FC Twente - MVV. Destijds de kampioenswedstrijd in de eerste divisie die Twente onverdiend verloor (waardoor MVV uiteindelijk eerste werd en Twente tweede). Ik kan me het nog goed herinneren omdat ik er bij was. In de auto naar huis luisterden we naar Langs de Lijn waarin Theo Koomen MVV-trainer Eugene Westerhof interviewde. En aanviel op het verdedigende spel van MVV.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:20 schreef shepherd1 het volgende:
Ik ben van plan te gaan kijken.
Hij was toch een fenomeen. Vooral zijn verslagen uit de Tour de France zijn legendarisch.
Toevallig hoorde ik toentertijd op de radio zijn laatste wedstrijdverslag. Ik dacht van FC Twente. De ochtend erna hoorde ik dat ie was verongelukt.
5 april 1984.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:36 schreef Kozzmic het volgende:
FC Twente - MVV. Destijds de kampioenswedstrijd in de eerste divisie die Twente onverdiend verloor (waardoor MVV uiteindelijk eerste werd en Twente tweede). Ik kan me het nog goed herinneren omdat ik er bij was. In de auto naar huis luisterden we naar Langs de Lijn waarin Theo Koomen MVV-trainer Eugene Westerhof interviewde. En aanviel op het verdedigende spel van MVV.
De volgende ochtend bij het wakker worden vertelde m'n moeder dat ze zojuist op de radio had gehoord dat Theo verongelukt was, onderweg van Enschede naar huis. Onvoorstelbaar.
Het was de week van de te vroeg overledenen.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
5 april 1984.
Daarom dus, vanwege het 20 jaar geleden verongelukken van hem, is deze documentaire gemaakt.
Je wordt ouder Papa...quote:Op donderdag 8 april 2004 17:06 schreef Kozzmic het volgende:
Jeemig, al weer 20 jaar geleden!
De schoonzus van z'n vrouw. Is dat z'n eigen zusquote:Op donderdag 8 april 2004 02:38 schreef golfer het volgende:
De man die bij zijn 10 jaar jongere schoonzus (Jannie) van zijn eigen vrouw Riet in 1965 een kind (Nettie) verwekte.
Ik bedoelde dus: zijn schoonzus, oftewel de zus van zijn eigen vrouw.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:15 schreef Guus Muisarm het volgende:
De schoonzus van z'n vrouw. Is dat z'n eigen zus
Dat was Leen Pfrommer.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:45 schreef Eightball het volgende:
Verdomme, Theo Koomen.
"Kom Hilbert! Je moet door jongen! Je moet nog een ronde! O God, wat doe je nou! Ga door Hilbert!"
Op de TV wel. Bedoel je het radio commentaar dan ?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:47 schreef Eightball het volgende:
[..]
Nope.
Eh, dat weet ik niet meer want ik ken allebei de fragmenten en weet na twintig jaar niet meer wat waarbij hoort. Ik heb begrepen dat het in de docu zit.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:47 schreef tong80 het volgende:
Op de TV wel. Bedoel je het radio commentaar dan ?
Dan moet het de radio-reportage zijn.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:49 schreef Eightball het volgende:
[..]
Eh, dat weet ik niet meer want ik ken allebei de fragmenten en weet na twintig jaar niet meer wat waarbij hoort. Ik heb begrepen dat het in de docu zit.
Blijft een apart mannetje natuurlijk. Zou vandaag de dag niet als zodanig kunnen bestaan.quote:Op maandag 12 april 2004 20:53 schreef tong80 het volgende:
Dan gaan ze de mythe doorprikken.
Dat zei Ferry de Groot, de huidige eindredacteur van Langs de Lijn, afgelopen zaterdag ook.quote:Op maandag 12 april 2004 21:31 schreef Eightball het volgende:
[..]
Blijft een apart mannetje natuurlijk. Zou vandaag de dag niet als zodanig kunnen bestaan.
Kwartier to go.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |