en heerlenquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:28 schreef Gianluca het volgende:
Enschede.... kan er ook een topic komen voor ArenA
+ journaal + alle krantenquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:24 schreef Skv het volgende:
We halen iig de frontpage wel, met namen en al
quote:Op maandag 12 april 2004 23:21 schreef dafjedaf het volgende:
Ik kom ook waarschijnlijk, alleen als ik dan belangrijk college heb niet. Zet me maar op de lijst.
We gaan naar binnen?quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:42 schreef Skv het volgende:
Ben dr net nog ff langs gesjouwt.. op wat voor afstand gaan we staan met zn allen?
Bij die 2 groene lichtbakken (soort schemerlampen moeten et voorstellen ofzo), of bij die bankjes daar?
Bedoel je buiten bij het verzamelen of binnen voor het foto's maken?quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:42 schreef Skv het volgende:
Ben dr net nog ff langs gesjouwt.. op wat voor afstand gaan we staan met zn allen?
Bij die 2 groene lichtbakken (soort schemerlampen moeten et voorstellen ofzo), of bij die bankjes daar?
Maar als je in groepjes gaat merken ze niet dat het om een actie gaat... Bovendien heb je dan wel grote kans om gepakt te worden en ik heb zelf wel zoiets dat het leuk moet blijven..quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:58 schreef Mugielz het volgende:
Oke, het is alles of niets. Of we gaan met 18 man naar binnen, alleen kibber niet, of allemaal niet. Ik wil daar niet met 2 anderen op het kantoortje zitten en jullie nog buiten beetje voor de winkel staan. Mijn idee was om met groepjes van 2 / 3 naar binnen te lopen beetje opvallen en terreur brengen zonder iets te mollen. Beetje flitsen enzo, bewaking kwaad maken, jointje roken ofzo. Maar liever dus niet zo fifi voor de winkel hangen van dat halve werk.
Hun hebben geen winkelverbod ik welquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:22 schreef manny het volgende:
niet choken nu mannen, gewoon naar binnen en flitsen...
Precies, wat zijn jou plannen?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:34 schreef IETE het volgende:
als het voor de tijd maar duidelijk is. dan is alles goed, want het moet wel fatsoenlijk geregeld worden natuurlijk
Waarom dat winkelverbod dan?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:28 schreef kibber het volgende:
[..]
Hun Zij hebben geen winkelverbod ik wel
ze beginnen m te knijpenquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:03 schreef Manweth het volgende:
Maar velen die zich hadden opgegeven zie ik nergens meer hier.
Kan iedereen nog?
Maar dat verbod heb ik wel dat is nou het probleem...quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:55 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Waarom dat winkelverbod dan?
Kunnen ze je een verbod geven voor foto's maken in de mediamarkt?
Heb wel gehoord van 1 jaar er niet meer in + foto in archief omdat prijsjes waren omgeruild, maar ik denk dat ze je voor foto's schieten toch weinig kunnen maken..
Wij zijn alleen al met z'n 4enquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:20 schreef kibber het volgende:
Hoeveel mensen moeten we minimaal hebben om naar binnen te gaan denken jullie?
Ik dnek dat we minimaal 10 man nodig hebben om zonder problemen naar buiten te kunnen..
Is dat dan niet wat weinig om naar binnen te lopen?quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:44 schreef Manweth het volgende:
[..]
Wij zijn alleen al met z'n 4en
misschien zelfs 5 man.
Je moet gewoon voor aanvang ff de horloges gelijk zetten, dan na elkaar gespreid naar binnen gaan en op een afgesproken tijdstip allemaal tegelijk gaat fotograferenquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:19 schreef kibber het volgende:
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, laten we het anders zo afspreken...
We gaan eerst een paar foto's maken voor de deur,a ls daar weinig reactie op komt na een paar minuten ( minuut of 5 ofzo? even overleggen ) kan de groep die anar binnen wil naar binnen, wel op EIGEN risico... We hadden volgens mij 2 mensen die alles wouden filmen, dus als er dan 1 bij ons blijft en 1 bij de mensen die naar binnen gaan heeft iedereen toch zij zin? Iemand nog andere plannen?
Dat zijn dan Ik Skv Mugielz Rew- en misschien een adnere maat nog (Jasper)quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:50 schreef kibber het volgende:
[..]
Is dat dan niet wat weinig om naar binnen te lopen?
Uiteindelijk is het doel volgens mij om de bewaking te pesten toch?
Als er dan gewoon af en toe iemand naar binnen loopt en achter de kassa's langs loopt ( het deel waar de klanten aansluiten in de rij dus ) dan ziet de bewaking echt wel dat er iemand foto's aan het maken is en anders ziet het personeel het wel en gaat naar de bewaking.. Bovendien als je af en toe een foto naar boven maakt en een beetje gaat wijzen naar het plafond komen ze echt wel want stel je voor dat je beveiliging fotografeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |