en ga je nou niet weer afvragen wat er leuk is aan Claire...quote:Op woensdag 7 april 2004 23:43 schreef Svensational het volgende:
Ok sorryIk zal me gedragen
Ben nu ONM aan het kijken
Dat meot ik nog zien. In de 1e helft viel ze me nog neit echt op.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:46 schreef Wup het volgende:
[..]
en ga je nou niet weer afvragen wat er leuk is aan Claire...
ze was weer echt helemaal geweldig, tegen Niels.
Ariel werd gister nog gebeld door de tienermoederlijn en in de Tara werd nog aangeklaagd door de ouders van Floor. Die verhaallijn was vorige week pas afgelopen. Dus Floor kan ook nog terugkomen!quote:Wup zei:
Over Floor of Kim Blommers heeft niemand het ooit meer
Nee hoor. Maar om de een of andere onverklaarbare reden willen mensen met pasen gourmetten of fonduenquote:Wup zie:
zou Svensational weer internetproblemen hebben?
Waar blijf je met de caps van vandaag?quote:Op woensdag 7 april 2004 23:40 schreef Wup het volgende:
niet gaan weet_ik_velen hoor
Je moet een topic ook openen voor het oude vol isquote:Op woensdag 7 april 2004 22:27 schreef babette21 het volgende:
Ik maak nog eens ergens werk van.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, want zo'n topic wordt standaard door een mod gesloten, omdat het vorige nog niet vol is.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:08 schreef Svensational het volgende:
Je moet een topic ook openen voor het oude vol is
Heb je nou niks geleerd van schatje?quote:Op donderdag 8 april 2004 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet een topic ook openen voor het oude vol is
Wie zat er in Tara?quote:Op woensdag 7 april 2004 23:53 schreef Svensational het volgende:
en in de Tara werd nog aangeklaagd
mja ik beetje met wat anders bezig eerst en ook nog eens lui. Dus beetje geduld nogquote:Op donderdag 8 april 2004 00:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar blijf je met de caps van vandaag?
Wie is Schatje?quote:Op donderdag 8 april 2004 00:10 schreef BVO het volgende:
Heb je nou niks geleerd van schatje?.
De fantastische mod uit het leukste forum van Fok!quote:Op donderdag 8 april 2004 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wie is Schatje?
Juiist wel! Daar open ik de topics altijd te laatquote:Op donderdag 8 april 2004 00:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je nou niks geleerd van schatje?.
oeps sorry voor het laten wachten, geef me voortaan maar een schop als ik te sloom benquote:Op donderdag 8 april 2004 00:22 schreef Svensational het volgende:
Gaat WIV nog stemmen?
Anders ga ik de stemmen tellen (morgen)
Ik ben te stom om dat topic te begrijpen. Bovendien ga ik nu een pilsje in de kraag vatten.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:35 schreef Wup het volgende:
weet_ik_veel waarom stem jij niet mee?
haha oke, proost enzoquote:Op donderdag 8 april 2004 00:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik ben te stom om dat topic te begrijpen. Bovendien ga ik nu een pilsje in de kraag vatten.
Gvd! De eerste ronde heb ik voor de katsviool ingevuld, geloof ik. Dan maar gelijk de nieuwe ronde er achteraan.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:43 schreef Wup het volgende:
haha oke, proost enzo
Je bent een schat.quote:Op donderdag 8 april 2004 03:12 schreef Wup het volgende:
met excuses aan weet_ik_veel voor het tijdstip, alsnog
Straks heeft hij nog zijn coming out en zegt hij dat hij een flikker is........quote:Op donderdag 8 april 2004 09:21 schreef dunn0w het volgende:
Haha. Arthur met dat roze bloesje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |