Eelke.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:03 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hoe heet hij ?
VET werkt ie daar echt??quote:Op donderdag 8 april 2004 20:25 schreef Salvad0R het volgende:
ej jelle
pim werkt bij de mediamarkt
zullen we hem in t complot betrekken?
Uitleg?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:29 schreef Skv het volgende:
[..]
VET werkt ie daar echt??
K vind het best.. ff wat bedenken wat ie zou kunnen doen..![]()
Dit wordt echt vet![]()
![]()
Waarom sta ik er niet tussen?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:16 schreef Skv het volgende:
Hidden_Horror - Komt
SKV - Komt
McKillem - Komt
Mugielz - Komt
dafjedaf
Predemius
Manweth - Komt
Kibber - Komt
EMW - Komt?
Rockfire - Komt
Salvad0R - Komt
wil je meedoen?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:55 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet tussen?![]()
Staat genoteerd, weet je zeker dat je kan?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:03 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ja!!!![]()
Ok danquote:Op donderdag 8 april 2004 21:04 schreef kibber het volgende:
[..]
Staat genoteerd, weet je zeker dat je kan?
doenquote:Op donderdag 8 april 2004 21:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ok dan![]()
Ja,ik kan wel.Ik werk toch in Enschede,en dan kan ik mooi om 3 uur vrij nemen![]()
jaquote:Op donderdag 8 april 2004 21:10 schreef Morgil het volgende:
wat een geweldige actie! Jammer genoeg woon ik vrij ver van Enschede vandaan. Als jullie toch allemaal camera's meenemen, maak dan een fotoverslag van het hele gebeuren, vooral van de reactie van de beveiliging
ik heb geen ideequote:Op donderdag 8 april 2004 21:10 schreef Salvad0R het volgende:
wat doen
ik verveel me ook al
Mr. Indigo klinkt wel leuk.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:11 schreef EMW het volgende:
Ik ben dr voor dat we allemaal een bijnaam aannemen voor het geval iemand gepakt wordt.
---
Salvad0R - Mr.... uhhmm... kweet geen kleuren meer![]()
Let's go to work!
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:13 schreef kibber het volgende:
Ik wil MR Pink niet zijn! Wat doe je?!
Yep heb 2 vriendinnen weten te strikken nu al 13 man samen.. Komt iedereen ook of hebben sommige het lef niet om ook echt te komen? hehequote:Op donderdag 8 april 2004 21:14 schreef Salvad0R het volgende:
ej ik neem mn broertje ook mee
die heeft ook een zon camera
dit kan echt vet worden ej.
precies, racen we eerst naar media markt. gaan we met z'n allen op een rijtje staan... jij filmen ergens. Allemaal 80 foto's schieten met of zonder rolletje boeit nie. en dan weg gaan naar cafetje of zo.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:17 schreef Salvad0R het volgende:
ik ga echt niet van iedereen opzoeken hoe ze eruit zien ofzo
we kunnen na die tijd wel bier gaan hijzen ergens
Whaha niet naar binnen man! Ik heb een verbod weet je nog? Straks staat de politie voor je neus... Laten we ons nou maar gewoon rustig houden en de beveiliging een beetje pestenquote:Op donderdag 8 april 2004 21:19 schreef Manweth het volgende:
[..]
precies, racen we eerst naar media markt. gaan we met z'n allen op een rijtje staan... jij filmen ergens. Allemaal 80 foto's schieten met of zonder rolletje boeit nie. en dan weg gaan naar cafetje of zo.
We kunnen trouwens ook gewoon met zo'n halve polonaise naar binnen sjouwen en dan gewoon overal foto's van maken.
Kijken hoe hard ze dan flippen![]()
ja doe maar iets leuks.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:19 schreef Manweth het volgende:
[..]
precies, racen we eerst naar media markt. gaan we met z'n allen op een rijtje staan... jij filmen ergens. Allemaal 80 foto's schieten met of zonder rolletje boeit nie. en dan weg gaan naar cafetje of zo.
We kunnen trouwens ook gewoon met zo'n halve polonaise naar binnen sjouwen en dan gewoon overal foto's van maken.
Kijken hoe hard ze dan flippen![]()
jah of we steken allemaal zo'n oranje josti vlaggetje in de broek en een roze pluim op t hoofd.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:20 schreef kibber het volgende:
Ik ook niet hoor! We moeten ons wel herkenbaar maken natuurlijk...
Draag allemaal je camera om je hals of neem hem in je hand.. dan weten we dat we bij elakar horen
Doe je toch maar mee?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:23 schreef QyRoZ het volgende:
Hey, ik ben Mr. Black al.
Dat niet. Ik ga jullie misschien wel bespieden op afstand, maar ik doe niet mee.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:23 schreef kibber het volgende:
[..]
Doe je toch maar mee?
zo'n idee had ik ook alquote:Op donderdag 8 april 2004 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat niet. Ik ga jullie misschien wel bespieden op afstand, maar ik doe niet mee.
Wat een mietjequote:Op donderdag 8 april 2004 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat niet. Ik ga jullie misschien wel bespieden op afstand, maar ik doe niet mee.
jahquote:Op donderdag 8 april 2004 21:26 schreef sweek het volgende:
Ik zou de camera's pas te voorschijn halen als je eenmaal binnen bent, kans is groot dat er beveiligingsmensen bij de ingang staan die al iets zouden zeggen over de camera's...
we gaan daar gewoon met z'n allen voor staan als die beveiliging er staat. en dan net zolang foto's maken tot ie er wat van zegt.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
jah
maar wat gaan we nou met zn allen daar doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |