quote:Op donderdag 8 april 2004 08:26 schreef Liquid_Cula het volgende:
... Hmm.. 18 je eerste kind, sorry hoor maar dan ben je best slutty.
Dit slaat gewoon nergens op man doe is lekker normaal gekquote:Op donderdag 8 april 2004 08:26 schreef Liquid_Cula het volgende:
En dan ook nog die leuke zin onder je avatar.. nee, jij hebt er echt wat van geleerd.![]()
En op 15 jaar zwanger? :|
Doorknippen die hele handel zodat ze nooit meer iets kan uitspoken.
Damn.. freaky
Hoe bekrompen ben jij?quote:Op donderdag 8 april 2004 08:26 schreef Liquid_Cula het volgende:
En dan ook nog die leuke zin onder je avatar.. nee, jij hebt er echt wat van geleerd.![]()
En op 15 jaar zwanger? :|
Doorknippen die hele handel zodat ze nooit meer iets kan uitspoken.
Damn.. freaky
de mensen die dat fluisteren zijn mijns inziens ook niet de allerslimsten en zeer generaliserend bezig..quote:Op donderdag 8 april 2004 08:48 schreef diomedes het volgende:
Wat mij betreft baart iedereen maar wat raak, hoe meer hoe beter.
Van mij part al vanaf hun 14e. Zij hebben er zelf last van/of niet.
En mijn pensioen wordt later goed aangevult.![]()
( wat overigens vaak wel gefluisterd wordt, is dat mensen die op zeer vroege leeftijd een kind krijgen, niet tot het intelligentste volk hoort)
Leeftijd zegt helemaal niets.quote:Mijn punt: leeftijd zegt ook niet alles.
Artemis wie ?quote:Op donderdag 8 april 2004 08:47 schreef leviathanfd het volgende:
Veel mensen vonden ons jong. Ik was 26 en Artemis665 23.
18 vind ik ook kunnen.
neequote:Op donderdag 8 april 2004 09:38 schreef HarryP het volgende:
En jullie vinden dat niet te vroeg..??..
Zelf denk ik dat je pas aan kinderen toe bent op het moment dat het financieel mogelijk is.
Nog even een vraag. Als abortus een mogelijkheid zou zijn zouden jullie daar dan gebruik van maken..??..
Nee, wij hebben geen seconde abortus overwogen ondanks onze lastige situatie.quote:Op donderdag 8 april 2004 09:38 schreef HarryP het volgende:
En jullie vinden dat niet te vroeg..??..
Zelf denk ik dat je pas aan kinderen toe bent op het moment dat het financieel mogelijk is.
Nog even een vraag. Als abortus een mogelijkheid zou zijn zouden jullie daar dan gebruik van maken..??..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |