Nou als meid zijnde moet ik zeggen dat ik jongens van mijn eigen leeftijd te kinderachtig vind. Ik ben 20 en mijn vriend is 26. Ik denk dat je het gewoon per geval moet bekijken. Ik heb nogal wat dingen meegemaakt in mijn leven (die anderen van mijn leeftijd later in hun leven pas meemaken) waardoor ik nogal snel volwassen moest worden. Als ik dan tegen mensen zeg hoe oud ik ben denken ze dat ik sta te liegen.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:54 schreef NietGroen het volgende:
ik heb eik ongeveer een grens van 1 jaar.
Met jongere meisjes heb ik gewoon niets. Dan merk ik toch te groot leeftijdsverschil
het voelt dan gewoon niet goed bij mij. (N)
zijn vast uitzonderdingen, maar nog niet meegemaakt
ontopic:
Tsja, voor paar keertjes ofzo kan je misschien wel doen, maar relatie zou imo niet werken
Is dat niet érg jong?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:54 schreef NietGroen het volgende:
ik heb eik ongeveer een grens van 1 jaar.
Dus je weet hoe oud ze is! Dan moet je eerst ff toestemming vragen bij haar paps en mams! Anders kon er weleens zo'n mooie witte auto met rode en blauwe strepen en zwaailichtjes voor je deur komen te staan!quote:Op woensdag 7 april 2004 13:03 schreef swa1re het volgende:
maar jij bent 20 hij 26....je moet t zo zien- toen hij 20 was was jij 14....dat was fout geweest of niet dan
- 'relatie' kan sowieso niet, kan niet eens door keel krijgen om te zeggen dat vriendin een 15 jarig meisje is :/ - maar gewoon voor paar keer ? Ik heb vaker afgewezen, en gehoord van kameraden dat ik t had moeten doen, want als ik t niet ben,, ist wel iemand anders. Maar 15 met 23 hehe, die shit klinkt niet goed. Zou je deze meid zien, is anders, maar op papier - is t heel fout.
ja oke, zo heb je er wel gelijk in. Ik geef je volkomen gelijk. Ik moet wel zeggen....als je t zo blijft bekijken dan ben je dus de rest van je leven aan t denken van: Oh ik ben nu 50 en zij is 44...toen ik zo oud was was zij zo oud.....Let it go.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:03 schreef swa1re het volgende:
maar jij bent 20 hij 26....je moet t zo zien- toen hij 20 was was jij 14....dat was fout geweest of niet dan
- 'relatie' kan sowieso niet, kan niet eens door keel krijgen om te zeggen dat vriendin een 15 jarig meisje is :/ - maar gewoon voor paar keer ? Ik heb vaker afgewezen, en gehoord van kameraden dat ik t had moeten doen, want als ik t niet ben,, ist wel iemand anders. Maar 15 met 23 hehe, die shit klinkt niet goed. Zou je deze meid zien, is anders, maar op papier - is t heel fout.
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:10 schreef BettyWeter het volgende:
(x+y) / 1,75 = z
waarbij:
x = je eigen leeftijd
y = verzwaringsfactor / cupmaat dame in kwestie. A = 6, B = 5, C = 4, D = 3, D+ = 2
z = minimum acceptabele leeftijd
mijn leeftijd : 20quote:Op woensdag 7 april 2004 13:10 schreef BettyWeter het volgende:
(x+y) / 1,75 = z
waarbij:
x = je eigen leeftijd
y = verzwaringsfactor / cupmaat dame in kwestie. A = 6, B = 5, C = 4, D = 3, D+ = 2
ik ben 17 dus plus denk een c dus 4 is 21 /1.75= 19.3 mag ik alleen ouder?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:10 schreef BettyWeter het volgende:
(x+y) / 1,75 = z
waarbij:
x = je eigen leeftijd
Hoe heb je dat berekend dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:04 schreef futurist het volgende:
[..]
ik ben 17 dus plus denk een c dus 4 is 21 /1.75= 19.3 mag ik alleen ouder?![]()
![]()
ahjah je hebt gelijkquote:Op woensdag 7 april 2004 14:57 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
Hoe heb je dat berekend dan?
21 / 1.75 = 12
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |