Dit is een serieuze topic! Als je onzin wil posten, ga dan naar de Onzin forum, anders pleur je op, want ik heb hier geen zin inquote:Op woensdag 7 april 2004 13:20 schreef Brendovic het volgende:
jointje?
Oh, en een jointje helpt dus ZEKER wel. Je komt snel in slaap. Probleem is alleen dat je dr 's ochtends niet uitkomt.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:21 schreef Stoelpoot het volgende:
[..]
Dit is een serieuze topic! Als je onzin wil posten, ga dan naar de Onzin forum, anders pleur je op, want ik heb hier geen zin in
dat lijkt me ook een goede oefening,quote:Op woensdag 7 april 2004 13:22 schreef EMW het volgende:
's avonds sporten of trainen. Of als je al in je bed ligt, ga er ff uit en ga je opdrukken en dan net zo lang totdat je afgepeigerd bent en wel moet slapen. Werkt bij mij.
dan MOET je doorgaan. als het te zwaar is, is het goed voor je, want dat put je uit. daarbij kweek je ook nog eens spiermassa en doe je wat aan je conditie.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:27 schreef Stoelpoot het volgende:
[..]
dat lijkt me ook een goede oefening,
maar ik heb beetje problemen met opdrukken, wel eens gedaan, maar het is heel zwaar voor mij
dat zal vast het probleem zijn,quote:Op woensdag 7 april 2004 13:23 schreef CiQNiZ het volgende:
het beste werkt om vooral niet aan de slaap te denken...
hier gaan veel mensen de mist in... je gaat je concentreren om in slaap te komen, doordat je je zo aan het concentreren bent kun je niet in slaap vallen
ofzo...
nou, dan wordt het dus flink de handen uit de mouwen steken alvorens je bed op te zoeken. flink wat inspanning doet wonderenquote:Op woensdag 7 april 2004 13:33 schreef Stoelpoot het volgende:
oke, sorry, maar een jointje heb ik nog nooit geprobeerd en begin er niet aan
Kzeg het nog maar eens "Goede Nachtrust" thee van Zonnatura helpt echt! en het werkt ook nog eens tegen stress (doordat je goed uitgerust bent)quote:Op woensdag 7 april 2004 13:33 schreef Stoelpoot het volgende:
oke, sorry, maar een jointje heb ik nog nooit geprobeerd en begin er niet aan
hmmm, volgens mij heeft me moeder die ook,quote:Op woensdag 7 april 2004 13:36 schreef daeri het volgende:
[..]
Kzeg het nog maar eens "Goede Nachtrust" thee van Zonnatura helpt echt! en het werkt ook nog eens tegen stress (doordat je goed uitgerust bent)
Twee bekers drinken voor je gaat slapen... (Heet water in een beker, zakje erin, 6-8 minuten laten trekken, suiker/zoetjes toevoegen naar keuze, en dan drinkenquote:Op woensdag 7 april 2004 13:39 schreef Stoelpoot het volgende:
[..]
hmmm, volgens mij heeft me moeder die ook,
ik kan het proberen, maar ik heb het nooit gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |