Je kijkt naar Idols, je luistert naar Yorin FM.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:59 schreef Magics het volgende:
Als ik het goed bergrijp kunnen we dus niet horen wat ze zingen zodat dat wel een verrassing voor die avond blijft. Of heb ik het verkeerd?
Met dank aan mijn werkgeverquote:Op donderdag 8 april 2004 17:08 schreef sdnl het volgende:
Zaterdag kan je Idols vanaf 10:00 tot 19:30 achter de schermen volgen via http://www.rtl.nl/shows/i(...)l
Slijmbalquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:30 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
Met dank aan mijn werkgever![]()
valt ook wel mee tochquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
De nieuwe single van Dido is zooo mooi!.
Ik vind het ook allemaal hetzelfde klinken.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:22 schreef Timmai het volgende:
[..]
valt ook wel mee toch![]()
Voor mij is het echt het mooiste nummer van haar album Life For Rent.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:22 schreef Timmai het volgende:
valt ook wel mee toch![]()
oke dat respecteer ikquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Voor mij is het echt het mooiste nummer van haar album Life For Rent..
Partyquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:42 schreef texelonia het volgende:
Wat iemand al wat het thema vanavond is?
Het is in ieder geval een videoband van een concert van heel wat jaartjes geleden.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:42 schreef PrayingFalcon1981 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Boris, Michael Jackson gaat nadoen?? Aan zijn pasjes enzo te zien...
die tv is gewoon tmf hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een videoband van een concert van heel wat jaartjes geleden.
Aha, lachen. Heb ik niet zulke goeie ogen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:44 schreef Timmai het volgende:
[..]
die tv is gewoon tmf hoor
ja aan die balk onderin te zien, kan het alleen maar tmf zijnquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aha, lachen. Heb ik niet zulke goeie ogen.![]()
Zou misschien TMF Awards van vorig jaar kunnen zijn. Dan toch een beetje concert.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:46 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja aan die balk onderin te zien, kan het alleen maar tmf zijn
Tjonge, in gokken ben ik niet goed vandaag. Maud heeft natuurlijk, omdat het niet haar sterkste punt is, de hele nacht haar danspasjes zitten oefenen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:49 schreef Timmai het volgende:
neuh, net was marco ft do - voorbij op die tv..
Maud is zeker net wakker ofzo.. ze ziet er niet uitgeslapen uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |