Ik dacht ik ga dat Showview es proberen met GTST vanmorgen.... m'n moeder loopt nog wel es te mieren dat dat altijd te laat begint.... Dus ik dacht das een mooie uitdaging voor m'n videorecorder die ik overgehouden heb aan het overlijden van opa.
Dus goed ik gisteravond die code ingevuld, VPS/PDC staat sowieso ingeschakeld...
Nou GTST zou om 10:45 moeten beginnen en op exact dat moment gaat ieook al opnemen... terwijl het gegarandeerd te laat begint doordat gemierenneuk van die mongolen van Lijn 4... maar goed, om 11:15 precies stopt ie ook weer, terwijl ik zag dat op dat moment net deel 2 van GTST begint!
Wat doe ik nou fout?
Wat hier in de handleiding staat over VPS:
"Als u de timer met de hand of met ShowView instelt, zal VPS ervoor zorgen dat de gehele uitzending alsnog wordt opgenomen, ook al wordt de eigenlijke uitzendtijd gewijzigd. Het VPS-signaal dat door de televisiezender wordt uitgestraald, regelt de timeropname. Voor deze functie is het van groot belang dat de PRECIEZE begintijd van het televisieprogramma dat moet worden opgenomen, wordt ingesteld, aangezien de VCR deze informatie gebruikt ter indentificatie van het programma"
Maarja PDC is net zoiets hoorde ik
Zie ik nou iets over het hoofd ofzo? Of zenden die Nederlandse zenders geen signalen uit?
Ik dacht het namelijk wel met succes te hebben gedaan met mijn vorige VCR...
[ Bericht 1% gewijzigd door Dennis121 op 07-04-2004 11:57:37 ]