abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18253980
quote:
Op woensdag 7 april 2004 18:54 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat was in Nederland niet anders, totdat we het beter kregen met nu gemiddeld 2.1 kind tot gevolg.
Of we kregen minder kinderen en kregen het toen beter...
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_18254047
quote:
Op woensdag 7 april 2004 18:54 schreef gelly het volgende:
Dat was in Nederland niet anders, totdat we het beter kregen met nu gemiddeld 2.1 kind tot gevolg. Kinderen zijn in 2e- en 3e wereldlanden de sociale zekerheid.
Veel kinderen zijn in de derde wereld slechts een zekerheid voor meer ellende.
  woensdag 7 april 2004 @ 18:58:23 #78
87946 Last_Action_Hero
Ride to live, live to ride: HD
pi_18254064
quote:
Op woensdag 7 april 2004 18:57 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Veel kinderen zijn in de derde wereld slechts een zekerheid voor meer ellende.
Dat is wat ik me dus afvroeg idd....
Geen linkse rakker, maar een rechtse realist!
pi_18254378
quote:
Op woensdag 7 april 2004 18:35 schreef gelly het volgende:
Maar goed, grappig dat het hele topic weer uitloopt op de moslim kant van het verhaal, terwijl zij die moskee niet in de fik hebben gestoken. Althans, dat blijkt nergens uit. Niks rechtvaardigt dergelijke terreur, en ik zie de figuren die van moslims verwachten dat ze de straat opgaan om te protesteren tegen terreur dit incident bijna goedpraten omdat er onder moslims ook terroristen zitten. Best wel triest.

Jij bakt ze wel bruin hoor...
  woensdag 7 april 2004 @ 19:12:04 #80
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_18254476
quote:
Op woensdag 7 april 2004 18:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, allemaal leuk natuurlijk. Maar zodra Nederland zou vervallen in totale armoede zonder uitzicht op beter dan zijn jouw morele hoogstandjes ook verleden tijd.
Laten we nou net op zo'n situatie afstevenen en laat jij nou net geen zicht hebben op mijn persoonlijke situatie. Mijn stelling gaat in zo'n geval trouwens nog steeds op: het is nimmer een vrijbrief voor het afslachten van andere mensen, danwel voor het grossieren in angst en haat.
quote:
In dergelijke landen is het enige wat de mensen hebben de Islam en hun moskee + leider. Geen opleiding hebben en armoede zijn nou niet echt garanties voor een eigen mening.
Over generalisaties gesproken.....
"Die arme palestijntjes hebben geen eigen mening en laten zich door toedoen van hun domheid lijden door radicale Imams die er een geheel eigen visie van de Islam op nahouden die totaal niet correspondeert met de Koran" ? Met zo'n olie-domme visie kun je zelfs de 2e wereldoorlog nog goedpraten!
quote:
Misschien moet je je eens verplaatsen in dergelijke mensen i.p.v. je eigen leefwereld te projecteren op het midden-oosten.
Mischien sprak ik nog niet eens een waardeoordeel uit over de situatie in het midden-oosten.
Wat je er ook van vind, geweld en terreurdreigingen zijn fout! en op geen enkele manier goed te praten.
  woensdag 7 april 2004 @ 19:16:17 #81
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18254601
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:12 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Laten we nou net op zo'n situatie afstevenen en laat jij nou net geen zicht hebben op mijn persoonlijke situatie. Mijn stelling gaat in zo'n geval trouwens nog steeds op: het is nimmer een vrijbrief voor het afslachten van andere mensen, danwel voor het grossieren in angst en haat.
[..]
Daar gaat het ook niet om, dat zal niemand tegenspreken.

Hetv gaat hier om het andere extreme, wat in feite precies hetzelfde is, alleen vindt iedereen dat opeens wel begrijpelijk en zelfs te tolereren. Pure hypocrisie dus.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 7 april 2004 @ 19:22:37 #82
74080 Goodluck
pi_18254786
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:16 schreef Posdnous het volgende:

Hetv gaat hier om het andere extreme, wat in feite precies hetzelfde is, alleen vindt iedereen dat opeens wel begrijpelijk en zelfs te tolereren. Pure hypocrisie dus.
Hou je nou eens bij de discussie i.p.v te vervallen in gewijs naar anderen. Mensen die het wel tof vinden dat anderen Moskeeen in de fik zetten zijn wat mij betreft geen haar beter als mensen die de zogenaamde "jihad" wel erg leuk en spannend vinden.

Waar het om gaat is dat Gelly hier aangeeft dat Palestijjnen in het algemeen domme kuddekoeien zijn die onderhevig zijn aan radicale elementen omdat ze te dom zijn om zelf een Koran te lezen. Ik weiger daar in mee te gaan!
pi_18254909
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:12 schreef Goodluck het volgende:
Over generalisaties gesproken.....
"Die arme palestijntjes hebben geen eigen mening en laten zich door toedoen van hun domheid lijden door radicale Imams die er een geheel eigen visie van de Islam op nahouden die totaal niet correspondeert met de Koran" ? Met zo'n olie-domme visie kun je zelfs de 2e wereldoorlog nog goedpraten!
Je praat nu over Palestina, en die situatie aldaar is totaal niet te vergelijken met elk ander willekeurig arm land waar bepaalde mensen bepaalde daden verrichten. Die mensen denken vanuit een heel ander standpunt, namelijk dood en terreur bij bekenden en familieleden, jarenlange onderdrukking en terrorisme, verdrijving etc. etc. Ik vind dat je die situatie helemaal niet vanuit je luie stoel kunt beoordelen.
pi_18255053
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:22 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Waar het om gaat is dat Gelly hier aangeeft dat Palestijjnen in het algemeen domme kuddekoeien zijn die onderhevig zijn aan radicale elementen omdat ze te dom zijn om zelf een Koran te lezen. Ik weiger daar in mee te gaan!
Niet alleen de Palestijnen hoor, de gehele mensheid als de omstandigheden goed zijn (of juist slecht natuurlijk). Jij gaat ervanuit dat het opleidingspeil in b.v. de Palestijnse gebieden net zo hoog ligt als hier, terwijl je daar blij mag zijn als je überhaupt de lagere school afmaakt. Bovendien leeft het grootste deel onder de armoede grens, en hebben ze weinig anders dan geloof. Eenzijdige berichtgeving en haat tegen de Israeli's doet de rest. Nog niet zo heel lang geleden was het in west-Europa niet anders hoor...
pi_18255056
Maar dat is mijn mening..
  woensdag 7 april 2004 @ 19:30:31 #86
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_18255057
Jongens, wat doen we nou moeilijk ? Al brand heel die moskee af, dankzij het geld van rijke oliemagnaten uit het midden-oosten, geld van moslims uit Nederland en subsidie's van de overheid komen er weer 2 voor in de plaats

Geen probleem dus

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 7 april 2004 @ 19:31:22 #87
74080 Goodluck
pi_18255079
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:25 schreef Youssef het volgende:

[..]

Je praat nu over Palestina, en die situatie aldaar is totaal niet te vergelijken met elk ander willekeurig arm land waar bepaalde mensen bepaalde daden verrichten.
Kijk eens aan!
Dus geweld/terrorisme door toedoen van Palestijnen vormt een uitzondering op geweld/terrorisme in het algemeen ?
quote:
Die mensen denken vanuit een heel ander standpunt, namelijk dood en terreur bij bekenden en familieleden, jarenlange onderdrukking en terrorisme, verdrijving etc. etc.
Ik ga me nu niet in een discussie over het midden-oosten storten omdat we dan totaal afglijden van de oorspronkelijke discussie. Wat ik wel weet is dat terrorisme, geweld en dreiging nimmer goed te keuren vallen. Palestijnen vormen hier absoluut geen uitzondering in en ik zal nimmer begrip tonen voor mensen die zich hier schuldig aan maken!
pi_18255117
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, wat doen we nou moeilijk ? Al brand heel die moskee af, dankzij het geld van rijke oliemagnaten uit het midden-oosten, geld van moslims uit Nederland en subsidie's van de overheid komen er weer 2 voor in de plaats

Geen probleem dus

Idd, en dit keer met minaretten. Zoals in Rotterdam
Allah Al Watan Al Malik
pi_18255174
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:31 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Kijk eens aan!
Dus geweld/terrorisme door toedoen van Palestijnen vormt een uitzondering op geweld/terrorisme in het algemeen ?
Natuurlijk! Dat hoort ieder weldenkend mens in te zien! In tijden van oorlog vervagen grenzen nou eenmaal.
quote:
Ik ga me nu niet in een discussie over het midden-oosten storten omdat we dan totaal afglijden van de oorspronkelijke discussie. Wat ik wel weet is dat terrorisme, geweld en dreiging nimmer goed te keuren vallen. Palestijnen vormen hier absoluut geen uitzondering in en ik zal nimmer begrip tonen voor mensen die zich hier schuldig aan maken!
Ik wel
  woensdag 7 april 2004 @ 19:36:40 #90
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_18255214
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Idd, en dit keer met minaretten. Zoals in Rotterdam
Met Minaretten groter dan de masten van de kuip

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 7 april 2004 @ 19:42:14 #91
74080 Goodluck
pi_18255357
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Niet alleen de Palestijnen hoor, de gehele mensheid als de omstandigheden goed zijn (of juist slecht natuurlijk).
Wat een visie, wat een inzicht!
Ik zou me bijna gaan afvragen of je zelf de lagere school wel afgerond hebt met dit soort irreeele waanbeelden!
quote:
Jij gaat ervanuit dat het opleidingspeil in b.v. de Palestijnse gebieden net zo hoog ligt als hier, terwijl je daar blij mag zijn als je überhaupt de lagere school afmaakt.
Is dat een vrijbrief voor geweld, haat en terrorisme? Maakt het dat acceptabeler of beter goed te praten? Buiten het feit dat je ontzettende onzin verkoopt omdat Palestina weldegelijk over een grote schare hoog-opgeleiden en normaal denkende mensen beschikt, is het gemiddelde opleiding
s/denk niveau er niet veel anders dan in pakweg andere delen van de wereld. Nederland vormt een uitzonderingspositie qua educatie samen met de rest van het Westen, daarin heb je gelijk.
Je maakt mij verder echt niet wijs dat de gemiddelde Palestijn te dom is om een Koran op juistheid te intrepeteren. Dat vind ik een generalisatie Pur-Sang! Het meeste geweld komt er voor uit haat en vergeldingsdrang richting de Israeli's, niet uit onwetendheid.
quote:
Bovendien leeft het grootste deel onder de armoede grens, en hebben ze weinig anders dan geloof. Eenzijdige berichtgeving en haat tegen de Israeli's doet de rest. Nog niet zo heel lang geleden was het in west-Europa niet anders hoor...
Waarmee je de 2e wereldoorlog eigenlijk wel logisch en rechtvaardigbaar vind.......

[ Bericht 0% gewijzigd door Goodluck op 07-04-2004 19:48:08 ]
pi_18255366
Nee, dat kan hier ook niet.

[ Bericht 81% gewijzigd door Dagonet op 07-04-2004 21:52:33 ]
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2004 @ 19:43:06 #93
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18255382
Kunnen jullie mij voortaan waarschuwen als er wat loos is?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  woensdag 7 april 2004 @ 19:45:33 #94
74080 Goodluck
pi_18255452
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:34 schreef Youssef het volgende:

[..]

Natuurlijk! Dat hoort ieder weldenkend mens in te zien! In tijden van oorlog vervagen grenzen nou eenmaal.
Ik hoef je verder zeker niet te vragen wat je van de Joden-deportatie vind ?
pi_18255462
Jezus wat een gebagger. Men kan in POL zich tenminste gedragen
pi_18255496
quote:
Op woensdag 7 april 2004 17:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

Als je hele wijk is verislamiseerd en je het leven zuur gemaakt wordt door moslims zijn moskeeen imo legitieme doelwitten.
Dat zuur gemaakt worden door' is een subjectieve omschrijving van je...
Je schildert gewone islamieten af als slechte mensen die alsmaar vervelend doen tegen nederlanders
Hiermee laat je weer zien wat voor misselijkmakend hetzerig ventje je bent.
Je hebt het over ALLE islamieten.

Je keurt terreuraanslagen op moskeeën goed ineens...laat je het masker van politiekcorrect vallen?
Had jij 3 dagen terug ook niet natte fantasietjes over bombarderen van de ka'ab in Mekka
Het zijn terrreurneigingen ......maar ik denk dat je alleen maar stoer kletst op het internet en graag domkoppen ophitst die dat wel doen...
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2004 @ 19:48:49 #97
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18255551
Als je wijk verbaggerd wordt door schorum dan word je daar niet vrolijker van en wil je de situatie terugdraaien, dat is een logische reaktie.
pi_18255553
Bluesdude, begrijp het dan, ga mee in de politieke correctheid.

Moslims zijn slecht. Geen tegenspraak
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 7 april 2004 @ 19:50:06 #99
87946 Last_Action_Hero
Ride to live, live to ride: HD
pi_18255587
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Met Minaretten groter dan de masten van de kuip

....Echte moslimtaal....--> is dit nou opruiend bedoeld?
Geen linkse rakker, maar een rechtse realist!
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2004 @ 19:51:45 #100
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18255635
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:50 schreef Last_Action_Hero het volgende:

[..]

....Echte moslimtaal....--> is dit nou opruiend bedoeld?
ja, en niet een beetje. meneer houdt van zuigen en opruien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')