abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22500575
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 10:45 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wat is daar lollig aan ? klopt toch gewoon ? kleiner letterype == minder pagina's dus ook kleinere bestanden
computerheld
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 23:44:42 #152
28247 compufreak88
. . . . . . . . . .
pi_22502308
is ook niet echt op de werkplek, maar wij hebben thuis ook een centrale, waardoor we ook kunnen doorverbinden. Toen heb ik iemand gebeld, en toen doorverbonden naar mijn broertje.. is ook altijd leuk
we hebben niet verloren maar we hebben alleen niet gewonnen
pi_22503905
quote:
Op donderdag 8 april 2004 10:07 schreef Rio het volgende:

[..]

Oh, kreeg je niet eens een banaan in je kont? Saai schip zeg...

Vierkante gaatjesboor is ook standaard. Of een fles droogwater.
vierkante gaatjesboor bestaat echt

dus dat grapje gaat niet door
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_22503985
ok wat ik mee gemaakt heb!

Mijn stageadres was holland signaal in hengelo! Misschien kennen jullie het wel!
Op een gegeven moment moest ik voor iemand bij iemand anders een aluminiummagneet ophalen! Ik met me domme kop ga naar diegene heen wat natuurlijk helemaal aan de andere kant van het bedrijf was! En het bedrijf was groot!!! Diegene had hem niet en stuurd me weer door naar de volgende! En dat ging zo een paar keer door totdat ik 8 mensen heb gehad en het tot me door drong dat ze me in de maling hebben genomen! Ben toen naar huis gegaan! Niet omdat ik het grapje niet kon waarderen! Maar meer gewoon voor de lol ook! Volgende dag gezegd tsja heb de hele middag zitten zoeken! Toen ik terug kwam was er niemand meer en ben ik weg gegaan!
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_22507612
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 18:01 schreef sop het volgende:
als je weet dat iemand een fax-apparaat naast zijn bureau heeft staan, ff opbellen en zeggen dat er met spoed een fax aan komt. Zorg er in ieder geval door dat hij getriggerd is om bij de fax te gaan wachten. Hang op en stuur een kopie van een document met daarop een stropdas.
Bel vervolgens in paniek op en roep met een verstikkende of hij zijn faxapparaat uit kan zetten.
hehehehehe die is leuk om maandag de helpdesk mee te grazen te nemen
pi_22507702
Kopermagneten
"Haal jij even wat tentpalenvet?"
"Pak even de rubberen oefenhamer"
"Schat? Neem je de dichte gaatjespan even mee?"

Ooit in een supermarkt gewerkt:
We hebben een gast een halve dag laten zoeken voor een "yoghurt-tester", om de zuurgraad van de yoghurt te meten...
Geluk zit in grote dingen
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 11:48:20 #157
71384 Urnie
.... is een zij
pi_22508373
Bij ons werden nieuwe medewerkers nog wel eens naar het magazijn gestuurd om een tubetje Zin te gaan halen...
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_22509601
In een wijnhandel waar ik gewerkt heb, hadden we een lopende band van de kelder naar boven. Wat we regelmatig flikten is een lege doos wijn tussen de volle op de band zetten. Zijn we maar mee opgehouden toen de bedrijfsleider de lege doos net iets te enthousiast wou optillen en achterover flikkerde...
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 13:15:50 #159
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22509645
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 11:02 schreef Ronald1903 het volgende:
Ooit in een supermarkt gewerkt:
We hebben een gast een halve dag laten zoeken voor een "yoghurt-tester", om de zuurgraad van de yoghurt te meten...
Had ijskoud een laboratorium PH meter gehaald
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_22510994
In de zomer je verdekt opstellen met de brandspuit zodra er iemand door de deur komt die compleet nat spuiten, bekertjes water naar elkaar gooien, water op de stoel van de spijkstaal, inkt aan het stuur, spijkstaal verstoppen of op een hoge stapel pallets zetten, iemand helemaal onderspuiten met slagroom, spullen mensen helemaal intapen met plakband, de mensen daarna over de fabriek rijden op een karretje of aan een paal binden. De accu uit de spijkstaal halen en weer terug naar zijn oude plaats duwen, schakelaar omzetten zodat je als je vooruit drukt achteruit gaat en achteruit drukt vooruit
pi_22511018
wat is spijkstaal?
pi_22511084
Dat is een wagentje op 4 wielen die andere karretjes kan trekken.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 15:15:15 #163
45206 Pietverdriet
pi_22511398
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 14:54 schreef Thomas B. het volgende:
wat is spijkstaal?
Fabrikant van electrische wagens, ken je de Man van de SRV nog? Die SRV wagens waren door spijkstaal gemaakt.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 18:50:13 #164
70972 Sapphire
Rooie dakduvel
pi_22515646
Wij hebben op het werk iemand een keer wijsgemaakt dat ze bij de medische keuring een dikke slang in haar keel gedouwd zou krijgen, de dikte van een stofsluigerslang.

Ze geloofde het in eerste instantie niet (goh!).
Komt de baas binnen. Ik zeg: "vraag maar aan hem."
Zij doet het hele verhaal.
De baas: "Ja, natuurlijk doen ze dat!"
Volgens mij heeft ze zeven kleuren stront gescheten.
"Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 18:51:34 #165
70972 Sapphire
Rooie dakduvel
pi_22515668
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 11:48 schreef Urnie het volgende:
Bij ons werden nieuwe medewerkers nog wel eens naar het magazijn gestuurd om een tubetje Zin te gaan halen...
Of rode zinstickertjes.
"Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
pi_22515796
Bij een fabriek waar ik af en toe in schoolvakanties ging werken, werkte ook een zwaar oversexte kerel. Serieus, hij kon echt over niets anders praten en had het de hele dag over zijn Duitse helm...anywayz...op een gegeven moment stonden we bij de plee te wachten totdat er eentje vrij kwam. Als eerste kwam de vrouw van de productiechef eraf, nadat zij weg is gelopen, loopt hij naar de plee, knielt, en begint te ruiken aan de brilrand en roept: Aaaaah, lekker, het kutje van Anita!

Ik tripte hem best hard op dat moment.
Bigheadz R.I.P.
pi_22515880
humor op de werkvloer??? jesus??
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 19:03:47 #168
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22515892
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 18:58 schreef JesusThePimp het volgende:
Bij een fabriek waar ik af en toe in schoolvakanties ging werken, werkte ook een zwaar oversexte kerel. Serieus, hij kon echt over niets anders praten en had het de hele dag over zijn Duitse helm...anywayz...op een gegeven moment stonden we bij de plee te wachten totdat er eentje vrij kwam. Als eerste kwam de vrouw van de productiechef eraf, nadat zij weg is gelopen, loopt hij naar de plee, knielt, en begint te ruiken aan de brilrand en roept: Aaaaah, lekker, het kutje van Anita!

Dat is niet leuk. Dat is niet kansloos. Dat is in en in triest.

Je had hem een goeie duw moeten geven. Dan was het nog een beetje leuk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_22519865
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 19:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is niet leuk. Dat is niet kansloos. Dat is in en in triest.

Je had hem een goeie duw moeten geven. Dan was het nog een beetje leuk.
Kop in de plee vasthouden en dan roepen: "ARE YOU READY FOR A COLD SURPRISE?!" en dan doortrekken. Damn wat een triest figuur.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 22:55:40 #170
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22521785
Het tomatenontpittertje is ook een klassieker
Vampire Romance O+
pi_22522249
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 18:58 schreef JesusThePimp het volgende:

Das geen humor, das gewoon fucking triest
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 23:17:18 #172
45206 Pietverdriet
pi_22522346
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 22:55 schreef MouseOver het volgende:
Het tomatenontpittertje is ook een klassieker
  zondag 10 oktober 2004 @ 03:24:53 #173
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22527089
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 23:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[afbeelding]
Is dat een ehm tomatenontpittertje?
Vampire Romance O+
pi_22527192
Toen ik nog op een groente afdeling van een supermarkt werkte.
Heb ik eens iemand de appels laten spiegelen
pi_22527309
quote:
Op donderdag 8 april 2004 11:23 schreef Kogando het volgende:
Bij de Gamma lieten ze nieuwkomers een strijkijzer zoeken om de meetlinten mee te strijken..
Wij lieten ze altijd de banden van de vorkheftruck oppompen
pi_22529855
Iemand "NonFerroMagneten" laten halen of een set "hemelhaken" of een rolletje "gluelesstape"
pi_22529915
En nog ff een TIP!

Als iemand je ooit iets laat halen waar je van weet dat je in de zeik wordt genomen, speel dan gewoon mee en pak de auto en rij naar huis, ga ff lekker gamen TV kijken enzo en ga aan het eind van je werkdag terug om te zeggen dat je niets heb kunnen vinden...

ZE KUNNEN JE NIETS MAKEN en toch een een middag vrij
  zondag 10 oktober 2004 @ 13:19:19 #178
99142 SFW
Osuwari!
pi_22530904
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 03:24 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Is dat een ehm tomatenontpittertje?
Dat is een tomatenontpittertje en dichte gaatjespan ineen
pi_22530937
Een dozijn kleurenbalken en een zakje dropouts. Word bij ons wel eens door stagiaires gezocht
pi_22535794
Toen ik bij opel stage liep was er een andere stageloperl die ze voor de gek hadden gehouden.

Gast moest een band vervangen en de monteur waar hij stage bij liep vertelde hem dat dit een speciale band was die opgepompt moest worden met zomerlucht... het leuke was dat die stagiar er nog intrapte ook.

Even voor de duidelijkheid het geintje probeerde ze ook met mij uit te halen maar ik trapte er niet in..
pi_22536418
In een kledingwinkel moet je altijd de rekken waar de hangers aanhangen insmeren met bijenwas.
Daardoor schuift het beter en maakt het niet zo'n herrie.

Nu hadden wij dus ook een stageloopster en die hebben we wijsgemaakt dat daar sensilube (vaginaal vocht) op moest.
Ze wist dus niet dat het vaginaal vocht was dus we zeiden tegen haar dat ze het wel bij de trekpleister kon krijgen, btw: neem maar de grootste pot mee

Zei daar mooi vragen (lange rij achter haar)
Wilt u de grote of de kleine?
Doe de grote maar

En ze zei later nog: ik begreep al niet waarom iedereen zo raar keek en waarom de kassiëre zo'n kleur kreeg
  zondag 10 oktober 2004 @ 18:31:46 #182
80181 oldenzaaltjuh.nl
oldenzaaltjuh.nl
pi_22536484
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 18:27 schreef DonSauza het volgende:
In een kledingwinkel moet je altijd de rekken waar de hangers aanhangen insmeren met bijenwas.

Nu hadden wij dus ook een stageloopster en die hebben we wijsgemaakt dat daar sensilube (vaginaal vocht) op moest.
Ze wist dus niet dat het vaginaal vocht was dus we zeiden tegen haar dat ze het wel bij de trekpleister kon krijgen, btw: neem maar de grootste pot mee

Doe de grote maar

En ze zei later nog: ik begreep al niet waarom iedereen zo raar keek en waarom de kassiëre zo'n kleur kreeg
LOL
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_22536526
quote:

Doe de grote maar

whaha
pi_22750359
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:03 schreef Deuf het volgende:
Ooievaars-kuiten-vet en een aardbeienschil mesje ben ik wel eens voor op pad gestuurd.
Dag drie: wil je deze kruiwagen ff laten smeren met kuitenvet? Ik zie mezelf nog met die kruiwagen lopen

Ook een keer op een schip gewerkt en toen moest de schroefas nog met de hand van vet voorzien worden. Groot vat met vet. Zo'n gast een volle hand vet, zegt tegen die ander; 'moet je ruiken, dat spul is volgens mij bedorven..' hij ruiken, FLATS, volle hand vet in z'n gezicht.
I got soul, but I'm not a soldier
pi_22755292
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 16:24 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

Ook een keer op een schip gewerkt en toen moest de schroefas nog met de hand van vet voorzien worden. Groot vat met vet. Zo'n gast een volle hand vet, zegt tegen die ander; 'moet je ruiken, dat spul is volgens mij bedorven..' hij ruiken, FLATS, volle hand vet in z'n gezicht.
Dat zou ik dus totaal niet grappig vinden.
Dat zijn meer vuile grapjes!!
pi_22755969
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 16:24 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

[..]

Mja dat vind ik geen humor... dat moeten ze mij echt niet flikken want dan krijg je een hijs.
pi_22756046
Gastronoombak-ontvetter, druivenontpitter, advocado-mesje!
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:12:43 #188
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_22885820
Zeker weer Fok-humor ofzo? Ik kan er niet om lachen
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:22:29 #189
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_22886002
quote:

Doe de grote maar

Die is écht goehoed
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_22886028
Sensilube vaginaal vocht?
En wordt het verkocht in potten? .
Whehehe....

Jij bent ook behoorlijk in de maling genomen .
Dat noemen ze in Nederland glijmiddel .
pi_22886128
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 18:27 schreef DonSauza het Sensilube verhaal:
Ge-wel-dig!
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:31:24 #192
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_22886185
quote:

Doe de grote maar

pi_22886506
collega had een nieuwe mercedes station, met z'on digitale sleutel (infrarood zendertje ofzo) om de deur open te doen. Hij was helemaal in de wolken van zijn mercedes. maar had er al wel wat technische problemen mee gehad.
wij dus op een middag de sleutel gejat en een stickertje voor het infrarood zendertje geplakt zodat (dachten we) hij de deur niet automatisch kon openen. die dag, liep hij naar de auto en het slot ging gewoon open. jammer.. iedereen weer terug naar zijn werkplek. tgotdat iemand na een halfuur hem nog steeds ziet staan. bleek nou?? dat zendertje was om de auto te starten! en niet voor het slot! hij had dus inmiddels de garage al gebeld en de sleepwagen was al onderweg.
hij was na de tijd niet erg blij met de grap
pi_22887433
Toen ik de eerste dag glazenhaler was in het cafe. Zegt de barman "Het is nu ff rustig, dus je moet ff naar de buren, kijken of daar nog glas van ons ligt".

Trapte ik natuurlijk niet in 8) , maar ik wist dat daar een heel leuk meisje aan het uitgaan was, dus toch maar ff gegaan
Saus, voor over de pasta
pi_22891542
Iemand die in de zorg werkte tegen een collega: Ga jij de menstruatiemeter eens halen......
In dezelfde instelling moest iemand medicijnen gaan halen, moest ze zogenaamd een pasje voor hebben, met pasfoto. Nee, de foto die ze had was niet goed, moest ze een speciale laten maken.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_23699252
Ze hebben mijn buitenmodulle van het weerstation in de vriezer gelegt, en ik had m zo goed verstopt buiten..

is mischien ook wel een leuke prank!
  woensdag 1 december 2004 @ 20:25:02 #197
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_23701750
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef Flamma_varga het volgende:
stagair alternatief het netwerkverkeer laten monitoren;
hij moest op de achterkant van de computerkast(oner bureau) kijken en wanneer het lichtje van de netwerkkaart ging knipperen werd er op het netwerk naar een site gegaan die niet mocht, of werd er op het netwerk ingehacket(hadden ze hem verteld)
wanneer het lampje knipperde moest hij zo snel mogelijk naar de serverruimte renne en op de switch kijken of er op dat moment bij poort 23 een lampje branden, hij moest het dan 1minuut volhouden en voor elke knippering een turfje zetten

je zag hem dan af en toe ook voorbij sprinten en halverwege de dag hebben ze gezegd dat hij wel kon ophouden omdat ze geoeg informatie hadden en kon hij 3 uurtjes eerder naar huis(het was toen uberrustig en er was nix te doen)
die gast had iets van 2 a4tjes volgeturft

Waanzinnig!
  woensdag 1 december 2004 @ 23:58:04 #198
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23704053
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 15:47 schreef rammes het volgende:
collega had een nieuwe mercedes station, met z'on digitale sleutel (infrarood zendertje ofzo) om de deur open te doen. Hij was helemaal in de wolken van zijn mercedes. maar had er al wel wat technische problemen mee gehad.
wij dus op een middag de sleutel gejat en een stickertje voor het infrarood zendertje geplakt zodat (dachten we) hij de deur niet automatisch kon openen. die dag, liep hij naar de auto en het slot ging gewoon open. jammer.. iedereen weer terug naar zijn werkplek. tgotdat iemand na een halfuur hem nog steeds ziet staan. bleek nou?? dat zendertje was om de auto te starten! en niet voor het slot! hij had dus inmiddels de garage al gebeld en de sleepwagen was al onderweg.
hij was na de tijd niet erg blij met de grap

dat klopt van die sleutel. Je ramt dat hele stuk plastik in het contakt slot en dan kan je hem starten.

Dat is tegen diefstal. Je kan dan wel het raam in gooien of de deur open maken. Maar het slot is digitaal en die kan je dus niet op je gemak open breken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 2 december 2004 @ 00:04:18 #199
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_23704196
Blikjes frisdrank voor je collega's uit de automaat halen en ze allemaal vantevoren schudden?
The Internets, I needs it..
  donderdag 2 december 2004 @ 00:07:20 #200
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23704271
quote:
Op donderdag 2 december 2004 00:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
Blikjes frisdrank voor je collega's uit de automaat halen en ze allemaal vantevoren schudden?

Nee je moet met een passer een HEEL klein gaatje maken. Als ze gaan drinken is het drup drup drup
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')