abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18245705
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:12 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Als je godverdomme zegt bedoel je eigenlijk, God verdoem mij!
godverdomme chriz2k, oftewel...ga naar de hel chriz2k
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_18245831
quote:
Op woensdag 7 april 2004 14:09 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

godverdomme chriz2k, oftewel...ga naar de hel chriz2k
Das niet lief om te zeggen...
  woensdag 7 april 2004 @ 14:23:44 #28
90845 Flamma_varga
Rookworst -r is Ookworst!
pi_18246066
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:53 schreef Skv het volgende:
Ik ben er dus iig al 2 keer eerder mee in aanraking geweest (afgelopen zomervakantie en afgelopen november ongeveer).. Toen ben ik niet ziek geworden, ook niet opvallend vermoeid ofzo.

Hoop dus dat ik antistoffen heb en er nu niks van krijg. Morgen toch maar ff voor de zekerheid laten prikken

Enne, zij heeft het nu al waarschijnlijk 4 weken volgens de dokter, drie weken geleden heb ik met haar gezoend, zij ligt nu een week thuis.

Zou wel toevallig zijn als het bij mij op precies hetzelfde moment begint, maargoed
misschien heb ze het wel van jou
pi_18246246
Hij is ook een keertje ziek hoor

btw. PW nederlands was te easy. Had sollicitatiebrief van die schrijfopdracht onder mn CV liggen
Kusje
pi_18248105
Morgen ga ik nog niet naar school denk ik.. die shit haal ik wel in; heb nu lekker vrij t/m volgende week dinsdag

Misschien daarna nog een half jaartje plat, maja
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 7 april 2004 @ 15:40:46 #31
49296 ds_polleke
Apostel Paulus de boskabouter
pi_18248198
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:13 schreef Skv het volgende:
en zeur niet zo om dat woord KNIP, ik ben gewoon pissed
Blijkbaar erger je mensen met dat woord.. wees dan slim en stop het in je bericht en niet in de topic titel..

Ik ben er eerlijk gezegt ook niet echt blij mee...
If my answers scare you.. stop asking scary questions.
pi_18248459
quote:
Op woensdag 7 april 2004 15:38 schreef Skv het volgende:
Morgen ga ik nog niet naar school denk ik.. die shit haal ik wel in; heb nu lekker vrij t/m volgende week dinsdag

Misschien daarna nog een half jaartje plat, maja
Slim... mag je donderdag avond natuurlijk niet zuipen omdat je de rest van de dag ziek was.
ik ga alleen naar frans en scheikunde.
Duits en Gym mogen opkutte.
Kusje
pi_18248523
Jezus! Wat is dit nou voor onzin dan, ik zit gewoon te flippen omdat ik een of andere kutziekte misschien heb, gaan al die moraalridders weer zitten zeiken dat ik een woordje gebruik dat ze met hun burgerlullen-leventje niet willen horen

Lees het dan niet ofzo! Als het in KLB stond was er niks aan het handje.. Wordt maar lid van de bond tegen vloeken en zeur niet zo over mijn taalgebruik

Pffff
  woensdag 7 april 2004 @ 15:49:38 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_18248543
---> KLB dan maar
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_18248658
Morgen naar de dokter denk ik
pi_18250567
quote:
Op woensdag 7 april 2004 15:40 schreef ds_polleke het volgende:

[..]

Blijkbaar erger je mensen met dat woord.. wees dan slim en stop het in je bericht en niet in de topic titel..

Ik ben er eerlijk gezegt ook niet echt blij mee...
ik erger me aan jou, wees dan slim en reageer dus niet meer
pi_18250600
quote:
Op woensdag 7 april 2004 15:52 schreef Skv het volgende:
Morgen naar de dokter denk ik
je hebt ook lichte vormen van pfeiffer, uiteindelijk heeft vrijwel iedereen het wel een keer gehad, maar de meesten merken het niet
pi_18251183
Haha kut voor je ik had het ook
Ach.. iedereen heeft t virus in zn lichaam, alleen bij jou breekt t nu uit bekijk t positief... hoe ouder je word en hoe later je t krijgt, hoe ernstiger t is
Delivered without an information leaflet
  woensdag 7 april 2004 @ 17:14:35 #39
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_18251316
ahuw.... nieuwsflits: 100% van d nederlands heeft pfeiffer, of pfeiffer gehad, of krijgt pfeiffer. J hebt ongeveer 29 verschillende varianten. De lichtste vorm merk j amper, bij d zwaarste ken j wel een half jaar plat liggen. T ligt drook maar net aan hoe goed j weerstand is.. Dusz... stoppen met koffie, stoppen met alcohol, enne stoppen met roken ( dat laatste is gewoon goed voor je( steekt dr nog eentje op))
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
  woensdag 7 april 2004 @ 17:54:04 #40
46080 rew-
Ondertitel
pi_18252464
quote:
Op woensdag 7 april 2004 17:14 schreef DakDuuf het volgende:
ahuw.... nieuwsflits: 100% van d nederlands heeft pfeiffer, of pfeiffer gehad, of krijgt pfeiffer. J hebt ongeveer 29 verschillende varianten. De lichtste vorm merk j amper, bij d zwaarste ken j wel een half jaar plat liggen. T ligt drook maar net aan hoe goed j weerstand is.. Dusz... stoppen met koffie, stoppen met alcohol, enne stoppen met roken ( dat laatste is gewoon goed voor je( steekt dr nog eentje op))
WHAHHAH sterkte ermee dan jelle!!! mag ik je peuken overnemen?

eej Manweth, biertje??

nee serieus, komt wel goed hoor, gewoon bloed laten prikken en dan zie je wel verder..
pi_18253920
Ach, eerst maar eens kijken of ik morgen + overmorgen nog net zo lam ben als nu.
Misschien waait het wel gewoon over en heb ik nu gewoon last van griep ofzo
pi_18254122
Ik denk neit echt dat je er bijster veel van merkt.. kHad et ook vorig jaar ergens vertelde mn lief laatst.. Leuk om te horen
pi_18256405
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:12 schreef Skv het volgende:
Hoe groot is de kans nou dat ik die zooi ook heb?
Och, ik heb ook een paar dagen met een chickie met pfeiffer gezoend, en heb er tot nu toe geen last van, en dat was ook al weer 2 jaar terug ofzo
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_18256775
Skv, zullen we ruilen? geef mij maar tien keer liever pfeiffer dan dat wat ik nu heb maar ja ik wil het ook niemand aandoen om CVS (chronisch vermoeidheids syndroom) te geven in ruil voor pfeiffer, dus laat maar.

gewoon wachten, en goed je klieren in de gaten houden, als die toch opgezwollen raken ff een bloedtestjuh doen bij de huisarts, weet je meteen of je t wel of niet hebt en zow
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_18257166
Wat houdt CVS allemaal in dan? Dat je altijd totaal moe bent enzo?

Gaat dat nog over?
pi_18268679
ik hoop 't niet voor je....ik heb nu ook pfeifer, behoorlijk kut.....zit nu voor de 3e week thuis, eerst dacht ik ook dat ik griep had, maar dat bleef wel erg lang hangen allemaal, had heeeel erg opgezette klieren, keelpijn, koorts, heb toen maar ff bloed laten prikken en ja hoor..pfeifer...klotezooi, maar 't gaat nu al wel beter met me, beetje moe, maar ach.....alleen 't kutte is je mag niet zoenen....6maanden lang kan ik nog iemand besmetten
  donderdag 8 april 2004 @ 10:55:31 #47
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_18269392
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:12 schreef Skv het volgende:
Hoe groot is de kans nou dat ik die zooi ook heb?
Als ze nog niet ziek was toen jij met haar zoende was ze niet besmettelijk toen. Hoe lang heeft ze al verschijnselen is dus de relevante vraag.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_18269674
Ik heb het ook gehad,

eerste week niks gedaan lekker in huis een beetje chille en daarna 2 weken niet uitgeweest. Daarna lekker alles weer opgebouwd en nergens meer last van!!
Je moet gewoon ff een paar weken rustig aan doen en daarna alles weer opbouwen en als je moe word lekker niks doen!
Don't take life too serious or you'll never get out of life.
  donderdag 8 april 2004 @ 11:10:52 #49
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_18269763
Zo nou ik heb 3 weken plat gelegen, 20 uur per etmaal geslapen. Daarna nog veel moe en zeker een jaar lang heel slecht tegen alcholol gekund. T was niet grappig.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_18270457
Dat gevloek staat mij ook niet aan, doe ff normaal.
Voor mij al de neiging om niet te reageren dus dat doe ik ook heel kort.
UIt ervaring: Pfeiffer sux en kan heel lang duren.
Drink absoluut geen alcohol, spaar je lever en milt.
Neem rust.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')