Open er anders nog drie topics over.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:47 schreef japis het volgende:
[..]
Fouten niet durven toegeven vind ik erger...
Ik vind jou een zeikerd, nu gaan de modjes elkaar in bescherming nemen.
En dat op je oude dagquote:Op donderdag 8 april 2004 15:54 schreef Kozzmic het volgende:
![]()
Wrom ben jij nog blauw?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:54 schreef Kozzmic het volgende:
![]()
Nee, tis eerder kansloos.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:55 schreef japis het volgende:
Hm, ik moet toegeven dat dit wel grappig is
Zullen we er een slow chat van maken![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:56 schreef No Nick het volgende:
[..]
Wrom ben jij nog blauw?
Ze zouden je meteen zwart koud moeten maken flutmod
[..]
Wrom ben jij nog blauw?
Ze zouden je meteen zwart moeten maken flutmod
In jouw geval van hartequote:Op donderdag 8 april 2004 15:53 schreef japis het volgende:
tja de reacties van de modjes spreken voorzich.
Stelletje eikels en eikellinnen.
Fouten toegeven moeilijk hoor...
[..]
Iets tegen werken??
Ja, achteraf zo gaan lullenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:55 schreef japis het volgende:
Hm, ik moet toegeven dat dit wel grappig is
Zullen we er een slow chat van maken![]()
yvonneeeee!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:56 schreef No Nick het volgende:
[..]
jij bent echt stoer en origineel, nu nog aankomen met zeikerd. een zekere snelle reactie kan je niet ontzegt worden.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:58 schreef Jerruh het volgende:
zeikerd.
Reageer dan niet. het is al een slow chatquote:Op donderdag 8 april 2004 15:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, achteraf zo gaan lullen![]()
![]()
.
zeg opdondertjequote:Op donderdag 8 april 2004 16:01 schreef japis het volgende:
[..]
jij bent echt stoer en origineel, nu nog aankomen met zeikerd. een zekere snelle reactie kan je niet ontzegt worden.
Zeikerd,quote:Op donderdag 8 april 2004 16:01 schreef japis het volgende:
[..]
jij bent echt stoer en origineel, nu nog aankomen met zeikerd. een zekere snelle reactie kan je niet ontzegt worden.
Mwah, toch maar jouw moeder.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Nah, jouw moeder.
[..]
Wrom ben jij nog blauw?
Lithion is geen FA meer hoor.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:06 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Trap je favo-FA dan ff voor z'n hol.
Dat weet ik.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:52 schreef Eightball het volgende:
[..]
Jij bent echt cool man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |