Nee, was in Breda.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:03 schreef Rio het volgende:
in amsterdam? poten weer beschikbaar?
Quequote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:01 schreef Coastertommm het volgende:
DaimEcht super lekker
En die hotdogs.. Mmmmm.. En die gehaktballetjes..
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:28 schreef Brennie het volgende:
Ja open ff een apart topic over restaurants in meubelzaken!
En af en toe dit topci bijhoudenquote:Op zondag 9 mei 2004 00:58 schreef floopzz het volgende:
Ik ben blij dat ze op de website weer een de optie "nieuw" hebben, kan ik meteen handig zien hoe snel ik weer naar de Ikea moet
die zijn leuk ! hangen ze nou aan een draadje of moet je ze neerzetten?quote:Op maandag 10 mei 2004 22:15 schreef Allan24 het volgende:
Kijk nou, wat een leuk ding
[afbeelding]
Geeft temperatuur, datum en tijd aan.
En we noemen hemSvärm
Ik zie de draadjes duidelijk zitten hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:33 schreef Snoetje het volgende:
[..]
die zijn leuk ! hangen ze nou aan een draadje of moet je ze neerzetten?
Volgens mij hangen ze aan een draadje!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:33 schreef Snoetje het volgende:
[..]
die zijn leuk ! hangen ze nou aan een draadje of moet je ze neerzetten?
IKEA gaat zich dan ook meer richten op de slaapkamer de komende tijd... d'r is blijkbaar een markt voorquote:Met een gemiddelde van zeven uur en 32 minuten per nacht slapen Nederlanders wereldwijd gezien het langst. Dit is gebleken uit een onderzoek van woonwarenhuis Ikea onder 14.000 mensen uit 27 landen. Het mondiale slaapgemiddelde ligt op zeven uur en zes minuten.
Ikea vroeg de onderzochten naar hun slaapkamer. Zo blijken Oostenrijkers gek op hun slaapkamer, maar de liefde bedrijven doen ze er zelden. Maleisiërs daarentegen vrijen wel vaak in de slaapkamer. Toch slapen ze er maar zes uur en 36 minuten.
Ongeveer 72% van de Ijslanders en Zweden ziet de slaapkamer als de plek voor de romantiek. Bij de Chinezen ligt dit percentage 'slechts' op 20%.
IKEA wordt een sex-shopquote:Op zondag 16 mei 2004 15:30 schreef Allan24 het volgende:
Van de frontpage: Nederlander slaapt het langst
IKEA gaat zich dan ook meer richten op de slaapkamer de komende tijd... d'r is blijkbaar een markt voor
Model is leuk maar dat printje...quote:Op zondag 9 mei 2004 13:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Mooie stoel.
Als je dat ronde bed ziet in een van m'n eerdere posts zou je 't soms wel denken jaquote:Op zondag 16 mei 2004 23:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
IKEA wordt een sex-shop![]()
Dat klopt jaquote:Op maandag 17 mei 2004 00:04 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
Model is leuk maar dat printje...
Klopt! Ik heb twee redenen gehoord dat Breda dicht blijft. Of ze zijn vergeten een vergunning tot winkelopening aan te vragen (quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:34 schreef Adelante het volgende:
Hemelvaartsdag: alle winkels, behalve IKEA Breda, zijn open van 10-17 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |