abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 april 2004 @ 13:44:23 #51
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_18273494
Wij hebben een collega es een keer naar een ander café gestuurd om batterijen te halen voor ons koffiezetapparaat (zo'n grote installatie, die overduidelijk gewoon op het net zit aangesloten). Daar aangekomen werd ie doorgestuurd naar de volgende, en zo 5 cafés verder.. Toen hij terugkwam (nadat alle cafés ons gebeld hadden) lagen we heelemaal in een scheur natuurlijk..

De Gizmo-olie (Gizmo = apparaatje om bestellingen door te sturen van terras naar computer, waar ofcourse geen olie voor is) heb ik naar moeten zoeken toen ik n00b was.. Maar toen ik in de gaten had dat ik gedold werd (de baas lachte iets te hard, terwijl ie ook in het magazijn was) hebben we ff snel een etiket voor Gizmo Olie gemaakt en die op een flesje chocosaus geplakt.. Ze waren helemaal verbaasd toen ik vol trots naar boven kwam De baas en ik hebben vreeeselijk lol gehad..
  donderdag 8 april 2004 @ 18:56:51 #52
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_18281410
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:36 schreef Piro het volgende:
Portier: legt eens uit?
En TradeMarkie, wat de neuk zijn stootvoegjes?
dat zijn de verticale voegen tussen bijvoorbeeld de tegels in je badkamer
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  donderdag 8 april 2004 @ 19:55:01 #53
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_18282775
Wat ook een hele flauwe grap is:

Wij hebben bij ons op het werk 3 heftrucks rijden, 2 electrische en 1 diesel. Als je dan 1 van die 2 aan de lader zet aan het eind van de dag ff aan een collega die er nog niet zo lang werkt vragen of hij de diesel ff aan de lader wil zetten.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  donderdag 8 april 2004 @ 22:55:09 #54
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_18287920
quote:
Op donderdag 8 april 2004 11:01 schreef Werewolf het volgende:
Ook wel eens iets grappigs gehoord van een vriend van mij.
Hij werkte bij een grote vishandel en werd met een emmer sop en een dweil het magazijn in gestuurd om daar te gaan dweilen.

Alleen dat ging niet zo makkelijk in 15 graden onder 0
omfgLMAOROFLOL

oh dat duurde ff voordat ik bijkwam
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 8 april 2004 @ 23:03:50 #55
90061 coz
pi_18288161
overigens

de doorspoelmeter op de wc ...
(ik vondt hem zelf vrij obvious toen ik dat hoorde)
van de personeels wc en de gasten

&

van cafe naar cafe dat de rode-oranjebitter op is
Hehe
ze doen allemaal mee hoor --edit de cafes iig --
  donderdag 8 april 2004 @ 23:09:07 #56
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_18288284
soms wel, behalve wanneer de baas in de buurt komt
To Live and Die in LA
pi_18288303
de secretaresse ammereetzia's laten bestellen bij de bloemist voor die jarige collega :)

lachen topic overigens!!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  donderdag 8 april 2004 @ 23:17:48 #58
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_18288548
Een newbie vragen of ie een boor wil halen dat vierkante gaten boort.

Of je kan een andere newbie vragen of hij/zij een transformator met houten kernen wil gaan halen.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  donderdag 8 april 2004 @ 23:37:36 #59
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_18289072
hahhahhaha, een houten kern in een transformator

Ik heb mijn vriendin eens weggestuurd voor een eiersnijer en op de een of andere manier kon ze hem NIET vinden

Worden die dingen niet meer gemaakt ofzo?
  donderdag 8 april 2004 @ 23:39:11 #60
85784 karper
vissen is me handelsmerk
pi_18289106
tuurlijk wel, vol op nog.

iemand weg sturen voor de gonac glazen lijm of je weg laten sturen voor bieslook takken
  donderdag 8 april 2004 @ 23:40:13 #61
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18289135
Bieslooktakken.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  MOL-held vrijdag 9 april 2004 @ 03:14:22 #62
44635 XMN8R
mag dat?
pi_18292167
Ik heb een paar jaar op de afdeling Bezwaar & Beroep gewerkt. Op de gehele divisie was het aan het einde van het jaar altijd stress om alle dossiers op tijd af te krijgen, en ons Hoofd ging dan op oorlogspad om medewerkers uit te kafferen die niet hard genoeg te werken. Uiteraard mochten er dus ook geen kerst-festiviteiten (ontbijtje ofzo) georganiseerd worden; de productie ging voor.

Maar natuurlijk heeft B&B altijd tijd voor een grap! Er werd een mailtje gestuurd naar alle medewerkers, dus ook gewoon naar het Hoofd want als je het doet, moet je het goed doen: een paar dagen voor Kerst was het weer "Landelijke Bezwaar en Beroep-dag". Vergelijkbaar met de Landelijke Secretaresse-dag (en het Hoofd had echt een DRAAK van een secretaresse) konden de overige medewerkers van de divisie dan kadootjes geven aan de altijd-hard-werkende medewerkers van B&B. Er zouden hapjes en drankjes klaarstaan en de juristen werden allemaal vrijgemaakt en hoefden die dag niet naar rechtzittingen zodat ze alle 25 aanwezig konden zijn.

De hele afdeling had de grootste lol en we kregen binnen de kortste keren de meest vrolijke replies. Het Hoofd las nooit zijn email, maar een paar dagen later vraagt de chef-administratie heel onnozel na een overleg aan het Hoofd of hij nog van plan was om naar de Landelijke Bezwaar & Beroep-dag te gaan!!!! Binnen 2 minuten kon ik op zijn kantoor komen... hoe ik het in mijn hoofd haalde om zoiets te organiseren! Het was druk! Er was geen tijd! Alles moest af!

Ik herhaalde meerdere malen dat het maar een grap was; er waren geen hapjes en al helemaal geen drankjes, we verwachtten geen kadootjes en de juristen werden gewoon op pad gestuurd. Maar dat drong niet tot hem door, zijn ogen spuwden vuur! Toen liep hij naar zijn secretaresse (die draak) en vroeg wat zij dacht toen ze het mailtje las. Gelukkig zei ze dat ze gelijk door had gehad dat het een grap was, en dat was ook de enige keer dat ik haar wel kon zoenen, want toen geloofde hij het pas. Er werd niet gelachen en ik kon weer aan het werk... liefst zo snel mogelijk. Ik was nog nét niet ontslagen .
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  vrijdag 9 april 2004 @ 03:33:41 #63
85635 u2petre
ik zie dubbel en dwars
pi_18292268
op mijn werk moetn we zogenoemde flippo's schoonmaken, dat zijn plastic schijven die achteraan een rol ham(vlees ja) zitten waardoor de rol netjes in plakjes gesneden word, dat zijn er dus nogal veel. en de newbies laten we ze altijd tellen en dan komt de baas lang.... hoor je hem zeggen "ik heb 324 flippo's schoongemaakt" baas:"ja en?" hahaha wij in een deuk!
  vrijdag 9 april 2004 @ 10:25:26 #64
42486 redted
Pinball-Wizard
pi_18294304
Er was op de bouw eens een nieuwe vent die hadden ze verteld dat hij de duimstokken moest laten ijken op het gemeentehuis.
Hij op weg met zo'n 10 duimstokken, die lui al lachen. Na een half uurtje komt hij terug, haalt een lading gebroken duimstokken uit zijn tas en zegt: "Allemaal afgekeurd, behalve die van mj".
Ik denk niet dat ze die grap nog eens gaan uithalen
pi_18301272
Ik heb geen grove dingen gedaan, maar wel kleine grapjes uitgehaald

Zo hebben we hier een prachtig mooi wit mededelingenbord waar ik een keer een afbeelding van een collega op had gehangen die ik in Photoshop verbouwd had. Ik had nl. zijn hoofd op een zwijn gephotoshopt (zo'n heel dik hangbuikzwijntje). Mijn baas kwam toen 2 collega's met pauze waren, binnengewandeld en ging kijken wat er op het bord hing. Hij stond het een tijdje te bestuderen en liep toen met een chagerijnig hoofd weer naar boven. Hij heeft niks gezegd maar ik denk dat hij wel een vermoeden had wie het gedaan had, gezien ik en mijn zus de enige aanwezigen op de studio waren.

