so pretty! And pink! For girls! "
vandaar dus.
Niet meer een koude douche?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:29 schreef Jerruh het volgende:
nou en bedankt enzo.
en het was zo gezellig met mark
dat dit echt weer een deceptie is..
Is dat ettervlekje weer bezig?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:29 schreef Idril-2 het volgende:
Ik ben niet onschuldig, ik mis niets, een leuke (oudere) jongen heb ik ook![]()
![]()
By the way, ze zijn het meet-topic aan het verkl*oten nu
En dat weet ze dan weer wel!quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:29 schreef blublub het volgende:
[..]
oh nee, die jij bedoelt dat is de Tarzan
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dat ze dan weer wel!
yeah right!quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:32 schreef blublub het volgende:
[..]
maar ik heb er echt geen!
Hmm ben ik nou de enige die op Jerruh reageert??quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:29 schreef Jerruh het volgende:
nou en bedankt enzo.
en het was zo gezellig met mark
dat dit echt weer een deceptie is..
Die krijgt je bij een abo op de Viva, Beavjequote:Op vrijdag 9 april 2004 00:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dat weet ze dan weer wel!
echt niet!quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
yeah right!
t was trouwens geen Tarzan maar The Rabbit
zelfs bij een abo op de yes krijg je t al (was een topic over in klaagbaak)quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:34 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Die krijgt je bij een abo op de Viva, Beavjeofzo
tarzans zijn niet waterdicht...quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:39 schreef blublub het volgende:
[..]
echt niet!
zie je wel dat ik er nix van weet!
*weer wat leer*quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tarzans zijn niet waterdicht...
en nu ga ik echt slapen.
hm, ik zat t net te lezen. eigenlijk zou iedereen dat gewoon moeten negeren, dan is t met 1, misschien 2 posts wel over met de pret. maar goed, dat werkt natuurlijk nietquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:42 schreef Idril-2 het volgende:
Truste Jerruh! En strakke aktie daarnet op het meet-topic
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:51 schreef blublub het volgende:
[..]
hm, ik zat t net te lezen. eigenlijk zou iedereen dat gewoon moeten negeren, dan is t met 1, misschien 2 posts wel over met de pret. maar goed, dat werkt natuurlijk niet
en wat had jij gedaan beavje?![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:54 schreef Idril-2 het volgende:
Als ik ook mag reageren?
Niet op ingaan, never nooit niet! Dat is het enige waar ze op uit zijn, aandacht![]()
er was iets met een ballenbak...quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..], ik heb niks gedaan!!
Tsja...ik zat hem ff te teasen (natuurlijk stout van mij).quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:54 schreef Idril-2 het volgende:
Als ik ook mag reageren?
Niet op ingaan, never nooit niet! Dat is het enige waar ze op uit zijn, aandacht![]()
oh dat. Ik heb hem gewoon verteld waar ie verder kon spelen. Was best aardig van me om hem de weg te wijzen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:01 schreef blublub het volgende:
[..]
er was iets met een ballenbak...
ooooh okquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
oh dat. Ik heb hem gewoon verteld waar ie verder kon spelen. Was best aardig van me om hem de weg te wijzen.
Heej Patrick! Zet die muziek wat zachter!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:08 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij is iedereen naar bed.![]()
Wat is het donker hier! Ik zie niks!
En waarom is de afwas niet gedaan?
*Harde muziek opzet*
Naar je bed, you!quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
*nog even een glaasje water kom halen*
Ik mag ook nooit wat hier.quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heej Patrick! Zet die muziek wat zachter!!
en die afwas is voor rijmeneer.
Morgen niet computeren en al helemaal geen harde muziekquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:08 schreef LeBeau het volgende:
*Harde muziek opzet*
ja, maar ik had dorst!quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:10 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Naar je bed, you!
Homoma wil ook wel eens slapen, ja?![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:12 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Morgen niet computeren en al helemaal geen harde muziek![]()
Dat neem ik dan maar als een ja.quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:14 schreef Idril-2 het volgende:
Truste jong's
*iedereen nog eens lekker instop*
tot morgen allemaal
[fluistermode] dan ga je nu wel als de donder slapen, anders is mamma morgen saggerijnigquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar maaaahaaaam! Dat ging per ongeluk hoor!
Mag ik wel nog Zaterdag Idols kijken?![]()
*Theedoek aangeef*quote:Op vrijdag 9 april 2004 02:15 schreef Waxxer het volgende:
Er wordt toch niet van mij vereist dat ik op dit tijdstip moet helpen afdrogen...? ;{
Deal !quote:Op vrijdag 9 april 2004 02:20 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik ga eigenlijk slapen XMmetje
Morgen ga ik Roeland van Zeijst, Radio 2 DJ, interviewen voor de Gay Krant en ik moet om 11.30u in Hilversum zijn.....
Dus slaap lekker en morgen wassen we samen af
die ga ik lezen! Uitknippen en inscannen!quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:20 schreef Cybart het volgende:
Woei!
ik sta in de sp!ts van vandaag met een ingezonden brief
of je ontbijt niet?quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:44 schreef LeBeau het volgende:Goedemorgen allen!
Betekent homomamma zijn ook dat je ontbijt maakt?
*grin*quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:40 schreef Idril-2 het volgende:En zo is 't maar krekt. Daar gaat dus niemand voor opblijven, als ik voor ons-hier mag spreken.
Eigenlijk was ik daar net mee bezigquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:44 schreef LeBeau het volgende:Goedemorgen allen!
Betekent homomamma zijn ook dat je ontbijt maakt?
Geen koosnaampje, dus, hequote:Op vrijdag 9 april 2004 09:44 schreef LeBeau het volgende:
(alliteratie!)
Ik denk dat ik de optie waar Idril het ontbijt klaarmaakt toch leuker vind, Bartje.quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
of je ontbijt niet?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:48 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik daar net mee bezigvoor wie zich hier beneden had gemeld. Je kunt nog aanschuiven voor een boterhammetje met gesmolten kaas van onder de grill
![]()
Met ons-hier bedoelde ik moi en mijn dochter-in-doelgroepleeftijd.quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
*grin*
ik denk dat dat nog wel eens tegen kon vallen
Er zijn er hier vast die zich toch niet in kunnen houden
Ooooo, jullie-daarquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:55 schreef Idril-2 het volgende:
Met ons-hier bedoelde ik moi en mijn dochter-in-doelgroepleeftijd.
Want dat er op het forum flink geroddeld moet worden dat snap ik natuurlijk wel![]()
Wasda? Senseo, dark roast.quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]Is er ook thee?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:56 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Wasda? Senseo, dark roast.![]()
Hallo Semimeneer!quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:57 schreef Semisane het volgende:
*GoeimorgenWapper** Semiwakker protesteerd tegen deze dag...
Heb trouwens gisteren wel de schoenennicht uitgehangen....2 paar gekocht.
Het is een dag van herinnering, niet festiviteiten. Op 4 Mei vier je toch ook niks?quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
Vandaag vieren we dat Jezus gekruisigd is... eigenlijk best luguber
Teveel tijd voor handen en ik denk te snelquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:03 schreef LeBeau het volgende:
Leuke nieuwe naam weer, Nate.Hoe kom je er toch steeds op, huh?
Jammer alleen dat er uiteindelijk toch niet al teveel zinnigs uitkomt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Teveel tijd voor handen en ik denk te snel
Kijk eens op welk forum we zitten?quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:17 schreef LeBeau het volgende:
Jammer alleen dat er uiteindelijk toch niet al teveel zinnigs uitkomt.![]()
![]()
I never said it was a bad thing.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kijk eens op welk forum we zitten?
QUOTE! QUOTE! QUOTE!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:20 schreef Cybart het volgende:
Woei!
ik sta in de sp!ts van vandaag met een ingezonden brief
ach, 't is beter dan Patrickquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:21 schreef LeBeau het volgende:
I never said it was a bad thing.![]()
Nou ja, die namen dan wel, maar verder zit je goed hoor.
Het kwam te vroeg?!?quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hallo Semimeneer!![]()
![]()
Wat is er mis met deze Goede Vrijdag?
Maar of ik het nou allemaal liever heb dan gewoon Bo weet ik niet hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
ach, 't is beter dan Patrick
Vroege Vrijdag?quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het kwam te vroeg?!?
Nou mijn interne klok gaf aan dat het toch nog midden in de nacht moest zijn, terwijl mijn wekker behoorlijk overtuigt was van het feit dat de tijd al rond 07.35 uur moest liggen, te horen aan het lawaai dat die maakte...quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vroege Vrijdag?Nou ja, zo vroeg kwam ie voor mij niet.
![]()
Mijn interne klok gaf rond half tien aan dat het misschien een keer tijd zou worden om op te staan. Tis een hele fijne interne klok.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou mijn interne klok gaf aan dat het toch nog midden in de nacht moest zijn, terwijl mijn wekker behoorlijk overtuigt was van het feit dat de tijd al rond 07.35 uur moest liggen, te horen aan het lawaai dat die maakte...
Mijn wekker gaf om 7:50 aan dat ik op moestquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mijn interne klok gaf rond half tien aan dat het misschien een keer tijd zou worden om op te staan. Tis een hele fijne interne klok.
We blijven het gewoon proberenquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:32 schreef LeBeau het volgende:
Maar of ik het nou allemaal liever heb dan gewoon Bo weet ik niet hoor.
Je moet!quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:09 schreef Andyvie het volgende:
Mogguh![]()
Ik wil nog niet wakker zijn!![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :'(quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet!
*aan haren terugtrek*quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:12 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
*weer terug naar bed kruipt*
Jou interne klok is lief!quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mijn interne klok gaf rond half tien aan dat het misschien een keer tijd zou worden om op te staan. Tis een hele fijne interne klok.
laat die wekken dan ook uitstaan!quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jou interne klok is lief!![]()
De mijne is ook lief, maar mijn wekker is niet lief.![]()
....... ik weet werkelijk niet wat ik hier nou op moet zeggen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:25 schreef Andyvie het volgende:
[..]
laat die wekken dan ook uitstaan!
O. Maar ben je aan het werk dan of zo?quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
....... ik weet werkelijk niet wat ik hier nou op moet zeggen.![]()
![]()
Goeiemorgen!quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:38 schreef beaverhausen het volgende:
*meld*
quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O. Maar ben je aan het werk dan of zo?
Ja, het kostte wat moeite, maar nu ben ik wel wakkerquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:45 schreef beaverhausen het volgende:
Sow, Andy, wat een enthousiasme.ik ben wakker. Jeuhj.
Komt vanzelf!quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:51 schreef beaverhausen het volgende:
Nee hoor, gewoon nog niet helemaal wakker
ehhm... *meldt*quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:03 schreef NathaN het volgende:
Waar blijft die supersuzuki, nou?
Zeg ga jij eens even snel de afwas doen. Die heb je vannacht laten staan.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ehhm... *meldt*![]()
niet! ik heb afgewassen én gedroogd (want Waxxer wilde niet helpen!), dus die vaat moet van daarna zijn...quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:13 schreef beaverhausen het volgende:
Zeg ga jij eens even snel de afwas doen. Die heb je vannacht laten staan.
Nietus. Je hebt alleen maar de Dreft gepakt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:14 schreef XMN8R het volgende:
[..]
niet! ik heb afgewassen én gedroogd (want Waxxer wilde niet helpen!), dus die vaat moet van daarna zijn...
*naar WAik wijs*
ach, ik gooi de hele zooi wel effe in de machienquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:17 schreef beaverhausen het volgende:
Nietus. Je hebt alleen maar de Dreft gepakt.
*Afwasmachine aanzet*quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nietus. Je hebt alleen maar de Dreft gepakt.
kijk, met twee machines is het zo gedaan!quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:19 schreef Semisane het volgende:
*Afwasmachine aanzet*![]()
![]()
Nog 20 daagjesquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:20 schreef Great_Expectations het volgende:
.
.
en dan is ie wéér een jaartje ouderquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:26 schreef beaverhausen het volgende:
Nog 20 daagjes
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nog 20 daagjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |