LOL! Misschien moet je ff langs de piercingshop waar je em heb laten zetten, zei weten vast wel raad, hoewel je er wel erg laat mee komt..quote:Op woensdag 7 april 2004 11:09 schreef Robertje het volgende:
Lekker hoor...ik zit net een broodje te eten. Maar misschien is het handig om te stoppen met een piercing
Geef het eens tijd om te rusten zou ik zeggenquote:Op woensdag 7 april 2004 11:04 schreef heaven7 het volgende:
Ik was het ongeveer iedere dag met unicurazeep
Juist, zoveel gedonder en er toch maar koppig mee doorgaan? Wat is er zo ongelovelijk belangrijk aan een stukje ijzerdraad door je buik?quote:Op woensdag 7 april 2004 11:09 schreef Robertje het volgende:
Maar misschien is het handig om te stoppen met een piercing
als je het al drie jaar aan het zuren etc is, en half ontstoken is, dan lijkt het mij ook idd verstandiger om er mee te stoppen.quote:Op woensdag 7 april 2004 11:15 schreef bird666 het volgende:
Drie jaar lang tegen een pus spuitende navel aankijken?!?!? Ik zou het lekker dicht laten groeien. Hip is het toch niet meer
Goeie manier om met je reacties om te gaan, wannabeegatenkaas. Kennelijk wil je lichaam dat ding niet door zich heen, so just give up. Een koppig gevecht met je eigen lichaam zul je toch nooit winnen. 8).quote:Op woensdag 7 april 2004 11:16 schreef heaven7 het volgende:
Zucht, wat een idiote reacties weer. Juist omdat ik al die moeite heb gedaan stop ik er niet mee stelletje dombo's![]()
En jij reageert walgelijk irritant overdreven. Kijk niet vreemd op als je hierdoor nog veel meer negatieve reacties uitlokt.quote:Op woensdag 7 april 2004 11:20 schreef heaven7 het volgende:![]()
![]()
Ik vraag daar helemaal niet om! Ik wil weten waar dit door kan komen en hoe het te verhelpen is! Wat ik eventueel fout doe en welke middeltjes ik nog kan proberen! Gadverdamme, stelletje kleuters hier
Ik wil dat ding gewoon houden en niet omdat ik een breezerslet ben of omdat ik hip wil zijn maar OMDAT IK HET ZELF MOOI VIND!
quote:Op woensdag 7 april 2004 11:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
En jij reageert walgelijk irritant overdreven. Kijk niet vreemd op als je hierdoor nog veel meer negatieve reacties uitlokt.
Het blijft ranzig. Je moet het zelf weten, maar ik vind het zelf zo'n ongelofelijke afknapper. Wees origineel en laat hem dicht groeien. Misschien wordt een rode stip boven je navel wel hip hahaquote:.....Het is op z'n tijd gewoon rood en er komt nog regelmatig wat pus uit,
....En hij spuit geen pusEr komt gewoon af en toe een klein beetje uit nog..
*mee eens is*quote:Op woensdag 7 april 2004 11:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
En jij reageert walgelijk irritant overdreven. Kijk niet vreemd op als je hierdoor nog veel meer negatieve reacties uitlokt.
Als je geen reacties wilt hebben moet je dit maar niet plaatsen en het in een vriendengroep gooien. Hoogstwaarschijnlijk krijg je dan ook dezelfde reacties...behalve dat ze dn niet aan het eten zijnquote:Op woensdag 7 april 2004 11:20 schreef heaven7 het volgende:![]()
![]()
Ik vraag daar helemaal niet om! Ik wil weten waar dit door kan komen en hoe het te verhelpen is! Wat ik eventueel fout doe en welke middeltjes ik nog kan proberen! Gadverdamme, stelletje kleuters hier
Ik wil dat ding gewoon houden en niet omdat ik een breezerslet ben of omdat ik hip wil zijn maar OMDAT IK HET ZELF MOOI VIND!
jah mun ex heeft ook al een mooie rooie stip boven de navelquote:Op woensdag 7 april 2004 11:25 schreef bird666 het volgende:
[..]
Het blijft ranzig. Je moet het zelf weten, maar ik vind het zelf zo'n ongelofelijke afknapper. Wees origineel en laat hem dicht groeien. Misschien wordt een rode stip boven je navel wel hip haha![]()
Anders doe je even agressief, krijg je vast veel reactiesquote:Op woensdag 7 april 2004 11:16 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ik heb alles al gedaan, en als je het niet schoonmaakt begint het pas echt te ontsteken, dus zeg niks als je er geen verstand van hebt. Het is overigens de mildste vorm van unicura dus dat kan absoluut geen kwaad. Het kan pas kwaas wanneer je stopt met schoonmaken, maak jij ook maar eens een week je aars niet schoon ofzo
Nee man!! regel 1 bij piercings: ga niet kutten met sterilon!quote:Op woensdag 7 april 2004 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
Hmm, zou toch zweren dat ik net een reactie had gepost.
Je zou bij de apotheek Sterilon kunnen halen. Dat kreeg je vroeger ook altijd mee als je gaatjes in je oren liet zetten. En dat dan een paar keer per dat er in/op druppelen.
Het prikt wel een beetje, maar het ontsmet ook wel heel erg goed.
Dan zou het na een tijdje wel over moeten gaan.
Heb het al weggehaald, maar waarom dan niet als ik mag vragen?quote:Op woensdag 7 april 2004 11:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee man!! regel 1 bij piercings: ga niet kutten met sterilon!
Een piercing is een open wond: als je er sterilon ingooit, groeit-ie juist dichtquote:Op woensdag 7 april 2004 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb het al weggehaald, maar waarom dan niet als ik mag vragen?
Als je de piercing eruit haalt en hem schoon wil maken, dan kan dat toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |