Gewoon neuken dus.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:19 schreef FuifDuif het volgende:
Met coïtus bedoel ik het inbrengen van de penis in de vagina van de vrouw.
En wie zegt dat kinderen geen seks met elkaar mogen hebben?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:26 schreef FuifDuif het volgende:
14 jarigen zijn nog kinderen. Voor diegenen die dit een leeftijd vinden voor seks, vinden het vast ook niet vreemd dat er dan gemeenschap plaatsvindt tussen een man van 40 en een meisje van 14 bijvoorbeeld.
Sex loskoppelen van een liefdesrelatie is anders iets waar heel veel mensen met plezier gebruik van maken.quote:Seks is misschien niet één of andere heilige bezigheid, maar het is nu ook weer niet iets om zomaar te gaan doen.
Dat is ook enorme bullshit.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:26 schreef FuifDuif het volgende:
14 jarigen zijn nog kinderen. Voor diegenen die dit een leeftijd vinden voor seks, vinden het vast ook niet vreemd dat er dan gemeenschap plaatsvindt tussen een man van 40 en een meisje van 14 bijvoorbeeld.
*beeep* Fout geantwoord. Sommigen zijn nog echt kinderen ja, als ik zo rond me kijk, best wat ja. Dat wil niet zeggen dat ze allemaal aal de Breezah zijn en naar de disco gaan en iedere avond zoenen met een ander bij wijze van sprekenquote:Op woensdag 7 april 2004 19:26 schreef FuifDuif het volgende:
14 jarigen zijn nog kinderen.
quote:Voor diegenen die dit een leeftijd vinden voor seks, vinden het vast ook niet vreemd dat er dan gemeenschap plaatsvindt tussen een man van 40 en een meisje van 14 bijvoorbeeld.
Tsss, kom op zeg.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:27 schreef Frasier het volgende:
En wie zegt dat kinderen geen seks met elkaar mogen hebben?
Ik spreek mezelf tegen? Kijk, jij zegt dat een 14 jarige niet normaal is met een 40 jarige. Logisch.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:32 schreef FuifDuif het volgende:
ParanoidEv, wat bedoel je met goede vergelijking? Of wordt het nu wat moeilijk om uit te leggen dat een 14 jarige dan opeens wat jong is? Ik snap het verschil niet.
- Een 14 jarige met een 14 jarige.
- Een 40 jarige met een 40 jarige.
- Een 30 jarige met een 50 jarige.
- Een 14 jarige met een 40 jarige.
Waarom is deze laatste volgens jou dan niet normaal? Je spreekt jezelf tegen.
waarom zou een meisje van 13 het niet kunne??quote:Op woensdag 7 april 2004 19:25 schreef FuifDuif het volgende:
Tegenwoordig vind een meisje van 13 ook al dat het kan, maar dat kan dus niet. Ja biologisch gezien wel, maar sociaal gezien niet. Seks is misschien niet één of andere heilige bezigheid, maar het is nu ook weer niet iets om zomaar te gaan doen.
Het is een nationale discussie geworden, dat er veel te vroeg met seks omgegaan wordt en weer moet ik hier de media de schuld van geven. Ik vind serieus dat het tijd wordt, dat de overheid seksueel getinte beelden, geluiden en teksten in de media gaat verbieden of de toegang onmogelijk maakt voor jongeren beneden een bepaalde leeftijd (18 bijvoorbeeld).
Leer er maar mee leven. Of wilde je er soms een eenmansactie tegen beginnen?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Tsss, kom op zeg.
Wat is er toch met deze samenleving aan de hand. Wat een verval van waarden en normen. Niet normaal meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |