Strohrum? 80%. Sterk genoeg?quote:Op woensdag 7 april 2004 22:42 schreef babette21 het volgende:
Tja als het om drank gaat ben ik wel 'n beetje een Ellen....
dus zet die borrel maar klaar, je ziet me zo wel verschijnen!
hihi, Ellen met drank was wel erg vermakelijk, dus dat pleit voor je.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:42 schreef babette21 het volgende:
Tja als het om drank gaat ben ik wel 'n beetje een Ellen....
dus zet die borrel maar klaar, je ziet me zo wel verschijnen!
Die staan netjes op volgorde in de kast. De rest ligt op de vloer. Daarover moet je inderdaad niet struikelen.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:45 schreef Wup het volgende:
hihi, Ellen met drank was wel erg vermakelijk, dus dat pleit voor je.
pas je wel op dat je niet over videobandjes struikelt dan?
Primaquote:Op woensdag 7 april 2004 22:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Strohrum? 80%. Sterk genoeg?
die is een beetje vaag of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 7 april 2004 22:53 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Owh ja, toen zoop je een stuk in je kloten, omdat Sacha je afwees...... je had niet eens in de gaten dat je de bloemenvaas leegdronk.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:53 schreef babette21 het volgende:
Prima
quote:Op woensdag 7 april 2004 22:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Owh ja, toen zoop je een stuk in je kloten, omdat Sacha je afwees...... je had niet eens in de gaten dat je de bloemenvaas leegdronk.
Zuipen en sex! Er is niks lekkerders.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:57 schreef babette21 het volgende:Sasza was ook van de partij
![]()
Babette kotst in Sasza's gezicht? Ik zie het niet zo goed.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:01 schreef babette21 het volgende:
En zo liep 't af...
Zijn kans is reeds aan zijn reukorgaan voorbij gegaan....quote:Op woensdag 7 april 2004 23:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Duuk: schiet jezelf toch af.
ik vond Hester een leuke meid, had van mij wel wat langer mogen blijven.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zit net naar de band, waarop Suzy met Duuk wil palen te kijken. Duuk heeft ook altijd pech:
1. Luciel lazert op
2. Een saaie muts valt op 'm (Hester)
3. Zijn zus wil 'm
4. Nicki kiept van de motor
5. Een omgebouwde melkt zijn slurf
Duuk: schiet jezelf toch af. Of val net als Bram uit het raam.
Van mij mag Luciel terugkomen. Heb je van haar caps? Toevallig?quote:Op woensdag 7 april 2004 23:11 schreef Wup het volgende:
ik vond Hester een leuke meid, had van mij wel wat langer mogen blijven.
en ik vond Nicky & Bobby al helemaal top.
Ik vind Luciel nog steeds Dian Alberts.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Van mij mag Luciel terugkomen. Heb je van haar caps? Toevallig?
Toen was ze ook al lekker.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:15 schreef Wup het volgende:
Ik vind Luciel nog steeds Dian Alberts.
jij bent ook niet erg kieskeurig he? je lijkt Claire wel.....quote:Op woensdag 7 april 2004 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Toen was ze ook al lekker.
Als er maar twee grote gewichten aan hangen.....quote:Op woensdag 7 april 2004 23:18 schreef Wup het volgende:
jij bent ook niet erg kieskeurig he?
hoeft niet hoor, was een heleboel slap geouwehoer over niks.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:27 schreef Svensational het volgende:Jullie hebben veel gepraat vandaag! Ik ga eerst 'ns ff alles teruglezen
quote:Op woensdag 7 april 2004 23:29 schreef Wup het volgende:
leuk je weer te zien Svensational.
niet gaan weet_ik_velen hoorquote:Op woensdag 7 april 2004 23:38 schreef Svensational het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ok sorryquote:Op woensdag 7 april 2004 23:40 schreef Wup het volgende:
[..]
niet gaan weet_ik_velen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |