bronquote:De bewuste aflevering waarin 'CSI: Miami' naar hun collega's in New York gaan, wordt in Nederland eind september uitgezonden.
quote:De derde serie is inmiddels ook al door de Holland Media Groep aangekocht en is vanaf volgend jaar op RTL4 of Yorin te bekijken.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:10 schreef khazad het volgende:
Volgens mij zit er een onderbreking van seizoen 2 aan te komen:
[..]
bron
Verder wel goed nieuws:
[..]
Dus had ik het goed gezien, met de hummerquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:41 schreef blablasjit het volgende:
zulke rare ongelukken kunnen er toch gebeuren. Ik vind het echt zonde van die hummer! Ze hadden hem ook gewoon aan mij kunnen geven ipv hem op te blazen en uit te laten branden!
ik vind die telefoon van Horatio maar vaaag.. hij praat vaak in dat ding zonder dat ie hem open klapt!
nee hij zit ook weleens met een gesloten telefoon te praten... dan houd ie hem vast als walkie talkie...quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:53 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Dus had ik het goed gezien, met de hummer![]()
Ja, dan had ik hem ook wel willen hebben, als boodschappenautootje![]()
Maar die telefoon doet hij toch wel altijd open?
Ik zal er eens op letten.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:07 schreef blablasjit het volgende:
nee hij zit ook weleens met een gesloten telefoon te praten... dan houd ie hem vast als walkie talkie...
Heb ik op DVD.quote:ennuh morgen net5 proof of life 20.30... een film met david caruso!
Bepaald type telefoon heeft naast een telefoon functie, ook een walkie talkie functie. Was me eerlijk gezegd bij CSI: Miami niet opgevallen, heb het bij 24 wel gezien...quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:07 schreef blablasjit het volgende:
nee hij zit ook weleens met een gesloten telefoon te praten... dan houd ie hem vast als walkie talkie...
ik heb proof of life ook op dvdquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:15 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Heb ik op DVD.
Ik vond het al zo gek haha... zo praat je toch niet tegen je telefoon...!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:38 schreef khazad het volgende:
[..]
Bepaald type telefoon heeft naast een telefoon functie, ook een walkie talkie functie. Was me eerlijk gezegd bij CSI: Miami niet opgevallen, heb het bij 24 wel gezien...
is uit kill zone (die met die scherpschutter)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:14 schreef Dafje33 het volgende:
Errug leuke foto![]()
Zo'n telefoon wil ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |