Ja, klinkt goed, maar niet te veel vertellen morgen, want ik moet hem van video zien, en dat kan laat wordenquote:Op maandag 3 mei 2004 16:02 schreef blablasjit het volgende:
oew al zin in morgen? Witness to Murder. Deze aflevering laat Horatio zijn sensitieve kant zien
hehe ik ben ook pas laat thuis :d ga ff bij een vriend op bezoek! jah ik heb ook nog een leven naast CSIquote:Op maandag 3 mei 2004 23:04 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ja, klinkt goed, maar niet te veel vertellen morgen, want ik moet hem van video zien, en dat kan laat worden![]()
ik ben in Scheveningen waarschijnlijk ipv Rotjeknor.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:42 schreef Dafje33 het volgende:
Hoera ik kan toch voor de buis om 20.30 uur![]()
Ben lekker eerder thuis dan verwacht vanaaf![]()
Zie je wel: toch geen leven buiten CSI......![]()
Joh, die snapt het al een beetje. En met een "professional" als blabla naast zich, kan hij alles vragen over CSIquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:46 schreef blablasjit het volgende:
Maar mocht ik niet naar scheveningen gaan zit ik in Berkel en dan zorg ik dat ik het kijk. degene waar ik dan zit die kijkt ook weleens CSIalleen omdathet tussen idols kwam maar hij vond het wel goed opzich
dus die kan ik wel overhalen tot Miami
schrap professional ffquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:53 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Joh, die snapt het al een beetje. En met een "professional" als blabla naast zich, kan hij alles vragen over CSI![]()
en toch ontken ik hetquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:19 schreef Dafje33 het volgende:
Dat professional was ook bedoeld als "hele grote Fan":
Maak hem maar lekker warm voor het CSI forum!
als er teveel mensen komen. net zoals idols dat is ook comemrcieel ... hehehequote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:11 schreef Dafje33 het volgende:
Sinds wanneer is een forum commercieel?![]()
hahaha het spel is in de maak... dus mail de makers (ubrisoft) en geef het idee doorquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:56 schreef Dafje33 het volgende:
Kun je een digitale Horatio ook van alles "laten"doen?![]()
Ik kom hierop terug. Hij is in ieder geval te zien in de eerste afleveringen van seizoen 2 heb ik inmiddels begrepen. Vanaf aflevering 4 van seizoen 2 wordt hij vervangen (aldus een collega).quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:21 schreef Maerycke het volgende:
De officiele dvdbox van seizoen 1 ja die ik via Play.com gekocht heb. Overigens komt hij in seizoen 2 niet meer voor.
dank voor info!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik kom hierop terug. Hij is in ieder geval te zien in de eerste afleveringen van seizoen 2 heb ik inmiddels begrepen. Vanaf aflevering 4 van seizoen 2 wordt hij vervangen (aldus een collega).
nou vertel wat moet ie allemaal kunnen doen...???quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:09 schreef Dafje33 het volgende:
Hmm, het overwegen waard, een speciaal ontworpen Horatio![]()
dankuquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:33 schreef Dafje33 het volgende:
Linkse knopje: "we never close!"
Rechtse knopje:............(hm, wat voor functie zal ik daar eens aanhangen)
hahaha.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:53 schreef Dafje33 het volgende:
Wat een verschrikkelijk goed idee!
Wat was hij trouwensafgelopen dinsdag
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |