Hehehe dat meen je niet!quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:07 schreef Henkmanz het volgende:
Toen ik met mijn videocamera (met idols sticker, zie ander topic) door de Klanderij liep kreeg ik problems met de bewaking, dus dit zal wat worden.
Hoe staat het ermee? nog mensen kunnen regelen?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:48 schreef McKillem het volgende:
Ik ga ff naar me maten op klokkenplas, gelijk ff vrage of er nog lui zijn die mee willen doen, spreek jullie laterz
quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:50 schreef Tiempie het volgende:
Tiempie Doet mee!!!!!!!!!!!!
yupquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:55 schreef kibber het volgende:
[..]
Hidden_Horror - Komt
Skv - Komt
McKillem - Komt
Mugielz - Komt
Manweth - Komt
Kibber - Komt + 2 anderen
Rockfire - Komt
Tiempie - Komt
HeaRt_woRm - Komt
Salvad0R - Komt + broertje
bambino - Komt
rew - Komt
Je staat erbij.. Die 3 gasten die eerder wel op de lijst stonden vanuit het vorige topic die zich hier niet gemeld hebben heb ik maar van de lijst gehaald.. Als ze mee willen doen horen we het wel.. Kan iedereen nog steeds?
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:39 schreef EMW het volgende:
HE! Sta ik daar net met mn bivakmuts en mn camera in de Mediamarkt, is er niemand!!!![]()
En jullie hebben net pas dr bij gezet dat met donderdag, volgende week donderdag wordt bedoeld!![]()
Mooie boel dit!![]()
Ik neem niet aan dat je even op een neer gaat rijden hahaaquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:46 schreef Omkron het volgende:
Ik wil ook wel meedoen.. heb een DV videocamera... maar moet uit Leiden komen.. heb 3 plaatsen in de auto beschikbaar..
Hahaha krijgen we vanaf nu korting dan als we dit doen?quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:28 schreef IETE het volgende:
meld, heb alleen geen camera... maar ik, als BCC'er, moet hier gewoon bij zijn
Je staat erbij! kom je ook echt?quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:55 schreef kibber het volgende:
[..]
Hidden_Horror - Komt
Skv - Komt
McKillem - Komt
Mugielz - Komt
Manweth - Komt
Rockfire - Komt
Tiempie - Komt
HeaRt_woRm - Komt
bambino - Komt
Frogstomp - Komt
rew - Komt
zet me op het lijstje!! ik kom wel!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:29 schreef kibber het volgende:
[..]
Hahaha krijgen we vanaf nu korting dan als we dit doen?
Ik zet je niet bij het lijstje maar we zien je vanzelf wel
en ik? paas mij iets gaysquote:Op donderdag 8 april 2004 21:11 schreef EMW het volgende:
Ik ben dr voor dat we allemaal een bijnaam aannemen voor het geval iemand gepakt wordt.
Hidden_Horror - Mr. Brown
SKV - Mr. Yellow
McKillem - Mr. Black
Mugielz - Mr. White
dafjedaf - Mr. Green
Predemius - Mr. Red
Manweth - Mr. Grey
Kibber - Mr. Pink
EMW - Mr. Blue
Rockfire - Mr. Orange
HeaRt_woRm - Mr. Purple
Salvad0R - Mr.... uhhmm... kweet geen kleuren meer![]()
Let's go to work!
![]()
Die BCC-ers rennen toch elke ochtend langs alle winkelsquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:05 schreef kibber het volgende:
Hidden_Horror - Komt
Skv - Komt
McKillem - Komt
Mugielz - Komt
Manweth - Komt
Rockfire - Komt
Tiempie - Komt
HeaRt_woRm - Komt
bambino - Komt
Frogstomp - Komt
rew - Komt
IETE - Komt
Je staat erbij.. Waarom hebben jullie een MM verbod? Alleen omdat jullie er niet mogen werken of ook echt om er iets te kopen?
NEEEE!!!!! Alleen die gedreven prijsvergelijkers van hun! Duh!!!!quote:Op zondag 11 april 2004 00:25 schreef Impry het volgende:
[..]
Die BCC-ers rennen toch elke ochtend langs alle winkels![]()
En weer verder met de flashmobquote:Op zondag 11 april 2004 04:01 schreef kibber het volgende:
[..]
NEEEE!!!!! Alleen die gedreven prijsvergelijkers van hun! Duh!!!!
De locatie waar die reclame is opgenomen ken ik.. Daar heb ik vroegah in de buurt gewoont..
Winkelcenterum Leidschenhage in Leidschendam vlakbij den haag
Jah het moet wat actiever worden weer hier.quote:Op maandag 12 april 2004 18:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
extra schopje
vind het wel een stoere actie dus waarom niet
Nee helaas nog nietquote:Op maandag 12 april 2004 21:03 schreef CasB het volgende:
Hmmz is het nog geen 15 april?
Sterkte mensen, ik hoop dat het goed uitpakt
k, ik wil het wel hosten eventueelquote:Op maandag 12 april 2004 21:49 schreef Mugielz het volgende:
Salvad0r en zijn broertje, gaan het hele gebeuren als het goed is filmen. Zou vet zijn
quote:Op maandag 12 april 2004 21:13 schreef S03P het volgende:
Count me in.
hahahaquote:Op maandag 12 april 2004 23:16 schreef ID-Tweak het volgende:
het moet wel lukken!! er passen nooit 18 man in dat hokje bij de MM
Mevrouw Groen, dan wel....quote:Op donderdag 8 april 2004 21:11 schreef EMW het volgende:
Ik ben dr voor dat we allemaal een bijnaam aannemen voor het geval iemand gepakt wordt.
dafjedaf - Mr. Green
subtielquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:49 schreef IETE het volgende:
schop!![]()
same herequote:Op dinsdag 13 april 2004 11:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
subtiel
ik wacht met spanning op het verslag
Ja strak plan !quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:08 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
same here
als ik niet zo ver weg woonde had ik ook meegedaan
misschien een idee om een landelijke MM actie te houden?
halen we misschien de krant nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |