hey hallo laat kanker er ff buiten jahquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:18 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
maar dat jullie geen kanker gepreseteerd hebben buiten de grenzen (afgelopen 5 jaar), dat doet er natuurlijk niet toe![]()
gezondheidquote:Op zondag 11 april 2004 07:33 schreef RedGuy het volgende:
HAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAS!!!!!!!!
je frustratie zal na vanmiddag alleen maar weer meer toenemen...quote:Op zondag 11 april 2004 07:33 schreef RedGuy het volgende:
HAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAS!!!!!!!!
quote:Op zondag 11 april 2004 10:13 schreef Kupoi het volgende:
AJAX wordt KAMPIOEN![]()
en gaat dus winnen 1-3 van Feijenoord..![]()
(eerst 1-0 achter..... en dan pakken we ze met 1-3)![]()
Precies ook mijn voorspellingquote:Op zondag 11 april 2004 10:13 schreef Kupoi het volgende:
AJAX wordt KAMPIOEN![]()
en gaat dus winnen 1-3 van Feijenoord..![]()
(eerst 1-0 achter..... en dan pakken we ze met 1-3)![]()
Zlatanquote:Op zondag 11 april 2004 10:55 schreef Kremers het volgende:
[..]
Precies ook mijn voorspelling, die rukbuffel die scoort weer, Feyenoord helemaal blij, en dan haal Zlatan verwoestend uit met 2 goals en in de laatste minuten nog eentje van VDV
dat hoeft van mij niet... gewoon de gefrustreerde gezichten van die fnoorders en een vol leidseplein over 2 weken is voor mij genoegquote:Op zondag 11 april 2004 11:20 schreef Praag het volgende:
Ik wil bloed zien. En jankende f'noorders, mwuah ah aaahhh!![]()
Ook goedquote:Op zondag 11 april 2004 11:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
dat hoeft van mij niet... gewoon de gefrustreerde gezichten van die fnoorders en een vol leidseplein over 2 weken is voor mij genoeg
quote:Op zondag 11 april 2004 11:20 schreef jp84 het volgende:
weet iemand die site van een of andere japanse tv station die de wedstrijden van feyenoord live streaming uitzend?
Kezmanquote:Op zondag 11 april 2004 10:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Zlatan![]()
![]()
Ik zou geen rekening houden met tere kinderzieltjes als ik jou was.quote:Op zondag 11 april 2004 11:17 schreef Doc het volgende:
Ik denk dat ik tijdens de wedstrijd maar beter niet on-line ben. Mijn reacties zijn dan in eerste instantie meestal niet erg "mod-like".
quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:20 schreef altface het volgende:
[..]
ja ik haat iedre ajaxjood
ik had eerst wel die link, toen heb ik nog stukje fnoord - groningen gekeken, je hoort alleen japans gebrabbel en de kwaliteit is niet echt super maar het werkte welquote:Op zondag 11 april 2004 11:32 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |