Feyenoord heeft zich goed hersteld en is nog altijd een topclubquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:41 schreef sjun het volgende:
[..]
Momenteel gaan ze meer voor de kwalificatie tobclub... op basis van het afgelopen seizoen.
We zullen het na dit weekend wetenquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zich goed hersteld en is nog altijd een topclub
gek he.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:20 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]en toen waren ze stil....
Roep dan ook niet zulke onzin.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gek he.
deze feitjes zijn oud nieuws, en allang besproken.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Feijenoord Arsenal.... Op het moment dat ze succes ruiken, beginnen de knieen weer te knikken en dan is het gedaan. Het is leuk om te zien dat het zo zijn tradities onderhoudt
Zal wel gewoon een zielig feestje op een parkeerterrein worden.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb nu al weer helemaal zin in de wedstrijd..
En in dit:
[afbeelding].
is al toegezegd dat het op Leidse mag.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Zal wel gewoon een zielig feestje op een parkeerterrein worden.
Hij blijft leukquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:57 schreef afca het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:01 schreef afca het volgende:
Ach, morgen wordt het nog veel leuker.
5-0
Kijk daar heb je het al, waar speelde hij?quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:02 schreef Praag het volgende:
Mike Obiku aap hekken
die een keer in de acht jaar bij jullie moet het wel op de coolsingel he, zo bijzonder als jullie een keertje kampioen worden.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Zal wel gewoon een zielig feestje op een parkeerterrein worden.
Inderdaad. + Een gebroken been van vd Vaartquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:11 schreef Praag het volgende:
Ik wil bloed zien morgen.
hebben jullie dat nodig om een kans te maken?quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:18 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Inderdaad. + Een gebroken been van vd Vaart![]()
ik heb nog een user icon nodig, mag ik deze gebruiken?quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:57 schreef afca het volgende:
[afbeelding]
Nee, maar het is wel leukquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hebben jullie dat nodig om een kans te maken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |