Bedankt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Hij is er nog ja. Schvvmert wilde 'm ook dus hij krijgt de eerste keus. Hij wist alleen niet precies wanneer hij 'm op kon komen halen. Als hij dat nu aan kan geven dan mag hij 'm hebben anders mag jij 'm komen halen.
You heard the man. Dat is correct.quote:Op woensdag 14 april 2004 09:21 schreef PhaE het volgende:
Hmmm dus als ik vanavond flink door rij istie van mij?![]()
Ik kan ook pas volgende week vanaf woensdag 'm ophalen.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:49 schreef PhaE het volgende:
Ok, done deal.
Ik wacht ff af wat schvvmert doet dan
Ik rij 't net in een uur.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Dan doen jullie een wedstrijdjeVanaf volgende week woensdag is prima. Je weet me wel te vinden neem ik aan.
Dan ben jij sneller.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:21 schreef PhaE het volgende:
Ik zit in Apeldoorn, dus doe er wel wat langer over
Maar als ik nu heel vroeg of heel laat weg ga, is het lekker rustig...
Je vinden is een groter probleem, zo zonder adres, hehehe...
Ik kan op zich maandag al, of zondag, of dinsdag....
Dat is dan mooi. Ik mail je voor een afspraak.quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Even ter info: Ben nu wat nieuwe computers aan het installeren en heb daar deze monitor voor in gebruik. In anderhalve dag heeft ie 't 'springen' nog niet 1 keer gedaan. Dit geeft wel aan in hoeverre de problemen meevallen.
Wat zou kunnen is zelfs dat het aan de voeding of aan de vorige videokaart heeft gelegen maar dat durf ik niet te zeggen.
Ik zat te lullen op een DC hub ik stuur 'm gelijk.quote:Op maandag 19 april 2004 00:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Nog geen mail ontvangen
quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb nog wel 2 15" monitoren voor je.. da's bij elkaar 30"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |