hehehehquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:47 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]Vinden jullie dat nou echt zóóó mooi?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:47 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Jij was toen nog niet eens geboren, dus hou je er buiten jochie.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:59 schreef Inquistor87 het volgende:
[..].
Het was echt te vernederend voor woorden,quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:47 schreef Ruud_Gullit het volgende:
1.Feyenoordquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het was echt te vernederend voor woorden,.
En zo beleefde de feyenoordspelers het ook, getuige de opmerking die achteraf werd gemaakt door een van de spelers,.
Die kans is enorm klein, er is namelijk nog nooit niet gescoord bij een feyenoord-Ajax.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik teke voor een lamme en saaie 0-0
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
ow die ene keer in de 13 jaar dat feyenoord weer eens kampioen werd?
Met andere woorden:quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:02 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]![]()
Van jullie wordt verwacht dat jullie elk jaar kampioen worden. Wij hebben daar niet altijd het team voor, dus bij ons is het minder erg
Het zijn allebei topclubs, maar Feijenoord heeft niet altijd een topteam.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:05 schreef BZ het volgende:
[..]
Met andere woorden:
Ajax is een topploeg
Feyenoord niet
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:38 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
1.Feyenoord
.
.
.
6. Ajax
Een paar jaar geleden vond ik veel vernederender voor jullie
O was ik er toen nog niet? Goh.... volgens mij welquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:26 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Jij was toen nog niet eens geboren, dus hou je er buiten jochie.
*nomineert voor leukste opmerking in tijdenquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:02 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]![]()
Van jullie wordt verwacht dat jullie elk jaar kampioen worden. Wij hebben daar niet altijd het team voor, dus bij ons is het minder erg
Ja, dat is mij inmiddels ook wel duidelijk,quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:16 schreef mitt het volgende:
Loek_Gullit.
Wat zeidie? Het is nogal voor mijn tijd namelijkquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het was echt te vernederend voor woorden,.
En zo beleefde de feyenoordspelers het ook, getuige de opmerking die achteraf werd gemaakt door een van de spelers,.
Lul zelf niet zo dom, dus volgens jullie hebben wij wél elk jaar een topteam?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*nomineert voor leukste opmerking in tijden
oohh dus toch, hij ontkende het laatst al.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:16 schreef mitt het volgende:
Loek_Gullit.
Het zou inderdaad erg jammer zijn als Loek weer van het toneel verdwijnt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:20 schreef RedGuy het volgende:
Straks jagen jullie Ruudje ook weer weg..
Krijgen we binnenkort Loko_Onoquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:20 schreef RedGuy het volgende:
Straks jagen jullie Ruudje ook weer weg..
Dan ben je toch ook geen topclub meer slimpie. En als je dat wel bent behoor je dus elk jaar een topteam te hebben en mee te strijden om de titel.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:20 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Lul zelf niet zo dom, dus volgens jullie hebben wij wél elk jaar een topteam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |