Naar aanleiding van Megapool heb ik een website gepikt. Hier zijn er veel gestelde vragen van failliete bedrijf:
V&A :
Ik heb een defect apparaat bij Megapool ter reparatie aangeboden. Wanneer krijg ik dit apparaat weer terug?Dit kunnen wij momenteel niet aangeven. Wij zullen u via deze website hierover spoedig nader informeren.
Er is een afspraak gemaakt voor de reparatie van een product bij mij aan huis. Gaat deze reparatie door?Reparaties die worden uitgevoerd door een externe reparatiedienst zullen normaal worden uitgevoerd. Wanneer uw reparatie is ingepland bij een van onze eigen monteurs kan de reparatie niet uitgevoerd worden. U wordt hierover nader geīnformeerd.
Hoe verloopt de service op bij Megapool verkochte artikelen? Garantiereparaties kunnen worden uitgevoerd door (reparatiediensten van) de fabrikant van het artikel. Zij helpen u ook graag bij storingen buiten de garantietermijn.
Ik heb bij een aankoop bij Megapool een plusgarantie afgesloten. Kan ik daar nog een beroep op doen?Hierover zullen wij u via deze website zo spoedig mogelijk verder informeren.
Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?Momenteel kan uw bestelling niet geleverd worden. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om u hierover verder te informeren.
Wanneer kan ik Megapool weer bereiken?
Wij zullen u hierover zo spoedig mogelijk via deze website verder informeren.
Wanneer gaan de winkels van Megapool weer open?Onze Franchisevestigingen zijn gewoon geopend. De sluiting betreft alleen de eigen Megapool vestigingen. Hierover zullen wij u op korte termijn via deze website verder informeren.
Ik heb reeds aanbetaald op een nog te leveren artikel. Hoe gaat dit verder?Op dit moment kunnen wij u hierover nog niet informeren. Wij trachten uiteraard u hierover via deze website zo snel mogelijk meer informatie te geven.
Ik ben in het bezit van een Megacard. Kan ik die gewoon blijven gebruiken?De Megacard behoud alle mogelijkheden die u van deze card gewend bent.