Zo laag is het niveau hier toch niet, alsof ik dat meteen zou denkenquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:53 schreef blablasjit het volgende:
Calleigh ziet er een stuk beter uit in het tweede seizoen he? En nee ik ben niet lesbisch
sommige fokkers...quote:Op woensdag 28 april 2004 00:31 schreef khazad het volgende:
[..]
Zo laag is het niveau hier toch niet, alsof ik dat meteen zou denken
of ze meteen gaat huilen... ??? geen idee. nooit opgevallen.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:02 schreef Dafje33 het volgende:
weer een topafl. gisteren!
Maar waarom kijkt Alexx toch of ze steeds gaat huilen!
heb net wat foto's bekeken van Alexx maar je hebt wel gelijk! :'(quote:Op donderdag 29 april 2004 20:17 schreef Dafje33 het volgende:
Ja en als zaterdag weer voorbij is, is het ook weer zo dinsdag! (let maar eens goed op het gezicht van Alexx, je gaat bijna meehuilen :'( )
Leuke foto inderdaad uit de tv gids.
het is bijna vrijdag dus bijna zaterdag dus bijna dinsdagquote:Op donderdag 29 april 2004 21:55 schreef Dafje33 het volgende:
zo komen we de week wel door, en ondertussen houden we ons hier wel bezig.
(vrijdag RTL5: CSI herhalingen 22.30 uur)
Vet, die moet ik eens zienquote:Op donderdag 29 april 2004 22:28 schreef blablasjit het volgende:
[..]
morgen is de pilot van csi! de allereerste... 3 dagen... in de week.
Bedoel je de allereerste van CSI:LV ?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:28 schreef blablasjit het volgende:
morgen is de pilot van csi! de allereerste... 3 dagen... in de week.
nee, de tweede pilotquote:Op vrijdag 30 april 2004 12:02 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Bedoel je de allereerste van CSI:LV ?
Niet dat ik op Sarah zit te wachten, hoor!quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:48 schreef blablasjit het volgende:
nee, de tweede pilot(joh? ken dat dan?)
ja! de ALLEREERSTE! zonder sarah sidle![]()
ze is wel cool maar ze heeft zo'n vreemde stemquote:Op vrijdag 30 april 2004 15:25 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Niet dat ik op Sarah zit te wachten, hoor!![]()
wat blik? een hele hoop blikquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:15 schreef Dafje33 het volgende:
I love Hummers
![]()
Geweldige auto's! Dan heb je tenminste wat blik onder je kont!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |