JA!!! Klopt! Die was het.... Vond ik toen erg leuk!quote:Op donderdag 8 april 2004 16:27 schreef misterbogey het volgende:
[..]
Is dat die niet uh... haar vader is een alien en zij heeft zon piramide ding zodat ze met hem kan praten. Kan ook de tijd stil laten staan dmv haar vingers tegen elkaar te houden?
Mijn zus (_Draven_) herkende hetquote:Op donderdag 8 april 2004 16:33 schreef mortar999 het volgende:
[..]
JA!!! Klopt! Die was het.... Vond ik toen erg leuk!
Thanks DEquote:Op donderdag 8 april 2004 16:30 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh, god die ene met hoe-heet-ie-nou-ook-alweer?
Grrr, ik haat dit soort topics eigenlijk.
Het enige dat ik me nog kon herinneren dat hij een rode kever cabrio had, die wil(de) ik toen ook!quote:
Heh dat keek ik ook altijd, ik geloof dat ik toen nog niet kon lezen, dus ik dacht dat ie Deper heette ofzo geloof ikquote:Op donderdag 8 april 2004 16:26 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
ik vond vroeger denver wel leuk
Thnxquote:Op donderdag 8 april 2004 16:41 schreef mortar999 het volgende:
Deze link is nog beter:
http://members.tripod.com(...)l
Deperquote:Op donderdag 8 april 2004 16:39 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Heh dat keek ik ook altijd, ik geloof dat ik toen nog niet kon lezen, dus ik dacht dat ie Deper heette ofzo geloof ik
Nu je het zegt.... pff je maakte iedereen gek ermee!quote:Op donderdag 8 april 2004 16:22 schreef misterbogey het volgende:
Ik maakte vroeger iedereen gek met Buurman Bolle
Mijn ouders haden afleveringen opgenomen en ik keek ze steeds weer, kon ze wel dromen.
Een aflevering dat ze gaan bbq-en en dat hij die in de hens zet staat me nog bij
Toch niet dat boek van Garfield in dromenland?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:47 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Nu je het zegt.... pff je maakte iedereen gek ermee!
En met dat garfield boek + casettebandje, zelfs WIJ konden het dromen![]()
Ik geloof het wel... het enige wat ik weet is dat ze ipv gewoon eten pillen hadden ofzo.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:48 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Toch niet dat boek van Garfield in dromenland?
Joh.... Lees het topic eens goed doorquote:Op donderdag 8 april 2004 16:56 schreef rehana het volgende:
je had vroeger ook een serie, ging over een meisje. ze woonde bij haar moeder en haar vader was een man van een andere planeet en als ze haar vingertoppen van haar wijsvingers tegen elkaar zette, dan stond de tijd stil en de mensen ook en als ze klapte in haar handen ging het leven door......ik weet alleen niet meer hoe het heette.....hoop dat jullie het snappen...
Yeah, dat is emquote:Op donderdag 8 april 2004 17:09 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Ik geloof het wel... het enige wat ik weet is dat ze ipv gewoon eten pillen hadden ofzo.
Idd!quote:Op donderdag 8 april 2004 17:10 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Yeah, dat is em![]()
Toen wilde Garfield pizza eten "*Het is 12 uur en dus etenstijd*zei een robotstem"maar toen kwam er een pil uit de automaat en toen wilde Garfield dat niet, en toen ging ie op alle knoppen drukken en toen flipte de automaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |