quote:Op zondag 11 april 2004 22:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ver voor jouw tijd schat, ver voor jouw tijd.
Thomas en Senior!quote:Op maandag 19 april 2004 22:55 schreef Djeez het volgende:
Ik mis nog:
- Thomas en Senior
- Bollo, Dries en bondgenoten
- Snelbinder ( zat Paul de Leeuw hier niet in ? )
- De Berenboot
- De Zevensprong
- Familie Knots
- Kunst en vliegwerk
- Klassewerk ( met Hans van Willigenburg ? )
- Een vage serie waarin kinderen een verhaal hadden verzonnen en dat werd dan gefilmd. Heette dat niet 'Hallo ?'
Ging volgens mij over een ufo die neer was gestort. Britse/Aussie kids probeeerden het ufo wrak in de schuur te herbouwen of iets dergelijks. Inderdaad ook met foute monsters die bestonden uit slijm en mannen in zwarte pakken. Was wel kewl, wel heel vaag en eng..quote:Begin jaren 80 was er een (volgens mij) Australische jeugdserie, beetje science-fiction achtig, waar ik elke week naar keek. Ging over een broertje en zusje die speciale krachten hadden en die achterna werden gezeten door een familie van monsters of zombies. Was er zo'n oude man die die kinderen dan hielp. Iemand een idee?
Garfield in Dromenland!!! Die had ik vroeger ook.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:48 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Toch niet dat boek van Garfield in dromenland?
O ja, die brilletjes.... Geweldig!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
OMG
[afbeelding]
Met Dwayne Wayne! Wie heeft er niet met zo'n brilletje rond gelopen!
Ik weet precies wat je bedoelt kwam ook vaak op de duitse zenders. Maar hoe het in vredesnaam heette...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet trouwens nog iemand hoe die serie heet die zich afspeelde in het menselijke lichaam? Met al die bloedlichaampjes die zuurstof rondbrachten en met baccillen en bacteriën. En dan liep er zo'n oud mannetje rond die uitlegde hoe alles ook alweer werkte... Ik hoop dat jullie zo begrijpen wat ik bedoel...
Daar zijn toch ook boeken van?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:55 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt kwam ook vaak op de duitse zenders. Maar hoe het in vredesnaam heette...![]()
Klopt nou je het zegt die heb ik volgens mij nog gehad.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:06 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Daar zijn toch ook boeken van?
Jaaaa!!!! Dexter's Laboratory en Cow and Chicken!!quote:Op donderdag 8 april 2004 16:06 schreef THA-PIETERT het volgende:
bassie en adriaan
en dexter en dee dee, en die andere zooi van cartoon network
Animaniacs...quote:
Was dat niet My Secret Valley?quote:Op maandag 19 april 2004 21:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoe heet die maffe serie met zo'n soort professor in een zepelin en allemaal van die kinderen in blauwe overals? Het was een jeugdserie (geen tekenfilm).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |