[off topic]quote:Op woensdag 7 april 2004 19:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, en niet een beetje. meneer houdt van zuigen en opruien.
Een combinatie van dat alles.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:55 schreef Goodluck het volgende:
[..]
[off topic]
Heb je zelf een Audi gekocht of symboliseert je User-icon de TT van Wilders ?
[/off topic]
[off topic]quote:Op woensdag 7 april 2004 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een combinatie van dat alles.![]()
Leasebak A6quote:Op woensdag 7 april 2004 19:59 schreef Goodluck het volgende:
[..]
[off topic]
Welke heb je zelf gekocht ?
[/off topic]
Het is dan misschien aan de ene kant zuigerig en trollerig bedoelt, maar aan de andere kant zou het ook echt prachtig zijn.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, en niet een beetje. meneer houdt van zuigen en opruien.
wat precies?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:03 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het is dan misschien aan de ene kant zuigerig en trollerig bedoelt, maar aan de andere kant zou het ook echt prachtig zijn.
Buiten het feit dat je zelf niet bepaald de meest genuanceerde user bent vind ik dat een groot deel van deze post op jezelf van toepassing zou kunnen zijn. Vervang het woordje racist eens voor het woordje links en je snapt wat ik bedoel......quote:Op woensdag 7 april 2004 19:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat zuur gemaakt worden door' is een subjectieve omschrijving van je...
Je schildert gewone islamieten af als slechte mensen die alsmaar vervelend doen tegen nederlanders
Hiermee laat je weer zien wat voor misselijkmakend hetzerig ventje je bent.
Je hebt het over ALLE islamieten.
Je keurt terreuraanslagen op moskeeën goed ineens...laat je het masker van politiekcorrect vallen?
Had jij 3 dagen terug ook niet natte fantasietjes over bombarderen van de ka'ab in Mekka
Het zijn terrreurneigingen ......maar ik denk dat je alleen maar stoer kletst op het internet en graag domkoppen ophitst die dat wel doen...
Hoe bedoel je prachtig?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:03 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het is dan misschien aan de ene kant zuigerig en trollerig bedoelt, maar aan de andere kant zou het ook echt prachtig zijn.
That's ride, ehm right!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:05 schreef Goodluck het volgende:
[..]
De nieuwe ?![]()
En ik moet het met een lease Golf doen.....quote:Op woensdag 7 april 2004 20:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
That's ride, ehm right!
Een moskee met minaretten hoger dan de Kuipquote:Op woensdag 7 april 2004 20:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
wat precies?
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Een moskee met minaretten hoger dan de Kuip
Ook niet slecht, maar toch.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:07 schreef Goodluck het volgende:
[..]
En ik moet het met een lease Golf doen.....![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |