Kijk, je zoveelst poging om alleen je eigen, en die van je vriendjes, strategie te legitimeren. Als er een vergelijking bijgehaald wordt, waardoor je in het nauw gedreven wordt, maak je rare sprongen. Ik weet al genoeg, dafjedaf. Ga maar weer lekker verder studeren, je moet nog een hoop leren, meisje.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:01 schreef dafjedaf het volgende:
Ik snap de link niet met het schaarsgekleedheid vraagt om aanranding topic. Behalve dat het door hetzelfde piepkuiken gestart is.
Alsof jij dat bepaalt. Net als vroeger...dat de kerk het voor het zeggen had...hun woord was wet. Krijg je nou natte dromen over die tijd van onderdrukking en geestelijke mishandeling?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou ik vind dit nergens op slaan hoor. Jij probeert het zo te brengen dat je nog steeds jezelf veilig stelt. Als je vindt dat iemand op zijn of haar 14 klaar is voor seks, moet je over verdere leeftijdszaken niet zeuren. Klaar.
Wahahahahaha, wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kijk, je zoveelst poging om alleen je eigen, en die van je vriendjes, strategie te legitimeren. Als er een vergelijking bijgehaald wordt, waardoor je in het nauw gedreven wordt, maak je rare sprongen. Ik weet al genoeg, dafjedaf. Ga maar weer lekker verder studeren, je moet nog een hoop leren, meisje.
Natuurlijk...dat bepaal wel weer. Maar ik stamp het idee van re(li)gie wat jou voor ogen staat de grond in. Want zo was het vroeger. Jankerd.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:05 schreef FuifDuif het volgende:
Wonko, jij moet even ophouden zeg. Je zit over mij te zeiken, maar zelf stamp je religie de grond in zonder enig respect.
Ik wil alleen serieus weten waarom je je andere topic hier noemt, want ik zie het verband niet.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:05 schreef FuifDuif het volgende:
Kijk, je zoveelst poging om alleen je eigen, en die van je vriendjes, strategie te legitimeren. Als er een vergelijking bijgehaald wordt, waardoor je in het nauw gedreven wordt, maak je rare sprongen. Ik weet al genoeg, dafjedaf. Ga maar weer lekker verder studeren, je moet nog een hoop leren, meisje.
Hoe bedoel je dat ik mezelf veilig stel? Ik kom toch voor mijn mening uit??quote:Op woensdag 7 april 2004 20:03 schreef FuifDuif het volgende:
Nou ik vind dit nergens op slaan hoor. Jij probeert het zo te brengen dat je nog steeds jezelf veilig stelt. Als je vindt dat iemand op zijn of haar 14 klaar is voor seks, moet je over verdere leeftijdszaken niet zeuren. Klaar.
Ik beledig jou helemaal niet. Ik erger me gewoon dood aan die kleinerende toon van jou richting mij.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:08 schreef dafjedaf het volgende:
Ik wil alleen serieus weten waarom je je andere topic hier noemt, want ik zie het verband niet.
Is het teveel gevraagd om gewoon een net gestelde vraag te beantwoorden in plaats van mij iedere keer te beledigen?
Jij zegt tegen mij je moet nog een hoop leren meisje. Dat is zeker niet kleinerend???quote:Op woensdag 7 april 2004 20:09 schreef FuifDuif het volgende:
Ik beledig jou helemaal niet. Ik erger me gewoon dood aan die kleinerende toon van jou richting mij.
Eens kijken wat blindevink hiervan maakt.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:10 schreef Lucille het volgende:
Misschien eventjes wat info voor de TS: ook in landen waar niet of nauwelijks media is wordt er op jonge leeftijd geneukt. Onderzoeken hebben aangetoont dat het laten zien van seks op TV niet het moment van eerste seksuele contacten dramatisch naar beneden haalt. Het maakt alleen het onderwerp bespreekbaar. Met als gevolg dat kinderen beter weten hoe het in elkaar zit. Vandaar dat we in Nederland een redelijk laag percentage kinderzwangerschappen hebben. In tegenstelling tot preutse landen als de VS.
Toen ik 15 was (twintig jaar geleden) en mijn toenmalige vriendinnetje 14 prima sex gehad, of liever gezegd: de liefde bedreven. Da's heel iets anders dan die veertigjarige leraar die een ander meisje van 14 uit diezelfde klas neukte. Met die onzinnige redenering van jou trek je mij en die vent op één lijn.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus wil jij beweren dat je seks tussen twee 14 jarigen wel goedkeurt, maar seks tussen een 14 jarige en een 40 jarige niet? Ik vind dat een rare instelling. Geef eens een goed argument (want daar zijn jullie toch zo dol op) voor deze gedachte.
Klinkt beter als fuifduif met die onzin die hij uitkraamt.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:16 schreef dafjedaf het volgende:
Jij zei blinde vink![]()
He, wat is er mis met de naam FuifDuif (let op de kapitalen vriend).quote:Op woensdag 7 april 2004 20:19 schreef wonko het volgende:
[..]
Klinkt beter als fuifduif met die onzin die hij uitkraamt.
Wahahaha, vroeger...toen had je nog heel veel incest en bloedschande. Dat is lekker. En buiten relaties werd niet geneukt? Onzin, complete onzin. En Amerika is goed bezig met zijn preuts zijn zeg je? Wat is het percentage tienerzwangerschappen ook alweer in dat land?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:19 schreef FuifDuif het volgende:
Lucille,
Dat zijn waarschijnlijk onderzoeken met vergelijkingen van hetzelfde moment. Ik heb het voornamelijk over vroeger. In het eerdere Nederland, ten tijde van de verzuiling wel te verstaan, werd er wel degelijk alleen geneukt binnen huwelijken of misschien ook binnen vaste verkeringen. Losbandige seksualiteit werd door de sociale controle flink bestraft.
Overigens heb ik het niet zo Amerika, maar als het om het preutse gaat... Amerika is the number one!
En domko, wil je mij gewoon bij mijn naam noemen? Dank je.
Hahahahahahaha!!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:19 schreef FuifDuif het volgende:
In het eerdere Nederland, ten tijde van de verzuiling wel te verstaan, werd er wel degelijk alleen geneukt binnen huwelijken of misschien ook binnen vaste verkeringen.
Ik moet hier echt even hard om lachen. Volgens mij heb jij echt een heel verkeerd beeld van de seksualiteit in vroeger tijden. Je hebt zeker nooit de verhalen gehoord van meisjes die of tijdelijk het klooster in moesten om te bevallen, van de vele huwelijken die moetjes waren. Ja, de sociale controle was groot, maar dat betekende alleen maar dat de jongens en meisjes stiekum gingen neuken. Op plekken waar weinig toezicht was. Get real, ook voor de oorlog werd er geneukt op 14 en 15 jarige leeftijd, net als nu. Nee, niet iedereen, maar dat is nu ook nog steeds niet het geval. Als pubers willen neuken en er denken klaar voor te zijn dan doen ze het, sociale controle of niet.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:19 schreef FuifDuif het volgende:
Lucille,
Dat zijn waarschijnlijk onderzoeken met vergelijkingen van hetzelfde moment. Ik heb het voornamelijk over vroeger. In het eerdere Nederland, ten tijde van de verzuiling wel te verstaan, werd er wel degelijk alleen geneukt binnen huwelijken of misschien ook binnen vaste verkeringen. Losbandige seksualiteit werd door de sociale controle flink bestraft.
Overigens heb ik het niet zo Amerika, maar als het om het preutse gaat... Amerika is the number one!
En domko, wil je mij gewoon bij mijn naam noemen? Dank je.
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:51 schreef wonko het volgende:
Ga dan lekker met je CDA vriendjes en andere geloofsgestoorden die hun mening aan de rest van de wereld willen opdringen gezellig in een kamertje over hoe fijn het vroeger was en dat je toen nog gewoon je dochter kon neuken want god zag dat het goed was.
Balkenende... fanatiek?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:48 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, ik ben christen, maar dat is niet de reden dat ik op het CDA gestemd heb. Normaal stem ik PvdA. Maar ik vond dat Balkenende wel een gedreven man was op het gebied van moraalherstel. Lekker fanatiek die kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |