computerheldquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat is daar lollig aan ? klopt toch gewoon ? kleiner letterype == minder pagina's dus ook kleinere bestanden
vierkante gaatjesboor bestaat echtquote:Op donderdag 8 april 2004 10:07 schreef Rio het volgende:
[..]
Oh, kreeg je niet eens een banaan in je kont? Saai schip zeg...
Vierkante gaatjesboor is ook standaard. Of een fles droogwater.
hehehehehe die is leuk om maandag de helpdesk mee te grazen te nemenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:01 schreef sop het volgende:
als je weet dat iemand een fax-apparaat naast zijn bureau heeft staan, ff opbellen en zeggen dat er met spoed een fax aan komt. Zorg er in ieder geval door dat hij getriggerd is om bij de fax te gaan wachten. Hang op en stuur een kopie van een document met daarop een stropdas.
Bel vervolgens in paniek op en roep met een verstikkende of hij zijn faxapparaat uit kan zetten.
Had ijskoud een laboratorium PH meter gehaaldquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:02 schreef Ronald1903 het volgende:
Ooit in een supermarkt gewerkt:
We hebben een gast een halve dag laten zoeken voor een "yoghurt-tester", om de zuurgraad van de yoghurt te meten...
Fabrikant van electrische wagens, ken je de Man van de SRV nog? Die SRV wagens waren door spijkstaal gemaakt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:54 schreef Thomas B. het volgende:
wat is spijkstaal?
Of rode zinstickertjes.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:48 schreef Urnie het volgende:
Bij ons werden nieuwe medewerkers nog wel eens naar het magazijn gestuurd om een tubetje Zin te gaan halen...![]()
Dat is niet leuk. Dat is niet kansloos. Dat is in en in triest.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:58 schreef JesusThePimp het volgende:
Bij een fabriek waar ik af en toe in schoolvakanties ging werken, werkte ook een zwaar oversexte kerel. Serieus, hij kon echt over niets anders praten en had het de hele dag over zijn Duitse helm...anywayz...op een gegeven moment stonden we bij de plee te wachten totdat er eentje vrij kwam. Als eerste kwam de vrouw van de productiechef eraf, nadat zij weg is gelopen, loopt hij naar de plee, knielt, en begint te ruiken aan de brilrand en roept: Aaaaah, lekker, het kutje van Anita!
Ik tripte hem best hard op dat moment.
Kop in de plee vasthouden en dan roepen: "ARE YOU READY FOR A COLD SURPRISE?!" en dan doortrekken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is niet leuk. Dat is niet kansloos. Dat is in en in triest.
Je had hem een goeie duw moeten geven. Dan was het nog een beetje leuk.
Das geen humor, das gewoon fucking triestquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:58 schreef JesusThePimp het volgende:
Bij een fabriek waar ik af en toe in schoolvakanties ging werken, werkte ook een zwaar oversexte kerel. Serieus, hij kon echt over niets anders praten en had het de hele dag over zijn Duitse helm...anywayz...op een gegeven moment stonden we bij de plee te wachten totdat er eentje vrij kwam. Als eerste kwam de vrouw van de productiechef eraf, nadat zij weg is gelopen, loopt hij naar de plee, knielt, en begint te ruiken aan de brilrand en roept: Aaaaah, lekker, het kutje van Anita!
Ik tripte hem best hard op dat moment.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:55 schreef MouseOver het volgende:
Het tomatenontpittertje is ook een klassieker
Wij lieten ze altijd de banden van de vorkheftruck oppompenquote:Op donderdag 8 april 2004 11:23 schreef Kogando het volgende:
Bij de Gamma lieten ze nieuwkomers een strijkijzer zoeken om de meetlinten mee te strijken..
Dat is een tomatenontpittertje en dichte gaatjespan ineenquote:Op zondag 10 oktober 2004 03:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Is dat een ehm tomatenontpittertje?
LOLquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:27 schreef DonSauza het volgende:
In een kledingwinkel moet je altijd de rekken waar de hangers aanhangen insmeren met bijenwas.
Daardoor schuift het beter en maakt het niet zo'n herrie.
Nu hadden wij dus ook een stageloopster en die hebben we wijsgemaakt dat daar sensilube (vaginaal vocht) op moest.
Ze wist dus niet dat het vaginaal vocht was dus we zeiden tegen haar dat ze het wel bij de trekpleister kon krijgen, btw: neem maar de grootste pot mee
Zei daar mooi vragen (lange rij achter haar)
Wilt u de grote of de kleine?
Doe de grote maar
En ze zei later nog: ik begreep al niet waarom iedereen zo raar keek en waarom de kassiëre zo'n kleur kreeg![]()
whahaquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:27 schreef DonSauza het volgende:
In een kledingwinkel moet je altijd de rekken waar de hangers aanhangen insmeren met bijenwas.
Nu hadden wij dus ook een stageloopster en die hebben we wijsgemaakt dat daar sensilube (vaginaal vocht) op moest.
Ze wist dus niet dat het vaginaal vocht was dus we zeiden tegen haar dat ze het wel bij de trekpleister kon krijgen, btw: neem maar de grootste pot mee
Doe de grote maar
En ze zei later nog: ik begreep al niet waarom iedereen zo raar keek en waarom de kassiëre zo'n kleur kreeg![]()
Dag drie: wil je deze kruiwagen ff laten smeren met kuitenvet? Ik zie mezelf nog met die kruiwagen lopenquote:Op zaterdag 17 april 2004 02:03 schreef Deuf het volgende:
Ooievaars-kuiten-vet en een aardbeienschil mesje ben ik wel eens voor op pad gestuurd.
Dat zou ik dus totaal niet grappig vinden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:24 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ook een keer op een schip gewerkt en toen moest de schroefas nog met de hand van vet voorzien worden. Groot vat met vet. Zo'n gast een volle hand vet, zegt tegen die ander; 'moet je ruiken, dat spul is volgens mij bedorven..' hij ruiken, FLATS, volle hand vet in z'n gezicht.
Mja dat vind ik geen humor... dat moeten ze mij echt niet flikken want dan krijg je een hijs.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:24 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Ook een keer op een schip gewerkt en toen moest de schroefas nog met de hand van vet voorzien worden. Groot vat met vet. Zo'n gast een volle hand vet, zegt tegen die ander; 'moet je ruiken, dat spul is volgens mij bedorven..' hij ruiken, FLATS, volle hand vet in z'n gezicht.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:27 schreef DonSauza het volgende:
Doe de grote maar
Ge-wel-dig!quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:27 schreef DonSauza het Sensilube verhaal:
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:27 schreef DonSauza het volgende:
Doe de grote maar
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef Flamma_varga het volgende:
stagair alternatief het netwerkverkeer laten monitoren;
hij moest op de achterkant van de computerkast(oner bureau) kijken en wanneer het lichtje van de netwerkkaart ging knipperen werd er op het netwerk naar een site gegaan die niet mocht, of werd er op het netwerk ingehacket(hadden ze hem verteld)
wanneer het lampje knipperde moest hij zo snel mogelijk naar de serverruimte renne en op de switch kijken of er op dat moment bij poort 23 een lampje branden, hij moest het dan 1minuut volhouden en voor elke knippering een turfje zetten
je zag hem dan af en toe ook voorbij sprinten en halverwege de dag hebben ze gezegd dat hij wel kon ophouden omdat ze geoeg informatie hadden en kon hij 3 uurtjes eerder naar huis(het was toen uberrustig en er was nix te doen)
die gast had iets van 2 a4tjes volgeturft
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:47 schreef rammes het volgende:
collega had een nieuwe mercedes station, met z'on digitale sleutel (infrarood zendertje ofzo) om de deur open te doen. Hij was helemaal in de wolken van zijn mercedes. maar had er al wel wat technische problemen mee gehad.
wij dus op een middag de sleutel gejat en een stickertje voor het infrarood zendertje geplakt zodat (dachten we) hij de deur niet automatisch kon openen. die dag, liep hij naar de auto en het slot ging gewoon open. jammer.. iedereen weer terug naar zijn werkplek. tgotdat iemand na een halfuur hem nog steeds ziet staan. bleek nou?? dat zendertje was om de auto te starten! en niet voor het slot! hij had dus inmiddels de garage al gebeld en de sleepwagen was al onderweg.![]()
hij was na de tijd niet erg blij met de grap
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
Blikjes frisdrank voor je collega's uit de automaat halen en ze allemaal vantevoren schudden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |