hmm das een nieuwe die ken ik niet? met de stelling zeker dat anders de meetlintjes gaan kromtrekken door de warmtequote:Op donderdag 8 april 2004 11:23 schreef Kogando het volgende:
Bij de Gamma lieten ze nieuwkomers een strijkijzer zoeken om de meetlinten mee te strijken..
Nou jaaa zeg. Jullie doen niet lievquote:Op woensdag 7 april 2004 20:29 schreef MarkyB het volgende:
of bougievonkjes
Dan vind ik het leuker om een briefje bij je collega op zijn bureau te leggen met de tekst:quote:Op zondag 11 april 2004 19:45 schreef Mr.Dre het volgende:
Een tijdje terug heb ik een collega eens een mail gestuurd waarin ik hem vroeg contact op te nemen met Dhr. E.F.te Ling met daarbij het telefoonnummer van de Efteling. Mijn collega belde de vrijwel meteen met de "klant", bij de Efteling hadden ze de grap meteen door en vroegen hem wat hij las als hij E.F. te Ling langzaam op las.. Zijn antwoord was klootzak..en hing op.
Ik ook van jou hoor...quote:Op zondag 11 april 2004 20:28 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
Nou jaaa zeg. Jullie doen niet liev
quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:48 schreef boomsma het volgende:
Ooit een keer de zoon van de directeur, die vakantiewerk deed, naar een adres gestuurd om stootrubbers te laten halen. Het adres was een bordeel.
De zoon kon er niet zo om lachen, zijn vader en de rest van de collega's wel.
Ook in het verre verleden samen met vrouwelijke collega de baasopgegeven voor 50 pop of een enveloppe.
De vrouwelijke collega toen een paar weken later door een vriend laten bellen met de mededeling dat het voor de radio zou komen. Bewust gewacht tot de baas er niet was. De vriend zou dan zeggen dat zij maar voor de radio moest komen. Eerst wou ze zich ziek melden maar dat mocht niet. Toen heeft ze zich in het toilet opgesloten en tot 14.00 uur is ze niet meer terug gekomen.
(Later toch door de echte Tom Mulder gebeld en haar baas heeft toen meegespeeld). Alle andere collega's kenden het verhaal; en lagen dubbel.
Tot slot naast de bougievonkjes nog een oude: even een blikje expansievet halen.
Meestal ook niet. We hebben wel een keer een nieuwe collega naar een filiaal gestuurd om even wat sluitergordijn op te halen omdat we zelf niks meer hadden. Heeft die middag, was veel te warm eigenlijk dus rustig in de winkel, een leuk stukje rondgefietstquote:Op woensdag 7 april 2004 20:40 schreef Piro het volgende:
Ik wist niet dat fotowinkels ook aan de plintenladder deden.
Ik ook. Heb er 4 uur over gedaan *(quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:03 schreef Deuf het volgende:
Ooievaars-kuiten-vet
Hahahah meesterlijkquote:Op zaterdag 17 april 2004 02:17 schreef Markster het volgende:
bij een echt dom iemand, een printje sturen met een mannetje erop die zegt:
'laat me eruit, haal de bovenkant er alsjeblieft vanaf zodat ik wegkan'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |