Nee. Net weer geblesseerd. Het is niet zeker of hij het EK gaat halen. Daarom.quote:Op zondag 11 april 2004 20:17 schreef jojomen4 het volgende:
JP, Robben is alweer terug, tegen New Castle kan die meespelen.
Van Persie verneukt het gewoon voor zichzelfHijs zo goed maar laat het niet zien.
![]()
Volgens mij gaf juist van Persie een schitterende voorzet vandaag...quote:Op zondag 11 april 2004 20:17 schreef jojomen4 het volgende:
JP, Robben is alweer terug, tegen New Castle kan die meespelen.
Van Persie verneukt het gewoon voor zichzelfHijs zo goed maar laat het niet zien.
![]()
Ohw was dat geen onderdeel van TIFO?quote:Op zondag 11 april 2004 20:55 schreef RedGuy het volgende:
Het ging na de wedstrijd ff flink los goed voor de tyfeslijers van de ME ik heb genoten tijdens en na de wedstrijd !!! J.H.K
ikke juist voor de wedstrijd. mooi man,quote:Op zondag 11 april 2004 20:55 schreef RedGuy het volgende:
Het ging na de wedstrijd ff flink los goed voor de tyfeslijers van de ME ik heb genoten tijdens en na de wedstrijd !!! J.H.K
En dat met al die goals?quote:Op zondag 11 april 2004 20:58 schreef jojomen4 het volgende:
Sorry JP, was in slaap gevallen tijdens PSV- Grun
hahaha rightquote:Op zondag 11 april 2004 20:58 schreef jojomen4 het volgende:
Sorry JP, was in slaap gevallen tijdens PSV- Grun
De sfeer in het stadion was om te huilen.quote:Op zondag 11 april 2004 21:09 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
En dat met al die goals?
Als Kezman geblesseerd was nu, dan wel ja. Maar zonder Robben winnen ze helaas ook wel.quote:Op zondag 11 april 2004 21:50 schreef Sloggi het volgende:
Nu Robben weer geblesseerd is is er weer hoop op de 2e plek
quote:Jongensdroom Bosschaart eindelijk in vervulling
11/4/2004 19:00
Feyenoord heeft, na drie eerdere vruchteloze pogingen, de besprekingen met Pascal Bosschaart afgerond. De linkspoot, die zijn loopbaan in de Kuip begon, tekent een meerjarige verbintenis.
De eerdere Rotterdamse pogingen om Bosschaart los te weken bij FC Utrecht, strandden in het verleden telkens weer op de transfersom. FC Utrecht, dat aanvankelijk tweeëneenhalf miljoen euro wilde ontvangen, plus nog een miljoen indien de Rotterdammers zich zouden plaatsen voor de Champions League, zouden zich nu tevreden stellen met een bedrag van één miljoen euro.
Bosschaart, die op een steenworp afstand van de Kuip woont, heeft zelf altijd verklaart perse naar Feyenoord te willen. 'Als ik moet kiezen tussen Feyenoord en Aston Villa', zo zei hij onlangs in Voetbal International, dan is die keuze een heel gemakkelijke', zo zei hij onlangs in Voetbal International. De verbintenis van de linksback in Nieuw Galgenwaard zou midden volgend seizoen aflopen.
Met Pascal Bosschaart (24) heeft Feyenoord nu een speler binnen, die als linkerverdediger uit de voeten kan. Al eerder tekende Patrick Mtiliga (23) een nieuw contract bij de Rotterdammers, die hem een maand geleden terughaalden van satelliet Excelsior.
De pogingen de Braziliaan Pepe naar Rotterdam te halen lijken op niets af uit te lopen. De verdediger van Marítimo Fuchal heeft te kennen gegeven in Portugal te willen blijven spelen. Volgens zijn zaakwaarnemer heeft hij vanwege belangstelling van de topclubs in Portugal een aanbieding van Olympique Lyon naast zich neergelegd.
Was al 39 uur wakkerquote:Op zondag 11 april 2004 21:43 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
hahaha right![]()
Lurling kon bij H'veen al niet z'n draai vinden.quote:Op zondag 11 april 2004 22:39 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Waarom ben ik nu opeens niet zo heel blij meer met Pascal, nu eerst die Pepe naar ons zou komen
En Bosschaart speelt ook nog is zeer verrot de laatste tijd, hoop niet dat dit een gevalletje Lurling zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |