dvd of gedownload. ik moet ook nog steeds die eerste 2 seizoenen van NYPD blue zien te komen. Maar dld deed ie het niet... Ben wel benieuwd overigens!quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:13 schreef Maerycke het volgende:
Nu ik zo het eerste seizoen van NYPD Blue aan het bekijken ben, waarin "Horatio" ook de hoofdrol speelt van één van de detectives aldaar (en tot nu toe al 2x in z'n blote bips voorbijkomt overigens), kan ik toch niet echt veel verschillen ontdekken in het spelen van de rol. Hij doet precies hetzelfde... het is meer een soort standaardkunstje dat opgevoerd wordt. Beetje jammer.
hmmz okay dan heb ik ergens verkeerd gelezen dat ie ook in seizoen 2 zatquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:21 schreef Maerycke het volgende:
De officiele dvdbox van seizoen 1 ja die ik via Play.com gekocht heb. Overigens komt hij in seizoen 2 niet meer voor.
Het kost me een godsvermogenquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:22 schreef blablasjit het volgende:
[..]
hmmz okay dan heb ik ergens verkeerd gelezen dat ie ook in seizoen 2 zat
play.com. heerlijke site. ik geloof 1/3 van me dvd's daar gekocht
voor mij is het vooral niet de best verkrijgbare dvd's uit azie en uit de jaren 80 enzo. en de prijs is er lager... meestal dan!quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het kost me een godsvermogenMaar het bestelt zo lekker en je kan gewoon alle series bestellen die je ooit hebt willen hebben
Hummers zijn brandstof slurpende beesten.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:54 schreef blablasjit het volgende:
okay weer even miami talk: vinden jullie die hummers ook zo leuk?
brandstof slurpend of niet. ik vind ze geilquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:06 schreef khazad het volgende:
[..]
Hummers zijn brandstof slurpende beesten.
Gebruik van deze wagens door overheids instellingen valt nog goed te praten (beetje stevige bak nodig), maar dat mensen serieus met zo'n ding door de stad rijden, is gewoon te gek voor woorden.
Voor de rest zien ze er wel grappig uit
Je kan veel van een Hummer zeggen, maar geil? dat gaat toch echt te ver hoorquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:55 schreef blablasjit het volgende:
[..]
brandstof slurpend of niet. ik vind ze geil
hehe groot zeker... lomp nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:53 schreef khazad het volgende:
[..]
Je kan veel van een Hummer zeggen, maar geil? dat gaat toch echt te ver hoor
Hummers zijn lomp en groot
hehehe nee het zijn de pics van de aflevering van over 3 wekenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:25 schreef Dafje33 het volgende:
Pics van de a.s. afl, blabla?
Een hummer is in nederland alleen makkelijk als je niet in de stad woont, want parkeer zo'n bak maar eens. Maar je mag er best één bij mij op de oprit zetten![]()
ik een h1 ik denk 3 maanden gelede... ookquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:26 schreef DarkElf het volgende:
hummers zijn very cool
zag er van de week een rijden, in het zwart, mooie chromen stukjes, geblindeerd glas....
wij arme nederlanders...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:53 schreef Dafje33 het volgende:
Och, ik ben géén student en kan er zeker geen betalen!![]()
Daarbij heb ik van de week een enorme deuk in m'n auto gereden![]()
![]()
Dan ben je blij dat je niet de rekening krijgt die bij zo'n hummer hoort!![]()
lang leve het milieuquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:47 schreef Dafje33 het volgende:
nou kost autorijden in USA veel en veel minder dan hier.
toen ik er 12 jaar geleden was, betaalde je voor een gallon benzine (gallon= 3.785 ltr) net zoveel als wat je hier voor een liter betaalde! Nederland was 4 keer zo duur, alles meeberekend
Alles rijd daar auto, en groot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |