abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18271260
Wie heeft hier ook last van.... weet nog wel dat vorig jaar rond deze tijd een artikekel stond in de krant over deze 'voorjaars-allergie', ze hadden het over berkenpollen of zoiets maar ik weet het niet zeker meer ...... bij mij begon het in maart en duurde het toen anderhalve maand ofzo, ik heb het nu dus weer ongeveer 1-2 weken, erg hinderlijk, elke keer als ik buiten kom nies ik de hele tijd door en heb ik jeukende ogen (lijkt dus erg veel op hooikoorts, maar is het niet.) .....
Ik weet niet meer wat ik er vorig jaar tegen deed maar weet iemand iets wat hiertegen helpt? prevalin ofzo?
[b]dJ WouZ aka Nico-T[/b]
pi_18271435
Even langs de huisarts voor Claritine oid. Je kan ook Allerfre halen bij de drogist maar dat moet je dan helemaal zelf betalen. Valt ook onder hooikoorts, alleen ipv graspollen dus berkenpollen.
pi_18451395
quote:
Hooikoorts is een allergie voor bepaalde stoffen die door de lucht worden verspreid, zoals gras-, boom- of bloemenstuifmeel.
Bron: gezondheidsplein.nl

Berkenpollen komen van een berk, een berk is een boom, dus je hebt gewoon hooikoorts
pi_18472490
claritine, tellfast
pi_18473379
Heb er ook last van op het moment... erg dikke ogen ja, en vreselijke jeuk.
Maar gaat bij mij meestal even snel wee rover als het komt dus ben nog nooit ervoor naar de dokter geweest..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')