Ah Dead moon, die tip kreeg ik van de cd-sjop-meneer, komt goed (kom ze trouwens maar zelf de groeten doenquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:13 schreef tong80 het volgende:
Tackleberry my guy.
Doe je de groeten aan Dead moon en Monster magnet ?
Ja, dat spandoek gaat altijd mee en voor de rest hangen er geen Feyenoord-vlaggen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:11 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Tering... jullie zijn meer anti-Ajax dan pro-kakkerlak?
Doc, SCH anyone?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel ergere kleuters gezien.
Zo goed, golfert?quote:Lodewijks
Gyan - v.d. Berg - Paauwe - Mtiliga
Smolarek - Ono - Ghaly - Lurling/v. Persie
Kuijt - Buffel
Beter ja.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:47 schreef Sloggi het volgende:
Zo goed, golfert?
Jij voegt ook echt níks toe met je domme reacties he?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:08 schreef mat_herben het volgende:
0-8
zo kennen we Mat toch?quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:23 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Jij voegt ook echt níks toe met je domme reacties he?
Das waarquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
zo kennen we Mat toch?
Ook 0-8quote:Op donderdag 8 april 2004 23:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
aardige opwarmer voor PSV - Groningen
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja, dat spandoek gaat altijd mee en voor de rest hangen er geen Feyenoord-vlaggen.![]()
Hoop dat er een lekker sfeertje hangt. Vindt het maar vaag dat Feyenoord opeens zelf wil meewerken aan de sfeer (muziekkeuze en toestemming voor vuurwerk). Maar van Keesie Wonderboy moeten we niet vergeten dat het slechts om een voetbalwedstrijdje gaat, het is maar een spelletje! Tis al weer bijna een jaar geleden joh..[afbeelding]
Hm dat hooghouden deed zeer ehquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja, dat spandoek gaat altijd mee en voor de rest hangen er geen Feyenoord-vlaggen.![]()
Hoop dat er een lekker sfeertje hangt. Vindt het maar vaag dat Feyenoord opeens zelf wil meewerken aan de sfeer (muziekkeuze en toestemming voor vuurwerk). Maar van Keesie Wonderboy moeten we niet vergeten dat het slechts om een voetbalwedstrijdje gaat, het is maar een spelletje! Tis al weer bijna een jaar geleden joh..[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding].
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:05 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Is de shirtsponser daar TDK? Is dat dan al zo lang geleden?
Nee dat was een speciaal shirt. Was namelijk het jaar na Beverwijk....quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:05 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Is de shirtsponser daar TDK? Is dat dan al zo lang geleden?
"Voetbal verziek het niet" stond er geloof ik,quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:08 schreef mitt het volgende:
[..]
dat was volgens mij een wedstrijd waarbij Ajax en Feyenoord dezelfde shirtopdruk hadden.
Weet niet meer precies wat het was, tegen geweld ofzo?
Leg me dan eens uit wat dat grote doek op vak 410 deed. Met die "god" dat een rokje droeg en op iets groens stond...quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:11 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Tering... jullie zijn meer anti-Ajax dan pro-kakkerlak? Jullie zijn er dus eindelijk toch achter gekomen dat het team waardeloos is en je je energie maar beter ergens anders aan kan gaan verspillen? Kom op gast...
CBS
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |