Mee eens,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:10 schreef blablasjit het volgende:
Maar ik vind de kleding style van H ook niet echt verkeerd... van allemaal niet. Het pas wel erbij zo... Alleen Speed is verander van jeans met tee naar meestal een nette broek en blouse en zeer nette zwarte schoenen. Beide vink cool maar ik wil hem af en toe ook wel weer zien in jeans en teebeetje afwisselen zeg maar. Calleigh is er erg op vooruitgegaan 2e seizoen en eric vink hetzelfde geblven en maar goed ook!
Dat vind ik nou een perfecte omschrijvingquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:04 schreef Dafje33 het volgende:
Mijn voorkeur gaat het meest uit naar Miami, maar ik wil ook geen aflevering van Las Vegas missen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:29 schreef Dafje33 het volgende:
Ik had het even gemist, maar van wie was ze nou zwanger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Coolquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:37 schreef blablasjit het volgende:
Je krijgt ook een ding tussen Yelina/Horatio/SUZIE&Madison! Kijken dus
i knowquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:08 schreef khazad het volgende:
[..]
Cool
Eh, ja misschien stomquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:37 schreef blablasjit het volgende:
Je krijgt ook een ding tussen Yelina/Horatio/SUZIE&Madison! Kijken dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door khazad op 03-06-2004 00:08:10 ]"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |