dat zijn de verticale voegen tussen bijvoorbeeld de tegels in je badkamerquote:Op woensdag 7 april 2004 20:36 schreef Piro het volgende:
Portier: legt eens uit?
En TradeMarkie, wat de neuk zijn stootvoegjes?
omfgLMAOROFLOLquote:Op donderdag 8 april 2004 11:01 schreef Werewolf het volgende:
Ook wel eens iets grappigs gehoord van een vriend van mij.
Hij werkte bij een grote vishandel en werd met een emmer sop en een dweil het magazijn in gestuurd om daar te gaan dweilen.
Alleen dat ging niet zo makkelijk in 15 graden onder 0![]()
Damn altijd die stagiaires he....quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef Flamma_varga het volgende:
stagair alternatief het netwerkverkeer laten monitoren;
- heel verhaal -
die gast had iets van 2 a4tjes volgeturft
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef Flamma_varga het volgende:
stagair [cut]
had iets van 2 a4tjes volgeturft
hehe jah die haddenw e ook in de klas , gozer die mocht 1maand lang kasten(van die halve ikea dingen) in elkaar zettenquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:26 schreef coz het volgende:
na een maand![]()
![]()
(dus nog niet doorhebben dat de ledjes op een nic dingen aangeven over dat nic..niet weten wat een switch is etc.etc. .. valt me mee dat ie kon turven)
gezzoes
wat een noob zeg
maar wel beter dan het verhaal wat ik hoorde van leraar over iemand van zijn stage afgeplukt na 3 weken schilderen ... (op zich nix mis mee als stage maar niet als ict-er)
hehe neej het waren dus meerdere kasten(aantal weetikniet zullene r wel stuk of 100 geweest zijn toen hij er goenoeg van hadquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:41 schreef coz het volgende:
nou weet ik dat die handleidingen bij de ikea lastig zijn maar om daar nou een maand over te doen
snap ook niet dat die mensen na 1 (halve) dag niet al zeggenen schuif die kast ff ergens waar de zon niet schijnt ..
allround ok maar dan zie je ze toch wel flying allround your head .. (beide partijen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |