Ja, doe je best!quote:Op woensdag 7 april 2004 22:06 schreef Metal_drums het volgende:
mag je al voten nu?
Idd. Hij ziet er raar uit, ik weet niet of dat aan de foto ligt of dat ie echt zo'n rare kleure heeft.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:10 schreef Metal_drums het volgende:
34 - Cort Custom X - toegevoegd door afraidtech
die is best mooi
Lolbroek, dan moet er ene weg!quote:Op woensdag 7 april 2004 23:43 schreef Scylla het volgende:
Mooie post BBM, wel een zware post, dat trekt mijn computer niet zo goed naast al die meuk die kazaa binnen aan het slepen is. Vooral die grote jpgs van die pooier-JEMIk zie trouwens dat ik er 3 heb toegevoegd
![]()
Als je ff uitlegt hoe het stemmen werkt zal ik wel ff stemmenquote:Op donderdag 8 april 2004 20:38 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Waarom zegt niemand iets??
We stemmen nog niet.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:10 schreef koston het volgende:
[..]
Als je ff uitlegt hoe het stemmen werkt zal ik wel ff stemmen
fout: gelieve Iommi met een hoofdletter te schrijven! Een (mijn) gitaargod verdient wel beter dan een kleine letterquote:Op donderdag 8 april 2004 21:17 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
We stemmen nog niet.
Toet enzo die had daar wel slimme ideeën over dus ik wacht op hun!
Dit topic is meer om te controleren of er geen fouten in de lijst staan!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:10 schreef Jongetje het volgende:
[..]
fout: gelieve Iommi met een hoofdletter te schrijven! Een (mijn) gitaargod verdient wel beter dan een kleine letter
Prachtige gitaar.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:01 schreef Skv het volgende:
38 - Ibanez JEM 10th - toegevoegd door Rancor
Veel te laat man!quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:29 schreef super-muffin het volgende:
ik wil er ook eentje toevoegen als het kan:
De Ibanez Iceman IC400
[afbeelding]
![]()
Nu reageerd niemand meer! Dankzij jou!quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:07 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Veel te laat man!
Als je nou een gitaar uit de lijst kan halen die niet volgens de regels mee doet wil ik 'm wel vervangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |