Cru, en met volle respect naar alle betrokkenen, maar wie is het met mij eens dat het voor het meisje zelf beter was dat ze ook was overleden bij het ongeluk?
Voor de nabestaanden is het natuurlijk een schrale troost dat het meisje het heeft overleefd, maar ik denk dat als het mij zou gebeuren, dat ik echt niet meer door zou willen leven...
Wie is het met mij eens?
wat heeft dat meisje nu nog?
Dat wens je niemand toe, zeker een jong meisje niet. Zoals al hier al geschreven werd, het is hard en erg cru maar misschien was het beter als zij het ook niet overleeft had.
Zij zal hier zeker erg beschadigt (geestelijk) uitkomen.
Die meid is 11 jaar, ze zal haar eigen keuzes niet mogen maken, volgens mij dan.
Erg triest
quote:Dit is wat Juup© ook al meteen tegen mij zei.
Op zondag 29 juli 2001 12:32 schreef reddie het volgende:
Zie voor info dit stukje: http://www.fokzine.net/news.fok?id=9334Cru, en met volle respect naar alle betrokkenen, maar wie is het met mij eens dat het voor het meisje zelf beter was dat ze ook was overleden bij het ongeluk?
![]()
Voor de nabestaanden is het natuurlijk een schrale troost dat het meisje het heeft overleefd, maar ik denk dat als het mij zou gebeuren, dat ik echt niet meer door zou willen leven...Wie is het met mij eens?
Ik heb best nog een paar keer aan dat arme meisje gedacht.
quote:dat hoop ik dus ook!!!! Normaal is het de peetoom of peettante die zich ontfermt over het kind.
Op zondag 29 juli 2001 14:13 schreef BlackAngel het volgende:
Ik hoop voor haar echt dat ze hele lieve ooms en tantes of oma en opa heeft, dan kan ze daar nog op terugvallen.....
ahhhhh dit is een reden waarom ik niet in god geloof.
Verschrikkelijk ongeluk, ik hoop dat ze ondanks dit nog iets van haar leven kan maken.
De eerste tijd zal ze bezig zijn met herstellen van haar verwondingen. Waarschijnlijk zal ze het grootste deel van de tijd verdoofd zijn, tegen de pijn en het verdriet.
Daarna komt er het rouwproces en moet ze de draad weer oppakken. Weer naar school, misschien wel middelbare school, gezien haar leeftijd.
Iedereen zal met haar meeleven, en haar steunen en helpen, totdat de tijd haar werk gedaan heeft.
Ik denk dat ze er wel bovenop komt.
Ik wens haar veel sterkte voor de toekomst.
quote:ben ik het mee eens.......dat kind komt er wel bovenop.....als ze 30 is dan denkt ze waarschijnlijk nog wel eraan....maar dan kan ze nog steeds een leuk leven leiden.
Op zondag 29 juli 2001 16:41 schreef HiZ het volgende:
Zijn de mensen die zeggen dat ze beter dood had kunnen zijn helemaal debiel geworden? Waar slaat dat nou op? Volgens mij heeft die UN commissie inderdaad gelijk en weten we hier in Nederland niet meer om te gaan met zaken als de waarde van het leven.
quote:Ach ja.
Op zondag 29 juli 2001 16:41 schreef HiZ het volgende:
Zijn de mensen die zeggen dat ze beter dood had kunnen zijn helemaal debiel geworden? Waar slaat dat nou op?
Mijn punt:
Ik ben niet debiel SUKKEL, kijk eens in de spiegel.
quote:met een uitspraak dat ze beter dood had kunnen zijn, geef je toch het tegendeel aan, je bent dan een echte debiel, je kunt zo'n jong kind toch niet serieus dood wensen, of zeggen dat dat beter is, hoe kun jij of wie dan ook beoordelen wat het beste is voor haar, ik hoop dat ze multimiljonair en super gelukkig wordt ondanks deze ellende.
Op zondag 29 juli 2001 20:05 schreef Juup© het volgende:Ik ben niet debiel SUKKEL, kijk eens in de spiegel.
quote:Geld maakt niet gelukkig.
Op maandag 30 juli 2001 00:28 schreef Midioot het volgende:[..]
met een uitspraak dat ze beter dood had kunnen zijn, geef je toch het tegendeel aan, je bent dan een echte debiel, je kunt zo'n jong kind toch niet serieus dood wensen, of zeggen dat dat beter is, hoe kun jij of wie dan ook beoordelen wat het beste is voor haar, ik hoop dat ze multimiljonair en super gelukkig wordt ondanks deze ellende.
Absoluut onzin....
Ze zal heel veel tijd nodig hebben om te herstellen maar uiteindelijk zal ze weer de kans krijgen om een goed leven te leiden...of ze daarvoor kiest is haar eigen keus,maar "Life is too precious so don't waste it"
Ze zal haar leven goed moeten leven....al is het voor haar ouders en zussen....Kan ze tenminste leuke verhalen aan ze vertellen wanneer ze weer met hun wordt herenigd in "nirvana/hemel/kosmos/cennet/etc.etc."
Ik ben niet echt gelovig in die zin van ik geloof niet in een bepaalde godsdienst...maar ik geloof wel in zielen en dat ze ergens bij elkaar komen enzo
Ik wens haar alle sterkte in de wereld toe, al denk ik dat ze daar nu niet veel aan heeft....
quote:durf je dat ook in haar gezicht te zeggen ? Zo, jij had maar beter dood kunnen zijn ?
Op woensdag 01 augustus 2001 09:20 schreef RB-tje het volgende:
idd, een tragische ongeluk. Naar mijn inziens had ze beter ook dood kunnen zijn. Maar ja, ze moet nu het beste er maar van maken.
quote:Is dat een criterium?
Op zondag 05 augustus 2001 23:49 schreef HiZ het volgende:[..]
durf je dat ook in haar gezicht te zeggen ? Zo, jij had maar beter dood kunnen zijn ?
quote:Ff geen tijd om het te lezen maar als het over mariah Carey gaat ben ik het helemaal met je eens!
Op zondag 29 juli 2001 12:32 schreef reddie het volgende:
Zie voor info dit stukje: http://www.fokzine.net/news.fok?id=9334Cru, en met volle respect naar alle betrokkenen, maar wie is het met mij eens dat het voor het meisje zelf beter was dat ze ook was overleden bij het ongeluk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |