abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juli 2001 @ 12:32:08 #1
9167 reddie
is bang voor de waarheid...
pi_1292374
Zie voor info dit stukje: http://www.fokzine.net/news.fok?id=9334

Cru, en met volle respect naar alle betrokkenen, maar wie is het met mij eens dat het voor het meisje zelf beter was dat ze ook was overleden bij het ongeluk?
Voor de nabestaanden is het natuurlijk een schrale troost dat het meisje het heeft overleefd, maar ik denk dat als het mij zou gebeuren, dat ik echt niet meer door zou willen leven...

Wie is het met mij eens?

Poor is the man whose pleasures depend on permission of another...
  zondag 29 juli 2001 @ 12:33:29 #2
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1292382
inderdaad...

wat heeft dat meisje nu nog?

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
  FOK!fossiel zondag 29 juli 2001 @ 12:58:21 #3
8443 cptmarco
it's captain...
pi_1292448
Dat was mijn eerste gedachte ook toen ik het nieuws gisteren op Teletekst las. Lijkt mij echt verschrikkelijk om op 11-jarige leeftijd alles te moeten verliezen waar je van houdt.

Dat wens je niemand toe, zeker een jong meisje niet. Zoals al hier al geschreven werd, het is hard en erg cru maar misschien was het beter als zij het ook niet overleeft had.

Zij zal hier zeker erg beschadigt (geestelijk) uitkomen.

pi_1292453
Op die leeftijd had ik liever gehad dat ik ook was omgekomen in dat ongeluk.

Die meid is 11 jaar, ze zal haar eigen keuzes niet mogen maken, volgens mij dan.

Erg triest

pi_1292558
quote:
Op zondag 29 juli 2001 12:32 schreef reddie het volgende:

Cru, en met volle respect naar alle betrokkenen, maar wie is het met mij eens dat het voor het meisje zelf beter was dat ze ook was overleden bij het ongeluk?
Voor de nabestaanden is het natuurlijk een schrale troost dat het meisje het heeft overleefd, maar ik denk dat als het mij zou gebeuren, dat ik echt niet meer door zou willen leven...

Wie is het met mij eens?

Dit is wat Juup© ook al meteen tegen mij zei.

Ik heb best nog een paar keer aan dat arme meisje gedacht.

#geen
pi_1292654
Ik hoop voor haar echt dat ze hele lieve ooms en tantes of oma en opa heeft, dan kan ze daar nog op terugvallen.....

niemand sterft aan liefde...
pi_1292806
quote:
Op zondag 29 juli 2001 14:13 schreef BlackAngel het volgende:
Ik hoop voor haar echt dat ze hele lieve ooms en tantes of oma en opa heeft, dan kan ze daar nog op terugvallen.....

dat hoop ik dus ook!!!! Normaal is het de peetoom of peettante die zich ontfermt over het kind.

ahhhhh dit is een reden waarom ik niet in god geloof.

Life is like a box of.....Choc ' lets
  zondag 29 juli 2001 @ 16:02:35 #8
9566 Midioot
Gecertificeerd verslaafd
pi_1292970
Ik ben blij voor haar dat ze nog leeft.........

Verschrikkelijk ongeluk, ik hoop dat ze ondanks dit nog iets van haar leven kan maken.

Hevig kunne kwatsu is een gave
pi_1293087
Zijn de mensen die zeggen dat ze beter dood had kunnen zijn helemaal debiel geworden? Waar slaat dat nou op? Volgens mij heeft die UN commissie inderdaad gelijk en weten we hier in Nederland niet meer om te gaan met zaken als de waarde van het leven.
  zondag 29 juli 2001 @ 18:50:35 #10
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_1293439
Heel erg tragisch. Ik hoop inderdaad dat dat meisje lieve mensen om zich heen heeft! Ze zal het heel moeilijk krijgen, maar ik hoop dat ze ondanks alles ooit weer van het leven zal kunnen genieten!
G'day mates, I'm in Australia!!!
  zondag 29 juli 2001 @ 19:55:10 #11
3542 Gia
User under construction
pi_1293598
Ik ben het ermee eens dat dit meisje het heel moeilijk zal gaan krijgen. Maar jullie moeten niet vergeten dat kinderen, wat zoiets betreft, erg flexibel zijn.

De eerste tijd zal ze bezig zijn met herstellen van haar verwondingen. Waarschijnlijk zal ze het grootste deel van de tijd verdoofd zijn, tegen de pijn en het verdriet.
Daarna komt er het rouwproces en moet ze de draad weer oppakken. Weer naar school, misschien wel middelbare school, gezien haar leeftijd.
Iedereen zal met haar meeleven, en haar steunen en helpen, totdat de tijd haar werk gedaan heeft.

Ik denk dat ze er wel bovenop komt.

Ik wens haar veel sterkte voor de toekomst.

pi_1293606
quote:
Op zondag 29 juli 2001 16:41 schreef HiZ het volgende:
Zijn de mensen die zeggen dat ze beter dood had kunnen zijn helemaal debiel geworden? Waar slaat dat nou op? Volgens mij heeft die UN commissie inderdaad gelijk en weten we hier in Nederland niet meer om te gaan met zaken als de waarde van het leven.
ben ik het mee eens.......dat kind komt er wel bovenop.....als ze 30 is dan denkt ze waarschijnlijk nog wel eraan....maar dan kan ze nog steeds een leuk leven leiden.
Life is like a box of.....Choc ' lets
pi_1293625
quote:
Op zondag 29 juli 2001 16:41 schreef HiZ het volgende:
Zijn de mensen die zeggen dat ze beter dood had kunnen zijn helemaal debiel geworden? Waar slaat dat nou op?
Ach ja.
Als het meisje een jaartje of 30 is en het verdriet nog steeds niet heeft kunnen verwerken zal zij wel zelfmoord plegen.

Mijn punt:

Ik ben niet debiel SUKKEL, kijk eens in de spiegel.

maandag 30 juli 2001 @ 00:28:15 #14
9566 Midioot
Gecertificeerd verslaafd
pi_1294898
quote:
Op zondag 29 juli 2001 20:05 schreef Juup© het volgende:

Ik ben niet debiel SUKKEL, kijk eens in de spiegel.

met een uitspraak dat ze beter dood had kunnen zijn, geef je toch het tegendeel aan, je bent dan een echte debiel, je kunt zo'n jong kind toch niet serieus dood wensen, of zeggen dat dat beter is, hoe kun jij of wie dan ook beoordelen wat het beste is voor haar, ik hoop dat ze multimiljonair en super gelukkig wordt ondanks deze ellende.
Hevig kunne kwatsu is een gave
  maandag 30 juli 2001 @ 08:42:21 #15
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1295375
Waarom zou zij nou niks meer van het leven kunnen maken? Goed, ze zal het niet makkelijk hebben, maar om nou direct te zeggen dat ze beter dood had kunnen wezen...
Nicht ärgern, nur wundern!
  maandag 30 juli 2001 @ 16:58:31 #16
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_1297734
Ik kan alleen maar hopen dat zij een familie heeft die haar goed kan opvangen.
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_1298775
quote:
Op maandag 30 juli 2001 00:28 schreef Midioot het volgende:

[..]

met een uitspraak dat ze beter dood had kunnen zijn, geef je toch het tegendeel aan, je bent dan een echte debiel, je kunt zo'n jong kind toch niet serieus dood wensen, of zeggen dat dat beter is, hoe kun jij of wie dan ook beoordelen wat het beste is voor haar, ik hoop dat ze multimiljonair en super gelukkig wordt ondanks deze ellende.

Geld maakt niet gelukkig.
#geen
pi_1306823
Het is verschrikkelijk wat er gebeurd is,het zijn plaatsgenoten van me, en het dorp is er flink door aangeslagen.
Het lijkt me verschrikkelijk om alleen over te blijven.
Het is wel een hele grote familie,veel ooms en tantes e.d. die ook zowat allemaal hier wonen.
Het is te hopen dat ze haar goed op kunnen vangen en dat ze nog wat van haar leven kan maken.
Maar het blijft vooral een onbegrijpelijk idee dat het zomaar patsboem afgelopen kan zijn.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_1308957
SJezus.....wat is dit voor BS? "Ze had liever de ongeluk niet kunnen overleven"

Absoluut onzin....

Ze zal heel veel tijd nodig hebben om te herstellen maar uiteindelijk zal ze weer de kans krijgen om een goed leven te leiden...of ze daarvoor kiest is haar eigen keus,maar "Life is too precious so don't waste it"

Ze zal haar leven goed moeten leven....al is het voor haar ouders en zussen....Kan ze tenminste leuke verhalen aan ze vertellen wanneer ze weer met hun wordt herenigd in "nirvana/hemel/kosmos/cennet/etc.etc."

Ik ben niet echt gelovig in die zin van ik geloof niet in een bepaalde godsdienst...maar ik geloof wel in zielen en dat ze ergens bij elkaar komen enzo

pi_1308969
idd, een tragische ongeluk. Naar mijn inziens had ze beter ook dood kunnen zijn. Maar ja, ze moet nu het beste er maar van maken.
muziek, m'n lust en mijn leven
  zondag 5 augustus 2001 @ 21:31:28 #21
14202 MrDodge
Dodge Fever
pi_1341590
Afgrijselijk om op 11-jarige leeftijd iedereen te verliezen. Dan sta je met recht "alleen op de wereld".

Ik wens haar alle sterkte in de wereld toe, al denk ik dat ze daar nu niet veel aan heeft....

V8; there's no substitute for cubic inches....
pi_1343120
quote:
Op woensdag 01 augustus 2001 09:20 schreef RB-tje het volgende:
idd, een tragische ongeluk. Naar mijn inziens had ze beter ook dood kunnen zijn. Maar ja, ze moet nu het beste er maar van maken.
durf je dat ook in haar gezicht te zeggen ? Zo, jij had maar beter dood kunnen zijn ?
pi_1349666
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 23:49 schreef HiZ het volgende:

[..]

durf je dat ook in haar gezicht te zeggen ? Zo, jij had maar beter dood kunnen zijn ?

Is dat een criterium?
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_1349721
quote:
Op zondag 29 juli 2001 12:32 schreef reddie het volgende:

Cru, en met volle respect naar alle betrokkenen, maar wie is het met mij eens dat het voor het meisje zelf beter was dat ze ook was overleden bij het ongeluk

Ff geen tijd om het te lezen maar als het over mariah Carey gaat ben ik het helemaal met je eens!
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 6 augustus 2001 @ 17:56:59 #25
11436 Silence
There is silence...
pi_1349749
Tsja ik woon dus ook in hetzelfde dorp, heel toevallig ken ik de vader van het gezin ook nog eens, niet echt goed maar toch. Ik weet wel zeker dat dat meisje goed opgevangen zal worden in de familie, maar dat meisje moet wel onwijs veel verwerken zeg
No pain, no hurts, we'll go dreaming....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')