Hoe kleiner de tietjes, hoe eerder je ze mag pakkenquote:Op woensdag 7 april 2004 13:10 schreef BettyWeter het volgende:
(x+y) / 1,75 = z
waarbij:
x = je eigen leeftijd
y = verzwaringsfactor / cupmaat dame in kwestie. A = 6, B = 5, C = 4, D = 3, D+ = 2
z = minimum acceptabele leeftijd
en wat niet scheurt dat knippen we welquote:wat niet rekt scheurt wel
ik heb jou topic effe doorgelezen. Wat jij stelt is heel wat anders dan ik stel. Ten eerste stel ik voorwaarden - nl - ouder uitzien / lekker zijn / niet opvallend dat ze jong is. Uitzonderingsgevallen dus. 20+ met een 'gewone' jonge 14/15 jarige, valt te beschouwen als pedofilie, om maar helemaal niet te spreken over jou 40 met 14 theorie. Zelfs 18 met 14 is al te erg in mijn ogen.quote:Op donderdag 8 april 2004 08:55 schreef FuifDuif het volgende:
Hangt er van af, vanaf welke leeftijd je seks acceptabel vind. Ik werd in mijn topic hierover belaagd, omdat ik stelde dat de minimum leeftijd daarvoor 18 is. Maar men wilde daar die minimumleeftijd wel stellen op 14. Dus in het verlengde daarvan denk ik dat je wel met een meisje kunt gaan dat 14 jaar is (of ouder).
Dat zal leuk zijn geweest; de eerste keer bij je schoonouders op de theequote:Op woensdag 7 april 2004 13:17 schreef cyberbull het volgende:
ben zelf 27 en me vriendin 17 dus ik zie het probleem niet.....vanaf 16 en ouder !
zijn nu 1,5jr samen bijna en naar alle voldoening!
Damn het verschil tussen jullie is inderdaad echt verschrikkelijk geslonken?quote:Op donderdag 8 april 2004 11:33 schreef erodome het volgende:
Ik was 14 toen ik mijn man ontmoette, de leeftijd is de eerste dagen niet ter sprake gekomen, ik dacht dat hij wat jonger was en hij dacht dat ik wat ouder was, maar er bleek 7 jaar tussen te zitten, hij was 21 dus, maar toen waren we al stikverliefd.
Nu 12 jaar later is het verschil niet meer zo groot, ik ben 26, hij is 33...
Het ligt er dus aan, hoe ben jij, hoe is het meisje.....
Het is opzich niet zo vreemd hoor, soms is het meisje / de jongen gewoon gelijk degene waarmee je later beschuit met muisjes wilt etenquote:Op donderdag 8 april 2004 17:31 schreef Tranceptor het volgende:
Damn het verschil tussen jullie is inderdaad echt verschrikkelijk geslonken?
Altijd bij je eerste liefde gebleven? Wat saai ...![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 12:53 schreef sanger het volgende:
Lekker volpompen die slet had ze maar niet moeten liegen!
Volgens mij vraag je je toch altijd af of het beschuit bij een ander ook zo lekker is, hoe vrij je elkaar ook laat. Je hebt toch gewoon geen ruk aan ervaring en vergelijkingsmateriaal? Misschien op het gebied van sex (open relatie) maar voor de rest niet.quote:Op donderdag 8 april 2004 18:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is opzich niet zo vreemd hoor, soms is het meisje / de jongen gewoon gelijk degene waarmee je later beschuit met muisjes wilt eten...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |