abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 april 2004 @ 17:33:42 #76
79871 Poppetjuh
Pas op! Ik pop!
pi_18304659
Vierkante gatenzaag op moeten halen tijdens vakantie baan. Hele middag in de kroeg gezeten aan het eind van de dag gemeld dat ik hem niet kon vinden. :-)

Later bij diezelfde man, terwijl hij een vrij ingewikkeld 'ding' uit elkaar aan het halen was, een zooi schroeven en boutjes en troep bij de onderdelen gedaan. Toen moest hij hem weer in elkaar zetten en hij hij dus het één en ander over. Altijd grappig.

Ow, en "Korrelschroefjes" schijnen ook hilarisch te zijn...
  vrijdag 9 april 2004 @ 17:37:13 #77
37999 pluisjebol
uuuhhhmm.....tja..........
pi_18304727
vierkante gaatjes boor, is vaak gebruikt, nouja gebruikt me vader bij nieuwe gezichten en op werk wordt altijd bij nieuwelingen het plintentrapje gebruikt
Of wil je even het recept zoeken hoe je ook al weer water kookt...

maar is wel dat echt iedereen er in trapt ja
love me for what I am, Don't hate me for what i'm not
  vrijdag 9 april 2004 @ 17:43:54 #78
44818 Scatty
nima Sana in Corpore Sano
pi_18304851
of iemand op pad sturen voor hemelhaakjes
of een rolletje waterlijn

wat ook leuk is om iemand op pad sturen voor bitjes,
me vaders vriendin ging een computerwinkel in en vroeg om een bitje. (computer bytes )
maar we bedoelde dus bitjes voor een boormachine
There is no place like 127.0.0.1
  vrijdag 9 april 2004 @ 18:33:28 #79
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_18305731
En mocht je het door hebben dat je in de maling genomen word om iets te halen, gewoon de hele dag wegblijven, en de volgende dag zeggen dat je de hele dag hebt gezocht maar het nergens kon krijgen, toch mooi zo en dagje vrij.
Copyright 31 January 1693
Van leven ga je dood, dood dus niet je leven maar leef en laat leven het duurt maar even.
Make Love not War.
pi_18306245
haha dit is inderdaad een leuk topic.
Heb op 1 april een grapje met collegaatje uitgehaald.
We bestellen namelijk altijd broodje op Donderdag en zij besteld altijd een 1/2 liter karnemelk.
Dus ik belde haar vlak voor de pauze op dat de broodjeszaak had gebeld met de mededeling dat haar karnemelk zuur was en niet mee zou komen.
Ze reageerde toen best lauw maar toen de broodjes kwamen en ze in de tas keek was ze best verbaasd dat toch die karnemelk er bij zat.
Dus we zeiden al tegen haar dat ze maar eerst even moest ruiken en niet gelijk maar moest gaan drinken en dat zou ze wel doen.
Wel zei ze nog dat het pakje wel koud was enzo en ook de houdbaarheidsdatum was zeer ok.
Goed dus ik naar boven om te lunchen en zij ging in de rokersruimte zitten eten.
Komt op een gegeven moment m'n andere collegaatje naar boven helemaal slap van het lachen wat bleek nou het andere collegaatje had haar karnemelk weggegooid om dat hij zuur was!!!!!!!

Uiteraard hebben we bijna de 1e 2 uur als we er al aan dachten helemaal blauw gelegen van het lachen en tot op de dag van vandaag blijft ze stug volhouden dat die karnemelk niet goed meer was.
  zondag 11 april 2004 @ 19:27:36 #81
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_18351378
quote:
Op donderdag 8 april 2004 11:23 schreef Kogando het volgende:
Bij de Gamma lieten ze nieuwkomers een strijkijzer zoeken om de meetlinten mee te strijken..
hmm das een nieuwe die ken ik niet? met de stelling zeker dat anders de meetlintjes gaan kromtrekken door de warmte
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_18351743
Een tijdje terug heb ik een collega eens een mail gestuurd waarin ik hem vroeg contact op te nemen met Dhr. E.F.te Ling met daarbij het telefoonnummer van de Efteling. Mijn collega belde de vrijwel meteen met de "klant", bij de Efteling hadden ze de grap meteen door en vroegen hem wat hij las als hij E.F. te Ling langzaam op las.. Zijn antwoord was klootzak..en hing op .
pi_18352787
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:29 schreef MarkyB het volgende:
of bougievonkjes
Nou jaaa zeg. Jullie doen niet liev
  zondag 11 april 2004 @ 20:32:56 #84
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_18352880
quote:
Op zondag 11 april 2004 19:45 schreef Mr.Dre het volgende:
Een tijdje terug heb ik een collega eens een mail gestuurd waarin ik hem vroeg contact op te nemen met Dhr. E.F.te Ling met daarbij het telefoonnummer van de Efteling. Mijn collega belde de vrijwel meteen met de "klant", bij de Efteling hadden ze de grap meteen door en vroegen hem wat hij las als hij E.F. te Ling langzaam op las.. Zijn antwoord was klootzak..en hing op .
Dan vind ik het leuker om een briefje bij je collega op zijn bureau te leggen met de tekst:
Wil je meneer de Beer even terugbellen?
En dan het tel. nummer van Artis er bij schrijven
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_18354529
quote:
Op zondag 11 april 2004 20:28 schreef Bougievonkje het volgende:

[..]

Nou jaaa zeg. Jullie doen niet liev
Ik ook van jou hoor...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_18465411
In de supermarkt bij ons vertellen we nieuwelingen altijd dat het nieuwe toiletpapier en papieren zakdoekjes helemaal achter in t vak moet omdat het oudste eerst verkocht moet worden ivm de datum (fifo )

Ook is t natuurlijk hilarisch om een nieuweling de ruiten van de diepvrieskasten te laten schoonmaken met water en een doekje
pi_18465927
Ooit een keer de zoon van de directeur, die vakantiewerk deed, naar een adres gestuurd om stootrubbers te laten halen. Het adres was een bordeel.
De zoon kon er niet zo om lachen, zijn vader en de rest van de collega's wel.

Ook in het verre verleden samen met vrouwelijke collega de baasopgegeven voor 50 pop of een enveloppe.
De vrouwelijke collega toen een paar weken later door een vriend laten bellen met de mededeling dat het voor de radio zou komen. Bewust gewacht tot de baas er niet was. De vriend zou dan zeggen dat zij maar voor de radio moest komen. Eerst wou ze zich ziek melden maar dat mocht niet. Toen heeft ze zich in het toilet opgesloten en tot 14.00 uur is ze niet meer terug gekomen.
(Later toch door de echte Tom Mulder gebeld en haar baas heeft toen meegespeeld). Alle andere collega's kenden het verhaal; en lagen dubbel.

Tot slot naast de bougievonkjes nog een oude: even een blikje expansievet halen.
  vrijdag 16 april 2004 @ 18:00:10 #88
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_18472413
OK, vandaag weer eentje aan een select gezelschap aan collega's rondgestuurd: De server begint behoorlijk vol te raken, dus of ze aub alle documenten van vorig jaar en ouder in een kleinere lettergrootte wilden zetten (8 ipv 12) om zo ruimte te besparen. Enkelen vroegen me of ik een methode wist om meerdere documenten in één keer te doen. Gelukkig hadden sommigen het ook door.

Een collega van me (Hoofd abonnementenadministratie) was het zo zat dat vaak bij de verkoop van advertenties gratis abo's worden uitgedeeld (om maar die advertentie verkocht te krijgen) dat ze vandaag een mailtje rondstuurde dat iemand een bedrijfsabonnement had genomen en dat zij hem gelijk een gratis kleurenadvertentie in dat tijdschrift had aangeboden. De salesafdeling was gelijk over de rooie. Erg grappig.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
  vrijdag 16 april 2004 @ 18:09:15 #89
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18472542
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:48 schreef boomsma het volgende:
Ooit een keer de zoon van de directeur, die vakantiewerk deed, naar een adres gestuurd om stootrubbers te laten halen. Het adres was een bordeel.
De zoon kon er niet zo om lachen, zijn vader en de rest van de collega's wel.

Ook in het verre verleden samen met vrouwelijke collega de baasopgegeven voor 50 pop of een enveloppe.
De vrouwelijke collega toen een paar weken later door een vriend laten bellen met de mededeling dat het voor de radio zou komen. Bewust gewacht tot de baas er niet was. De vriend zou dan zeggen dat zij maar voor de radio moest komen. Eerst wou ze zich ziek melden maar dat mocht niet. Toen heeft ze zich in het toilet opgesloten en tot 14.00 uur is ze niet meer terug gekomen.
(Later toch door de echte Tom Mulder gebeld en haar baas heeft toen meegespeeld). Alle andere collega's kenden het verhaal; en lagen dubbel.

Tot slot naast de bougievonkjes nog een oude: even een blikje expansievet halen.
pi_18472639
Vanmiddag hebben ze mij in een spoelbak gehouden met drie man.Zeiknat :|
pi_18472697
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:40 schreef Piro het volgende:
Ik wist niet dat fotowinkels ook aan de plintenladder deden.
Meestal ook niet. We hebben wel een keer een nieuwe collega naar een filiaal gestuurd om even wat sluitergordijn op te halen omdat we zelf niks meer hadden. Heeft die middag, was veel te warm eigenlijk dus rustig in de winkel, een leuk stukje rondgefietst
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_18483129
Ik moest is van mijn baas een Spijkerzeef gaan halen

Stond ik daar
  zaterdag 17 april 2004 @ 01:59:10 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18483218
Dhr zeehond terug bellen en dan het nummer geven van een dierentuin

Maar wat leuker was.
Een collega van me had een nieuwe auto gekocht. Trots dat hij was. Dus op een gegeven moment heeft m,n baas de sleutels te pakken gekregen van die auto. En van een andere auto die er naast stond van een andere collega.

En we hebben die auto,s een straat of 4 verder op gezet. Die collega,s helemaal in paniek. Politie gebeld Politie komt ook nog eens

En WTF de auto,s staan gewoon voor de deur. HEbben we nog een boete voor gehad ook
Maar we hebben ons kapot gelaggen. Want ze gingne de agenten overtuigen dat die auto,s ECHT weg waren.

En ze probeerde onder die boete uit te komen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:03:21 #94
3287 Deuf
Begin de dag met een dansje
pi_18483273
Ooievaars-kuiten-vet en een aardbeienschil mesje ben ik wel eens voor op pad gestuurd.
Imagine
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:13:29 #95
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18483399
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:03 schreef Deuf het volgende:
Ooievaars-kuiten-vet
Ik ook. Heb er 4 uur over gedaan *(
Teminste dat denken ze. Ik zat lekker in de zon met een bekende van me
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_18483461
bij een echt dom iemand, een printje sturen met een mannetje erop die zegt:
'laat me eruit, haal de bovenkant er alsjeblieft vanaf zodat ik wegkan'

zaterdag 17 april 2004 @ 02:19:38 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18483494
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:17 schreef Markster het volgende:
bij een echt dom iemand, een printje sturen met een mannetje erop die zegt:
'laat me eruit, haal de bovenkant er alsjeblieft vanaf zodat ik wegkan'

Hahahah meesterlijk

Scheur de bovenkant er af is leuker
pi_18483901
Als eerste jaars verpleegkundige weg gestuurd voor een penisklem maat xl ( ze hadden alleen nog maar een L ) En als ik dan toch onderweg was, of ik bij de apotheek anti-oxidantencreme en anti oedeem creme wilde meenemen.

Ach ja wat doe je dan als onschuldig beginnend zustertje in opleiding............

voel me nog steeds zo ongelofelijk dom
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  zaterdag 17 april 2004 @ 03:17:18 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18483985
* ook_gek troost marbe
pi_18486253
haakse schroeven hebben ze ook bij geen enkele bouwmarkt
Pffff... moeilijk man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')