Of terwijl iedereen met pauze was, de bureaubladachtergronden op alle computers veranderen naar een prachtige plaat met een debiele tekst erbij van Gerard Joling (met tekst: mijn hartje gaat sneller kloppen en dat komt door jou), Benny Neyman (met tekst:ik zou je willen vragen of je het met me zou willen wagen maar ik weet niet hoe enz., Alan Partridge in een foute glimmende boxershort met tekst die er al bijstond toen ik deze wallpaper van i'net plukt (Shall I lapdance for you). Ben toen ook al bijna gesnapt door mijn baas, want die gng ineens de mail bekijken achter de computer van een collega. Gelukkig had ik daarvoor het mailvenster heel groot over het beeldscherm heen uitgetrokken, zodat hij goed de achtergrond bedekte.

Er stond een prullenbak met rottend vreten ergens naast me en het stonk echt enorm. Dus ik riep al toen een collega aan kwam lopen: "Niet de prullenbak opendoen!" maar hij was nogal traag van begrip en luistert nogal slecht, dus hij trok hem toch open om er zelf achter te komen hoe erg het stonk. Dus toen heb ik op een gegeven moment toen hij even weg was, de prullenbak onder zijn bureau gezet met een dingetje ertussen zodat hij open zou blijven staan. Dus hij zegt op een gegeven moment nietsvermoedend: "Wat stinkt het hier", maar toen heb ik het maar gezegd want de lucht begon mijn kant op te komen.

Ik heb ook een keer samen met mijn zus alle bureauspullen van een collega vastgeplakt aan zijn bureau, waaronder ook zijn glas water, in de hoop dat deze over hem heen zou vallen wanneer hij deze zou gaan optillen.

Een grapje op zijn tijd kan geen kwaad
  vrijdag 9 april 2004 @ 15:51:23 #66
90061 coz
pi_18302368
BOFH

http://bofh.ntk.net/Bastard.html

tikkie erger maar valt bijna onder "humor" op de werkvloer

....{cut}
"And if that happened, your data would be compromised, wouldn't it?"
"Uhh, yes, I suppose it would"
"So in other words, if two people have the password to an account, the security of it is at least halved, isn't it?"
"Yes, I suppose you're right"
"Of course I am, I'm the *OPERATOR*. I'm not only right, I'm wrong if I want to be as well.."
"Uh.."
He doesn't know whether to agree or not. Wimp.
"Now," I say, breaking the tension "I'll change your password for you"
"Ok, thanks"
"No worries. Bye now"
"B. >click<"
They ring back
"You didn't tell me my password!"
"Of course I didn't. We already agreed that two people knowing the password is less secure than one, didn't we?"
"Well, yes, but..."
"No buts, security is security, off you go..."

[ Bericht 73% gewijzigd door coz op 09-04-2004 16:05:42 ]
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:02:02 #67
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_18302613
Tja, als we over de afdeling dom maar leuk gaan hebben, we hebben een keer emmer met grafietpoeder boven op een deur gezet, leuk effect, collega kwam als blanke de hal binnen en een seconde later was ie zo zwart als de pest
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:04:04 #68
90845 Flamma_varga
Rookworst -r is Ookworst!
pi_18302659
stagair alternatief het netwerkverkeer laten monitoren;
hij moest op de achterkant van de computerkast(oner bureau) kijken en wanneer het lichtje van de netwerkkaart ging knipperen werd er op het netwerk naar een site gegaan die niet mocht, of werd er op het netwerk ingehacket(hadden ze hem verteld)
wanneer het lampje knipperde moest hij zo snel mogelijk naar de serverruimte renne en op de switch kijken of er op dat moment bij poort 23 een lampje branden, hij moest het dan 1minuut volhouden en voor elke knippering een turfje zetten

je zag hem dan af en toe ook voorbij sprinten en halverwege de dag hebben ze gezegd dat hij wel kon ophouden omdat ze geoeg informatie hadden en kon hij 3 uurtjes eerder naar huis(het was toen uberrustig en er was nix te doen)
die gast had iets van 2 a4tjes volgeturft
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:10:45 #69
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_18302808
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef Flamma_varga het volgende:
stagair alternatief het netwerkverkeer laten monitoren;
- heel verhaal -
die gast had iets van 2 a4tjes volgeturft
Damn altijd die stagiaires he....
Sappig !!
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:11:10 #70
90061 coz
pi_18302819
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef Flamma_varga het volgende:
stagair [cut]
had iets van 2 a4tjes volgeturft

leuk ... maar beetje jammer van die stagiair dat ie erin trapte ... niet een erg goed goede opleiding gehad zeker

(bedoel dus dat je een niet ict-er dit nog wel kan laten doen maar een ict student zou beter moeten weten)
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:13:59 #71
90845 Flamma_varga
pi_18302887
klopt hij liep ook al maantje stage en ze hadden wel door dat ie er niet gek veel van af wist als systeembeheer
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:26:42 #72
90061 coz
pi_18303141
na een maand
(dus nog niet doorhebben dat de ledjes op een nic dingen aangeven over dat nic..niet weten wat een switch is etc.etc. .. valt me mee dat ie kon turven )

gezzoes
wat een noob zeg

maar wel beter dan het verhaal wat ik hoorde van leraar over iemand van zijn stage afgeplukt na 3 weken schilderen ... (op zich nix mis mee als stage maar niet als ict-er )
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:31:09 #73
90845 Flamma_varga
pi_18303225
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 16:26 schreef coz het volgende:
na een maand
(dus nog niet doorhebben dat de ledjes op een nic dingen aangeven over dat nic..niet weten wat een switch is etc.etc. .. valt me mee dat ie kon turven )

gezzoes
wat een noob zeg

maar wel beter dan het verhaal wat ik hoorde van leraar over iemand van zijn stage afgeplukt na 3 weken schilderen ... (op zich nix mis mee als stage maar niet als ict-er )
hehe jah die haddenw e ook in de klas , gozer die mocht 1maand lang kasten(van die halve ikea dingen) in elkaar zetten
na maand klacht ingedient bij school, school ging verhaal halen zegt die stagebegeleider: Jah als icter moet je allround zijn
crap, some ppl
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:41:23 #74
90061 coz
pi_18303459
nou weet ik dat die handleidingen bij de ikea lastig zijn maar om daar nou een maand over te doen

snap ook niet dat die mensen na 1 (halve) dag niet al zeggen en schuif die kast ff ergens waar de zon niet schijnt ..

allround ok maar dan zie je ze toch wel flying allround your head .. (beide partijen )
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:46:10 #75
90845 Flamma_varga
pi_18303583
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 16:41 schreef coz het volgende:
nou weet ik dat die handleidingen bij de ikea lastig zijn maar om daar nou een maand over te doen

snap ook niet dat die mensen na 1 (halve) dag niet al zeggen en schuif die kast ff ergens waar de zon niet schijnt ..

allround ok maar dan zie je ze toch wel flying allround your head .. (beide partijen )
hehe neej het waren dus meerdere kasten(aantal weetikniet zullene r wel stuk of 100 geweest zijn toen hij er goenoeg van had

yeah je kan het overdruiven :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')