op de markt trof ik ze laatst voor ¤ 3,50 kgquote:Op donderdag 8 april 2004 16:33 schreef Omkron het volgende:
Beetje duur vind ik.. dat rekenden ze bij de AH. Paprika was 0,215kg.
1 kilo rode paprika's zijn ¤5,58 de Kg..
![]()
Ja zeg weet je wel hoeveel pijn en liefde ik elke week aan jullie groente besteedquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:51 schreef Nuek het volgende:
Ik vind het wel onwijs idioot hoor dat groenten zo duur moeten zijn :/
Voel me behoorlijk uitgemolken elke keer als ik met een tasje wat me 30 pleureaus kostte de winkel uit kom.
Nou? Vertel het eens....quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:56 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ja zeg weet je wel hoeveel pijn en liefde ik elke week aan jullie groente besteed
Kunst is nu eenmaal duur he
is de dekamarkt nu nog open dan?quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:13 schreef Omkron het volgende:
Update! Dekamarkt.. (bij sommigen wellicht niet bekend..) paprika ¤1,35 (ongeacht de kleur en formaat.. per stuk verpakt)..
om 17.xx nog wel.. (20 ofzo)..quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:23 schreef ijsvries het volgende:
[..]
is de dekamarkt nu nog open dan?
Ik ook!quote:Op donderdag 8 april 2004 19:05 schreef detulp050 het volgende:
Ik koop bij Lukas Klamer (groothandel) een zak ingevroren, gesneden en gewassen paprika's. 2,5 kilo voor 3,99
Niet meer snijden, niet meer wassen, hop de pan in
das dus nog steeds duur... 5e per kilo!quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:47 schreef Joene het volgende:
Vandaag rode paprika bij de lidl , 1 tje van 200 gram ofzo ... 97 euri cent
Niet altijd hoorquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:56 schreef Djaser het volgende:
Kunst is nu eenmaal duur he
Waar kan ik het goedkoop halen dan?quote:Op maandag 12 april 2004 18:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet altijd hoor
Ja maar bij de Edah word dus die extra zorg aan de paprika's door mij besteed.quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:14 schreef gelly het volgende:
Net bij de Edah 1,27 betaald voor een rode paprika
Op groente afdelingen bij de acties en afprijzingenquote:Op maandag 12 april 2004 19:14 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Waar kan ik het goedkoop halen dan?
Bij sommige Edahs is het helemaal verotte troepquote:Op maandag 12 april 2004 20:01 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ja maar bij de Edah word dus die extra zorg aan de paprika's door mij besteed.
Totdat ik er op zaterdag vanaf zes uur s'ochtends sta natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2004 20:02 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Bij sommige Edahs is het helemaal verotte troep.
LEUK !!! Jij hebt het dan ook over de spar *Massive*quote:Op donderdag 8 april 2004 17:17 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik net ook naar de winkel, spullen voor een pizza halen.paprika is lekker op de pizza, maar niet als ze
¤1,39
per stuk kosten.
Dan eet ik nog liever een droge pizza
quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:27 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
[..]
LEUK !!! Jij hebt het dan ook over de spar *Massive*
Ik werk in een groentenzaak, en geloof me..het is niet alleen
de schuld van de groentemensen. Als je ziet hoe duur die
dingen worden ingekocht (al gauw ¤ 4 de kilo) dan reken
maar uit. BTW, die dingen zijn nog goedkoop, kijk maar eens
wat kleding in prijs is gestegen [beetje OFFtopic, maar goed]
Zoals het spreekwoord luid: Op de markt is de gulden een daalder waard!quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:38 schreef MaRySe het volgende:
Op de markt vandaag 3 kleine rode en 1 grote gele paprika voor 1,-
Makropasje.... *CHECK!*quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:56 schreef detulp050 het volgende:
Makro en Lukas Klamer, maar daar moet je een pasje voor hebben, helaas voor velen...
helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 april 2004 19:08 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Paprika's zijn lekker, fast-food vreter,.... (niet te lomp opvatten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |