Iets met een brand, en daar waren volgens mij ook Erik en Alexx bij betrokken?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:21 schreef blablasjit het volgende:
welke komt volgende week. Ik heb het stukje derna net gemist!
dat vind ik een gave aflevering! Slow Burn! gave, is meer een goede aflevering! soon: screenpics! als die nog gewilt zijn tenminstequote:Op woensdag 12 mei 2004 19:00 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Iets met een brand, en daar waren volgens mij ook Erik en Alexx bij betrokken?
(What did you do to deserve this, honey?)
tijdens het bekijken van die plaatjes wel haha maar daarna verlang ik er altijd meer naar hahaquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:36 schreef Dafje33 het volgende:
Yes, nog steeds!
Dat verlicht het wachten.![]()
bijna... het is bijna vrijdagquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:24 schreef Dafje33 het volgende:
Oh, was het maar weer dinsdag...........
ik zie nu pas je onderschrift hahaquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:24 schreef Dafje33 het volgende:
Oh, was het maar weer dinsdag...........
jah... maar bijna geen van alle verdienen het... dus ze heb wel gelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:53 schreef Dafje33 het volgende:
Volgens mij zegt ze het echt elke aflevering!![]()
Gaat hij dan breakdancen?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:03 schreef blablasjit het volgende:
in de nieuwe aflevering rap sheet (afl van de states) gaat H een rapper beschermen tijdens een drive bij.. maakt ie weer een toffe move
nee, hij duikt zo naar iemand die op een stoel zit en zo op de grondquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:45 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Gaat hij dan breakdancen?![]()
doet ie er maar een hollywood wondermiddeltje in waarmee dat niet gebeurdquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:42 schreef Dafje33 het volgende:
Nee, gaat z'n haar van in de war!![]()
the west wing ga ik ook alleen kijken als ik geen zin heb in iets andersquote:Op zondag 16 mei 2004 00:51 schreef Dafje33 het volgende:
We gaan het nog druk krijgen met alles bijhouden![]()
daar heb ik ook last van. het enigste wat ik volg/kijk zijn: csi, csi: miami, 24 en without a tracequote:Op zondag 16 mei 2004 20:05 schreef Dafje33 het volgende:
Nee, die ga ik niet volgen. Wil soms ook nog weleens wat anders doen, dan tv kijken![]()
Dr. Carterquote:Op zondag 16 mei 2004 23:01 schreef Dafje33 het volgende:
Ik was eerst een enorme ER fan, maar op de een of andere manier kan ik er niet aan wennen dat het nu op donderdag avond komtvergeet continu te kijken
![]()
haha ik geloof dat ik er niet eens ben.. maar anders kan ik ff screenpics maken voor morgen... ik heb nu ff niks te doen haha het is een wodner.... dernet namelijk al de nieuwe van LV gezienquote:Op maandag 17 mei 2004 19:09 schreef Dafje33 het volgende:
Ach, gewoon kijken, dan weten we het morgenavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |