en 2 deuren te veelquote:Op donderdag 8 april 2004 20:04 schreef Kentaro het volgende:
zeer vet, die A3maar niet in te rijden, geen comfort meer over met 18".
ik ga volgende week deze bestellen, 180 pk (chipped) TDI Topsport, schaduw grijs, zwart leer.
[afbeelding]
Alfa heeft een mooi oplossing voor 5 deurs uitvoeringen..ik had vel verwacht dat in altea dit ook zal zijn toegepast.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:44 schreef Kentaro het volgende:
en geen vaasje voor je bloemen
Standaard op die uitvoering van de A3 17"quote:Op donderdag 8 april 2004 21:40 schreef StefanP het volgende:
Wat voor maat banden zit er op? Lijkt me niet echt comfortabel rijden meer...
19" zelfsquote:Op donderdag 8 april 2004 23:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Standaard op die uitvoering van de A3 17"
maar hij heeft geloof ik 18" erop.
Zeker wetenquote:Op woensdag 7 april 2004 15:50 schreef Houzer het volgende:
[..]
Audi roeleert
Foto's volgen nog wel een x als ik een nieuwe digicam heb, rij indruk is echtquote:Op donderdag 8 april 2004 23:25 schreef more het volgende:
Nou Houzer waar blijven die foto's en de eerste indruk?
ik vind de velgen tof!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:44 schreef Houzer het volgende:
[..]
Sorry ik vond ze echt vet en wou ze er persee onder hebben
http://www.autowereld.com/nieuws.asp?artikel=526&pa=1&fr=1quote:Op donderdag 8 april 2004 23:15 schreef FlowDesign het volgende:
Heb ik iets gemist? Altea?
Foto's met een oude digicam mogen ook hoor, of is die zo slecht dat je de auto niet kunt zienquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:21 schreef Houzer het volgende:
[..]
Foto's volgen nog wel een x als ik een nieuwe digicam heb
***warning*** offtopicquote:Op donderdag 8 april 2004 23:14 schreef Threepio het volgende:
[..]
19" zelfs
Het prototype van de altea had trouwens wel van dat soort handgreepjes maar dat zag er lang zo mooi niet uit als bij de Alfa 147/156, het is echt mooier met de gewone handgrepen erin..
*nog ff offtopic*quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:39 schreef GiSH het volgende:
[..]
***warning*** offtopic
[afbeelding]
dit is toch mooier als wat ze er nu op zetten....gemiste kans of heeft alfa hier een stokje voor gestoken..
Je vergeet de bijtelling nog.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Stoere bak Houzer![]()
Niet duur ook, 80 tot 130 euro per maand...
[
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |