abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18247678
Ik heb sinds een tijdje een Home Cinema met daarbij een Mordaunt short Premiere setje, en oa een Yamaha 540 reciever. nu geef ik em af en toe goed op zijn flikker (lees: ik draai het volume naar buurhatende waarden) maar laat het nooit te veel worden, de speakers worden dus niet onzuiver, omdat ik er te veel van vraag. maar nu is het sinds gisteren zo, dat er uit een van de speakers op hoog volume af en toe luide tikken komen, die nog ruim boven het volume van de muziek uit komen. het is uit een front speaker, dus dat is natuurlijk ook wel een van de hoogst belastte speakers.

Maar kan dit ook aan de reciever liggen? tis namelijk voor een beetje lullig als ik straks bij de winkel waar ik de speakers gekocht heb kom, en de speaker blijkt volledig in orde te zijn.

voor de duidelijkheid: op normale volumes is er niks aan het handje, alleen als hij goed hard staat gaat ie tikken.
2825cc Single Turbo Beast
  woensdag 7 april 2004 @ 15:34:02 #2
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_18247961
Heb ik ook weleens bij mijn vader's speakers van de computer. Komt volgens mij gewoon omdat er teveel apparaten in het stopcontact zitten... Ofzo. Ik kan er ook helemaal naast zitten .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_18248071
hmm ik heb even een andere speaker van t zelfde type er aan gehangen, en t ligt wel aan de speaker.... nouja gelukkig heb ik nog 4 1/2 jaar garantie.. alleen Marantz is daar zo fucking traag mee.... (Mordaunt-Short = Marantz)
2825cc Single Turbo Beast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')