godverdomme chriz2k, oftewel...ga naar de hel chriz2kquote:Op woensdag 7 april 2004 13:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je godverdomme zegt bedoel je eigenlijk, God verdoem mij!![]()
![]()
Das niet lief om te zeggen...quote:Op woensdag 7 april 2004 14:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
godverdomme chriz2k, oftewel...ga naar de hel chriz2k
misschien heb ze het wel van jouquote:Op woensdag 7 april 2004 13:53 schreef Skv het volgende:
Ik ben er dus iig al 2 keer eerder mee in aanraking geweest (afgelopen zomervakantie en afgelopen november ongeveer).. Toen ben ik niet ziek geworden, ook niet opvallend vermoeid ofzo.
Hoop dus dat ik antistoffen heb en er nu niks van krijg. Morgen toch maar ff voor de zekerheid laten prikken
Enne, zij heeft het nu al waarschijnlijk 4 weken volgens de dokter, drie weken geleden heb ik met haar gezoend, zij ligt nu een week thuis.
Zou wel toevallig zijn als het bij mij op precies hetzelfde moment begint, maargoed
Blijkbaar erger je mensen met dat woord.. wees dan slim en stop het in je bericht en niet in de topic titel..quote:Op woensdag 7 april 2004 13:13 schreef Skv het volgende:
en zeur niet zo om dat woord KNIP, ik ben gewoon pissed
Slim... mag je donderdag avond natuurlijk niet zuipen omdat je de rest van de dag ziek was.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:38 schreef Skv het volgende:
Morgen ga ik nog niet naar school denk ik.. die shit haal ik wel in; heb nu lekker vrij t/m volgende week dinsdag
Misschien daarna nog een half jaartje plat, maja
ik erger me aan jou, wees dan slim en reageer dus niet meerquote:Op woensdag 7 april 2004 15:40 schreef ds_polleke het volgende:
[..]
Blijkbaar erger je mensen met dat woord.. wees dan slim en stop het in je bericht en niet in de topic titel..
Ik ben er eerlijk gezegt ook niet echt blij mee...
je hebt ook lichte vormen van pfeiffer, uiteindelijk heeft vrijwel iedereen het wel een keer gehad, maar de meesten merken het nietquote:Op woensdag 7 april 2004 15:52 schreef Skv het volgende:Morgen naar de dokter denk ik
WHAHHAH sterkte ermee dan jelle!!! mag ik je peuken overnemen?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:14 schreef DakDuuf het volgende:
ahuw.... nieuwsflits: 100% van d nederlands heeft pfeiffer, of pfeiffer gehad, of krijgt pfeiffer. J hebt ongeveer 29 verschillende varianten. De lichtste vorm merk j amper, bij d zwaarste ken j wel een half jaar plat liggen. T ligt drook maar net aan hoe goed j weerstand is.. Dusz... stoppen met koffie, stoppen met alcohol, enne stoppen met roken ( dat laatste is gewoon goed voor je( steekt dr nog eentje op))
Och, ik heb ook een paar dagen met een chickie met pfeiffer gezoend, en heb er tot nu toe geen last van, en dat was ook al weer 2 jaar terug ofzoquote:Op woensdag 7 april 2004 13:12 schreef Skv het volgende:
Hoe groot is de kans nou dat ik die zooi ook heb?
Als ze nog niet ziek was toen jij met haar zoende was ze niet besmettelijk toen. Hoe lang heeft ze al verschijnselen is dus de relevante vraag.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:12 schreef Skv het volgende:
Hoe groot is de kans nou dat ik die zooi ook heb?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |