abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 april 2004 @ 12:28:02 #251
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_18389179
Enschede.... kan er ook een topic komen voor ArenA
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_18389584
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 12:28 schreef Gianluca het volgende:
Enschede.... kan er ook een topic komen voor ArenA
en heerlen
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 13 april 2004 @ 12:55:29 #253
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_18389832
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 12:24 schreef Skv het volgende:
We halen iig de frontpage wel, met namen en al
+ journaal + alle kranten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_18391096
quote:
Op maandag 12 april 2004 23:21 schreef dafjedaf het volgende:
Ik kom ook waarschijnlijk, alleen als ik dan belangrijk college heb niet. Zet me maar op de lijst.

Hidden_Horror - Komt
Skv - Komt
McKillem - Komt
Mugielz - Komt
Manweth - Komt
Kibber - Komt + 2 anderen
Rockfire - Komt
Tiempie - Komt
HeaRt_woRm - Komt
Salvad0R - Komt + broertje
bambino - Komt
Frogstomp - Komt
rew - Komt
IETE - Komt
dafjedaf - Komt misschien
S03P - Komt
pi_18392695
ben benieuwd naar de foto's
pi_18392791
hahahaha jongens jammer dat het zover weg is...... anders had ik ook wel meegedaan.. maar heel veel succes!!!!!!!!!!!!! geniaal!
pi_18392864
Zullen we trouwens een paar grote weblogs vragen om hier aandacht aan te besteden? Iemand nog wat grote weblogs die dat wel leuk vinden?
Geenstijl is denk ik kansloos omdat we FOK zijn maar we kunnen het proberen toch?
  dinsdag 13 april 2004 @ 16:17:54 #258
67670 Skv
Cynist.
pi_18394794
Ja. iig Fok! weblog, daarna frontpage, GeenStijl..

ben niet zo into weblogs
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_18395250
19 al
  FOK!fotograaf dinsdag 13 april 2004 @ 16:37:24 #260
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_18395294
nog 2 nachtjes slapen

ik ben echt heeel benieuwd hoe het uit gaat pakken
straks gebeurt er helemaal niets
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 13 april 2004 @ 16:42:02 #261
67670 Skv
Cynist.
pi_18395406
Ben dr net nog ff langs gesjouwt.. op wat voor afstand gaan we staan met zn allen?
Bij die 2 groene lichtbakken (soort schemerlampen moeten et voorstellen ofzo), of bij die bankjes daar?
pi_18395580
wacht met spanning de foto's af.....
Guns don't kill People, People kill People!
pi_18395637
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 16:42 schreef Skv het volgende:
Ben dr net nog ff langs gesjouwt.. op wat voor afstand gaan we staan met zn allen?
Bij die 2 groene lichtbakken (soort schemerlampen moeten et voorstellen ofzo), of bij die bankjes daar?
We gaan naar binnen?
Kusje
pi_18395744
Loop anders gewoon in groepjes van 2 naar binnen en verspreid je in de winkel, paar groepjes op de bovenverdieping en paar groepjes naar de kelder

Als ik niet hoefde te werken kwam ik ook
  dinsdag 13 april 2004 @ 16:58:32 #265
67670 Skv
Cynist.
pi_18395775
Nee we moeten wel bij mekaar blijven. Anders valt het niet genoeg op enzo
pi_18395836
idd
bij elkaar blijven en naar binnen rennen
dan snel fotos nemen
pi_18395937
pi_18395978
Als maar niet uitkomt dat het een FOK!actie is !
Wordt Fok! dadelijk van internet gehaald wegens aanzetten van jongeren tot vandalisme.....hahahaha
(of hoe je het ook wilt noemen)
pi_18397265
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 16:42 schreef Skv het volgende:
Bedoel je buiten bij het verzamelen of binnen voor het foto's maken?
Ik ga zowiezo niet naar binnen, dat was nou juist de actie.
Foto's maken van de mediamarkt op een plaats waar het nog wel mag, met het voordeel dat we lekker foto's kunnen maken van verbaaste klanten aan de kassa en de dames en heren achter de kassa.. En dan natuurlijk nog de mensen achter die servicebalie....
Ikn denkd at we het beste voor de kassa's kunnen gaan staan daar.. Dus als je de Klanderij binnen loopt een ebetje in het midden van de mediamarkt.. Maar dat zien we vanzelf wel we moeten wel bij elkaar blijven denk ik...
Ik ga in ieder geval niet mee naar binnen, mensen die dat toch willen doen dat op eigen risico omdat ik me een beetje rustig wil houden met me winkelverbod anders had ik ook wel naar binnen gegaan
pi_18398386
Oke, het is alles of niets. Of we gaan met 18 man naar binnen, alleen kibber niet, of allemaal niet. Ik wil daar niet met 2 anderen op het kantoortje zitten en jullie nog buiten beetje voor de winkel staan. Mijn idee was om met groepjes van 2 / 3 naar binnen te lopen beetje opvallen en terreur brengen zonder iets te mollen. Beetje flitsen enzo, bewaking kwaad maken, jointje roken ofzo. Maar liever dus niet zo fifi voor de winkel hangen van dat halve werk.
pi_18398461
hahaha wat een super actie. ik wou eigenlijk zo naar enschede komen, kom zelf uit groningen. helaas heb ik dan tentamen. maar wel het hele avontuur met pics op i-net zetten he!!
pi_18398681
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 18:58 schreef Mugielz het volgende:
Oke, het is alles of niets. Of we gaan met 18 man naar binnen, alleen kibber niet, of allemaal niet. Ik wil daar niet met 2 anderen op het kantoortje zitten en jullie nog buiten beetje voor de winkel staan. Mijn idee was om met groepjes van 2 / 3 naar binnen te lopen beetje opvallen en terreur brengen zonder iets te mollen. Beetje flitsen enzo, bewaking kwaad maken, jointje roken ofzo. Maar liever dus niet zo fifi voor de winkel hangen van dat halve werk.
Maar als je in groepjes gaat merken ze niet dat het om een actie gaat... Bovendien heb je dan wel grote kans om gepakt te worden en ik heb zelf wel zoiets dat het leuk moet blijven..
Bovendien komt de beveiligng echt wel als je foto's gaat lopen maken natuurlijk
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:22:33 #273
80382 manny
30 is best veel
pi_18399014
niet choken nu mannen, gewoon naar binnen en flitsen...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_18399188
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:22 schreef manny het volgende:
niet choken nu mannen, gewoon naar binnen en flitsen...
Hun hebben geen winkelverbod ik wel
pi_18399329
als het voor de tijd maar duidelijk is. dan is alles goed, want het moet wel fatsoenlijk geregeld worden natuurlijk
Weer is wat anders...
pi_18399792
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:34 schreef IETE het volgende:
als het voor de tijd maar duidelijk is. dan is alles goed, want het moet wel fatsoenlijk geregeld worden natuurlijk
Precies, wat zijn jou plannen?
En natuurlijk de plannen van de andere die meedoen?
pi_18399941
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:28 schreef kibber het volgende:

[..]

Hun Zij hebben geen winkelverbod ik wel
Waarom dat winkelverbod dan?
Kunnen ze je een verbod geven voor foto's maken in de mediamarkt?
Heb wel gehoord van 1 jaar er niet meer in + foto in archief omdat prijsjes waren omgeruild, maar ik denk dat ze je voor foto's schieten toch weinig kunnen maken..

maar wel leuke actie idd
pi_18400175
Hmm ik stem ervoor om naar binnen te gaan en dan daar beneden te verzamelen.
Dan met zijn allen foto's maken en langzaam weer naar boven lopen en daar ook nog foto's maken.
En als beveiliging komt met zn alleen foto's van hem maken. En dan weglopen.

Maar velen die zich hadden opgegeven zie ik nergens meer hier.
Kan iedereen nog?
Kusje
pi_18400564
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 20:03 schreef Manweth het volgende:
Maar velen die zich hadden opgegeven zie ik nergens meer hier.
Kan iedereen nog?
ze beginnen m te knijpen
pi_18400690
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:55 schreef AltamirA het volgende:

[..]

Waarom dat winkelverbod dan?
Kunnen ze je een verbod geven voor foto's maken in de mediamarkt?
Heb wel gehoord van 1 jaar er niet meer in + foto in archief omdat prijsjes waren omgeruild, maar ik denk dat ze je voor foto's schieten toch weinig kunnen maken..
Maar dat verbod heb ik wel dat is nou het probleem...
Ik heb geen diee wat er op huisvredebreuk staat en eerlijk gezegt wil ik er ook niet achter komen.... Ik wil best naar binnen maar dan wil ik wel dat er een groep mensen om mij heen loopt en mij min of meer door die winkel loodsen en dan me ook weer naar buiten helpen als het moeilijk word...
Ik wil gewoon niet gepakt worden snap je? Als die andere een winkelverbod krijgen lachen ze er om maar ik kan er moeilijk om lachen omdat ik dan waarschijnlijke en boete krijg

[ Bericht 0% gewijzigd door kibber op 13-04-2004 20:41:30 ]
pi_18400727
Hoeveel mensen moeten we minimaal hebben om naar binnen te gaan denken jullie?
Ik dnek dat we minimaal 10 man nodig hebben om zonder problemen naar buiten te kunnen..
pi_18401420
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 20:20 schreef kibber het volgende:
Hoeveel mensen moeten we minimaal hebben om naar binnen te gaan denken jullie?
Ik dnek dat we minimaal 10 man nodig hebben om zonder problemen naar buiten te kunnen..
Wij zijn alleen al met z'n 4en
misschien zelfs 5 man.
Kusje
pi_18401592
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 20:44 schreef Manweth het volgende:

[..]

Wij zijn alleen al met z'n 4en
misschien zelfs 5 man.
Is dat dan niet wat weinig om naar binnen te lopen?
Uiteindelijk is het doel volgens mij om de bewaking te pesten toch?
Als er dan gewoon af en toe iemand naar binnen loopt en achter de kassa's langs loopt ( het deel waar de klanten aansluiten in de rij dus ) dan ziet de bewaking echt wel dat er iemand foto's aan het maken is en anders ziet het personeel het wel en gaat naar de bewaking.. Bovendien als je af en toe een foto naar boven maakt en een beetje gaat wijzen naar het plafond komen ze echt wel want stel je voor dat je beveiliging fotografeerd
pi_18402141
het lijkt mij het beste, om gewoon buiten de winkel te blijfen, om erger te voorkomen...
het is een actie om ze iets duidelijk te maken, en ze goed te pesten, en als we voor de deur staan, doen we dat echt wel, ik denk dat dat het beste werkt! want ik wil echt geen problemen krijgen omdat we iets duidelijk proberen te maken...
Weer is wat anders...
pi_18402189
trouwens, ik knijp hem echt niet ofzo hoor, ik ben er echt wel bij! maar heb geen zin in problemen en heb daar trouwens ook geen tijd voor, want ik moet om 17.00 werken bij de BCC
Weer is wat anders...
pi_18402351
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, laten we het anders zo afspreken...
We gaan eerst een paar foto's maken voor de deur,a ls daar weinig reactie op komt na een paar minuten ( minuut of 5 ofzo? even overleggen ) kan de groep die anar binnen wil naar binnen, wel op EIGEN risico... We hadden volgens mij 2 mensen die alles wouden filmen, dus als er dan 1 bij ons blijft en 1 bij de mensen die naar binnen gaan heeft iedereen toch zij zin? Iemand nog andere plannen?
  dinsdag 13 april 2004 @ 21:23:53 #287
39682 Megter
Inderdation!
pi_18402488
Kewle actie!! Nog twee daagjes

Gaan jullie nog refereren naar de aanleiding van deze stunt, door middel van een klein spandoek ofzo
Die van de stagiairs :')
  dinsdag 13 april 2004 @ 21:32:10 #288
67670 Skv
Cynist.
pi_18402715
Wel allemaal verzamelen bij de Kringel.. dan spreken we het wel af ofzo..

Of er moet nu gewoon 1 duidelijk plan worden getrokken..
  dinsdag 13 april 2004 @ 21:34:02 #289
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18402764
Is het doel van deze actie nou om Kibber van zijn winkelverbod af te laten halen.
  dinsdag 13 april 2004 @ 21:36:07 #290
67670 Skv
Cynist.
pi_18402823
Nee. Om die zeikerige regeltjes van de MediaMarkt op te naaien.
pi_18403012
geniale actie
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_18403375
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:19 schreef kibber het volgende:
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, laten we het anders zo afspreken...
We gaan eerst een paar foto's maken voor de deur,a ls daar weinig reactie op komt na een paar minuten ( minuut of 5 ofzo? even overleggen ) kan de groep die anar binnen wil naar binnen, wel op EIGEN risico... We hadden volgens mij 2 mensen die alles wouden filmen, dus als er dan 1 bij ons blijft en 1 bij de mensen die naar binnen gaan heeft iedereen toch zij zin? Iemand nog andere plannen?
Je moet gewoon voor aanvang ff de horloges gelijk zetten, dan na elkaar gespreid naar binnen gaan en op een afgesproken tijdstip allemaal tegelijk gaat fotograferen
Vrijwillig gebanned
pi_18403400
Geniale actie dit . Mijn broer heeft ook al een winkelverbod vd mediamarkt hier in Utrecht. Ik zal 'm ff vragen of hij kan. Als hij kan zijn wij ook vd partij hoor. Ik zal het morgen laten weten.
Noem mij maar gewoon... majesteit!!
pi_18404839
hahaha, KEWL
  dinsdag 13 april 2004 @ 22:54:37 #295
82603 Olivier_B_Bommel
Als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_18405087
maar het was toch het idee een beetje, om de beveiliging een beetje op stang te jagen? en als je nu een in keer met zn alle naar binnen gaat... overal fotoos maken.. enz.
Overvaller: "Geef me je geld !"
Pompbediende: "Ik dacht het niet!"
Overvaller: "Oh, nou, doe me dan maar een pakje kauwgum."
pi_18405219
Wat de fuck is dit nou dan. Ik schat dat er minimaal wel 12 a 13 lui komen. We lopen dan volgens Manweth's plan naar beneden.. Dan gaan we al fotograferend naar boven fotos maken van die beveiliging enzo. Buiten staan dan 2 of 1 personen te filmen. We moeten dus wel redelijk het tempo er in houden. Horloges op zelfde tijd??! Waarvoor man, wil je op ckeckpout charly B om 16:11 vertrekken om dan naar AlfaBetaTango3 te landen..?? We gaan gewoon dik lol maken en die beveiliging zo erg mogelijk op fucken!
pi_18405318
Strakke actie!
Gelukkig hebben jullie straks de foto's nog.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_18405337
En film
pi_18405429
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 20:50 schreef kibber het volgende:

[..]

Is dat dan niet wat weinig om naar binnen te lopen?
Uiteindelijk is het doel volgens mij om de bewaking te pesten toch?
Als er dan gewoon af en toe iemand naar binnen loopt en achter de kassa's langs loopt ( het deel waar de klanten aansluiten in de rij dus ) dan ziet de bewaking echt wel dat er iemand foto's aan het maken is en anders ziet het personeel het wel en gaat naar de bewaking.. Bovendien als je af en toe een foto naar boven maakt en een beetje gaat wijzen naar het plafond komen ze echt wel want stel je voor dat je beveiliging fotografeerd
Dat zijn dan Ik Skv Mugielz Rew- en misschien een adnere maat nog (Jasper)
En dan jij en de rest van het lijstje
zijn echt wel veel mensen hoor
Kusje
pi_18405703
Hoe laat is het dan donderdag (te lui om dit allemaal door te lezen) dan kom ik ook even kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')